Nord Recycling: Как постигнахме 91% visibility

В тази публикация разглеждаме case study /реален случай/ с наш клиент, когато той е имал SEO проблем и ни е потърсил, за да го преодолеем успешно.

Клиент: NordRecycling.com

Дейност:

Управление на отпадъчни материали, рециклиране на моторни масла, батерии и акумулатори, гуми и електрически уреди.

Цел:

Подобряване на индексирането, трафика и видимостта в интернет.

Мениджмънт

Извърши се планиране, подготвяне на стратегия за проекта и организиране на задачи. Написа се цялостен план, разделен по отдели.

Техническа част /Реализация на On page ниво/

Една от първите стъпки при стартиране на работа по оптимизация на сайта на клиент на SERPACT е OnPage SEO одита. Одитът е съобразен  с указанията на Гугъл за уебмастъри и Google SEO Starter Guide.

Той показва грешките и местата с нужда от корекция, неправилните, липсващи или не добре изградени елементи. (Пълен списък по точки, по които ние извършваме техническият SEO анализ можете да видите тук.)

Премина се през сериозен процес на проверка  и корекция на дублирани заглавия и описания, подобряване на скорост на сайта и вграждане на структурирани данни, за да подадем подредена информация на Гугъл и той по-лесно да „разбере“ сайта.

Интегрираха се няколко вида структурирани данниLocal Business, Organization, и други.

Изпълни се разделяне на адресната структура на сайта на категории, съобразени с отделните дейности на фирмата – масла, гуми, батерии и разпределяне на съдържанието по тези раздели. След това се поправяха мета описанията, заглавията, коригира се https и се оправи смесеното съдържание, като се отстраниха всички грешки.

Голямата предизвикателство бе, че дефакто сайтът обединява 3 фирми и 3 микро-сайта и това трябваше да бъде предадено в менюто.  Съответно се създаде и подходяща йерархия, която придаде тежест на отделните раздели.

Съдържание и семантична част

Семантичният отдел на Serpact вписа семантичен план.

– Норд копирайтър 1 (специализирано съдържание) – създаване на съдържание по задание и стратегия за съдържанието на Serpact
– Норд копирайтър 2 (специализирано съдържание) – създаване на съдържание по задание и стратегия за съдържанието на Serpact

Дистрибуция на съдържание

Извърши се дистрибуция на съдържание – на вече съществуващи страници и съществуващи адреси. Това е важен процес от популяризирането на един сайт и разпространението му в повече онлайн канали.

Индексиране

За индексирането на сайта помогнаха 2 неща  – добър сайтмап и добро форматиране на съдържанието по указанията на schema.org /структурирани данни/.

За JSON формата писахме по-горе. Структурираните данни помагат на Гугъл да разбере повече за фирмата.

Общо

Общо: 47 часа работа
Участвали: 6 човека
Време за реализация: 2 месеца

Резултат

Няма как да не сме горди от постигнатият отличен резултат за нашият клиент. Данните говорят сами.

91% Визабилити: https://cloud-access.online/reports/W7…rpact.html

Ако и вие имате нужда от работа по подобряване на видимостта на вашият сайт в интернет – потърсете ни тук.