Полезен Ecomm congress 2017

Ecomm congress 2017 задмина всички очаквания
ecomm-congress-2017

Ecomm congress 2017 задмина всички очаквания

Никола Минков и Борислав Арапчев
Никола Минков и Борислав Арапчев на конференцията

Ecomm Congress 2017 задмина очакванията и предостави на всички свои посетители много ценни знания, експертни съвети от забележителни лектори в сферата на дигиталния маркетинг. Черешката на тортата се оказаха наградите, които за първи път бяха организирани в такъв формат.

„Искам да благодаря на Любомир Стоянов за поканата към мен да бъда модератор на събитието. За мен беше огромно удоволствие да се запозная и общувам с толкова големи професионалисти около мен и да разменим опит по между си!“ – Никола Минков, собственик на Serpact™

Борил Богоев за Ценови Стратегии за онлайн търговци

Борил Богоев показа няколко интересни A/B теста при различното използване на цените в онлайн магазините

1. Големината на цифрите при намаления или отстъпки е от значение.
2. Подредбата на цифрите също има значение.
3. Куха услуга между две реални, може да повиши оборота ви в пъти.
4. Създавайте намаления на базата на повод, не просто намаления. Примерно: Коледно намаление, Великденско намаление, така потребителите ще знаят, че това е временно намаление и ще ги подтикнете към действие, защото тези празници не са вечни.
5. Процентното намаление е добре да се прави при кръгли суми, иначе става трудно за пресмятане.
6. Безплатна доставка или 2.99 за доставка? Както се вижда на снимката долу, по-добрият метод е вторият.

Борил Богоев за Ценови стратегии за онлайн търговци
Борил Богоев изнесе лекция за Ценови стратегии за онлайн търговци

Борислав Арапчев за това как да продаваме фармацевтични продукти онлайн в САЩ

Борислав Арапчев представи как Case Study е постигнал високи резултати само за няколко години в САЩ и Канада

1. Трябва да сте запознати със законодателството на съответната територия, на която ще продавате.
2. Трябва да имате за цел да изградите дългосрочен бранд.
3. Трябва да бъдете честни с клиентите си, а не да ги заблуждавате.
4. Бъдете полезни – кое, къде, как, защо, за колко? Всички тези въпроси трябва да имат отговор в уеб-сайта ви.

Борислав Арапчев за най-добрите практики в САЩ при продажба на фармацевтични продукти
Борислав Арапчев по време на лекцията си за най-добрите практики в САЩ при продажба на фармацевтични продукти

Камелия Господинова за добрите практики при продажба на фармацевтични продукти в България

Камелия Господинова показа нагледно добрите практики във Framar

1. Фрамар са най-големият онлайн търговец на фармацевтични продукти в България.
2. Фрамар разработват личен съветник в онлайн формат за посетителите на уеб-сайта.
3. Екипът на онлайн търговеца разработва постоянно нови услуги на уеб сайта си, с които да помагат и насочват посетителите си.
4. Какво е създал Фрамар  може да проследите в долната снимка:

Камелия Господинова за продажбата на фармацевтични продукти
Камелия Господинова изнесе лекция за продажбата на фармацевтични продукти

Петър Дяксов за успешен Facebook Remarketing за онлайн търговци

Петър Дяксов от Тендрик показа няколко Case study, с които е постигнал големи резултати с минимални разходи

1. Как да таргетираме във Facebook
2. След като сме таргетирали, Петър показа няколко различни начина за създаване на ефективни кампании във Facebook
3. За всяка кампания той показа разход, оборот и съответно изчисление на ROI

Петър Дяксов за Facebook Remarketing
Петър Дяксов по време на лекцията си за Facebook Remarketing

Петър Цачев от Metrilo за Retention Marketing

Петър Цачев показа нагледно къде се крият подводните камъни в Retention Marketinga

1. Как да използваме Retention Marketing?
2. Как да събираме данни?
3. Да си създадем профил на клиента
4. Да знаем как да се обръщаме към всеки клиент
5. Да продаваме без привличане на нови клиенти – само чрез следване на няколко стъпки

Петър Цачев за Retеntion Marketing
Петър Цачевпо време на своята лекция за Retеntion Marketing

Димитър Димитров от Inbound за Ремаркетинг в Онлайн магазини чрез Google AdWords

За никой не е тайна, че Димитър Димитров е нещо като ходеща енциклопедия за Google AdWords

1. Разяснение на RLSA
2. Display ремаркетинг
3. Длъжни сме да проявим голяма креативност при текстовите карета
4. Как да постигнем по-висок CTR, по-ниска цена на клика и повече конверсии/продажби

Димитър Димитров за AdWords Campaign Remarketing
Димитър Димитров  изнася лекцията си за AdWords Campaign Remarketing

Димитър Савов за Ecommerce Customer Journeys 2017

Димитър Савов подчерта какво е най-важното при стартиране на един проект

1. Подготовка преди стартиране на бизнеса, събрано в DMTS
2. Как да изградим Retention Strategy?
3. Как, кога и защо да създаваме Branding кампании?
4. Multi-Channel Marketing – как да го управляваме?

Димитър Савов за Ecommerce Customer Journeys
Димитър Савов на лекцията си за Ecommerce Customer Journeys

Заключение

Наградите на Ecomm Congress 2017 впечатлиха всички, а и най-важното – бяха справедливо разпределени!

Любомир Стоянов организатор на Ecomm Congress 2017
Любомир Стоянов организатор на Ecomm Congress 2017
„Сърцето и душата на Ecomm Congress 2017 е Любомирfacebook.com/lyubo.stoyanov Стоянов, за който се радвам изключително много. Възхищавам се на енергията му, успехите му и на всичко, което постига с голяма креативност и желание. Екипа на Serpact™ ще помага винаги с каквото може, както го направи и тази година. Успех, Любо!“ – Никола Минков, собственик на Serpact™

Галерия


резентация: Ка след миграция или нов диза

Подобни статии