Метрики и начини за измерване на ефективност в маркетинга с Димитър Димитров

На 22-ри март 2019 агенция Serpact проведе онлайн уебинар с Димитър Димитров от Inbound.bg на тема: Метрики и начини за измерване на ефективност в маркетинга. Димитър е един от топ маркетинг експертите в България, заедно със своя екип е работил по надПрочетете тук →

Гледайте

22/03/2019
Димитър Димитров
Inbound.bg
Напреднали
Български
Ефективността - защо е важна? Как я измерваме? Кои са основните метрики?
Дали да диверсифицираме маркетинг каналите, или да се фокусираме на един?
Човешки фактор или автоматизация? Къде можем да ускорим процесите?
Какво е бъдещето на дигиталният маркетинг? Какво ново можем да очакваме?
Webinar with G Stefanov

На 7 март 2019 година SEO агенция Serpact заедно с Георги Стефанов /познат на всички като Ган/ от фирма Ganbox проведе онлайн уебинар на тема: Как се извършва SEO одит?. Георги е един от топ SEO експертите в България, заедно със свояПрочетете тук →

Гледайте

07/03/2019
Георги Стефанов
Ganbox
Напреднали
Български
Какво задължително трябва да съдържа един професионален SEO одит?
Кое при оптимизацията се подценява, а е важно? И кое се надценява?
Български и западни SEO специалисти - какво е нивото, как можем да ги сравним?
Какво е бъдещето на SEO? Как да планираме нашите SEO стратегии?
Mobile First Indexing & Mobile Information Retrieval with Dawn Anderson

Представяме ви обзор на уебинара „Mobile First Indexing & Mobile Information Retrieval with Dawn Anderson“, проведен на 22-ри януари 2019 г. Даун е асистент-преподавател и изнася лекции по SEO и диджитал маркетинг стратегия в Manchester Metropolitan University, също е лектор на множествоПрочетете тук →

Гледайте

22/01/2019
Даун Андерсън
Move It Marketing
За напреднали
Английски
Какво е MFI?
Каква е разликата между традиционната IR и мобилната IR?
Контекстна информираност и адаптиране на съдържанието. Каква роля играят в MIR?
Вярвате ли, че субектите също са важни за MIR и защо?