АНАЛИЗна съдържание

Съдържанието е двигателят на всяка успешна SEO стратегия. .
В днешни дни, SEO оптимизацията повече от всякога разчита на него, за по-добра видимост и ефективност на органичния трафик за бизнеса. С развитието на алгоритмите на търсачките, просто таргетирането на фраза, чрез повтаряемост, не е достатъчна.

проблемите които
анализа на съдържанието

разрешава

В много случаи клиентите идват при нас с вече изготвен уебсайт и създадено съдържание.

Ситуациите с проблеми са най-различни:

Класираме добре, но нямаме запитвания / продажби
Не класираме никак добре, нямаме трафик, респективно нямаме и запитвания и продажби.

Ако при първоначален технически анализ на Вашия уебсайт резултатите са добри, то следващата логическа стъпка е анализ на съдържанието му. Опитът ни в Серпакт ни e доказал многократно, че качественото съдържание почти не оставя въпроси при четящия, в случая Вашият потенциален клиент. Така без много да се замисля той извършва действието заложено в маркетинговата ви фуния – микро или макро конверсия. Ако това, обаче не се случва, винаги има причини.

Защо е необходим
анализа на съдържанието

на вашият уебсайт?

Причините за нужда от анализ на съдържанието биха могли да бъдат най-различни, защото и Вашият бизнес е уникален сам по себе си.
Практиката ни обаче ни е дала възможност да обобщим следните най-често срещани ситуации, при които анализът на съдържание е наложителен:

  • • Уебсайт с добра видимост в търсачките, добри позиции на основните му ключови думи, но почти никакви реализации.
  • • Уебсайт с лоша видимост в търсачките, слабо покриване на основните му ключови думи, въпреки дългосрочните усилия на SEO специалистите, работили преди нас по него. В този случай реализациите по страниците му от органичен трафик са нулеви.
  • • Уебсайт със средно ниво на видимост в търсачките и съответно позициите на основните му ключови думи. Реализации от органичен трафик се осъществяват, но не са в задоволителни рамки.
  • • Уебсайт без правилно оформена маркетингова фуния.
  • • Уебсайт се недостатъчно качествено изготвено съдържание.
  • • Уебсайт с изготвено съдържание, без предварително проучване.

през колко етапа преминава
анализа на съдържанието

на уебсайта?

  • Анализ на структурата и архитектурата на сайта

    През последните няколко години активно се говори за важността на структурата на Вашия сайт за Гугъл. Опитът ни многократно ни е показал, че това наистина е така.

    В този етап ще създадем сайтмап на текущата структура на Вашия уебсайт и ще я анализираме. Почти при всички случаи тук се налага корекция на тази структура, за да повишим качеството на уебсайта Ви и да Ви покажем като по-добри експерти във Вашата ниша.

    Промените в много от случаите включват премахване на страници, преместването им от една част на сайта в друга или създаване на нови страници, които разбира се касаят нови услуги или подуслуги. Последните задължително ще бъдат обсъдени с Вас като предложение от наша страна, след оформяне на семантичното ядро, подходящо за сайта Ви.

  • Анализ на таргетирането на ключовите фрази

    В този етап ще проследим дали правилно поставяте и приоритизирате ключовите си фрази от семантичното ядро по страниците на сайта. Ще проверим за натурална наситеност, за прекалено голяма повтаряемост. Ще проследим и за релевантността на страницата и сайта Ви спрямо фразата, която таргетирате и то не само като споменаване, а и тематично.

    Ще направим проверка и дали не пропускате нещо от семантичното си ядро или спрямо конкурентите си, с което те са по-успешни от Вас в даден момент.

  • Семантичен анализ

    През последните 2 години Гугъл все повече и повече се преорентира към Семантичния Уеб и семантичната оценка на уебсайтове с цел по-високо класиране. Това прави неминуемо и покриването на доста важни семантични изисквания от страна на Вашия уебсайт. В този етап влиза анализ за покриването на:

    • • Related keywords
      • LSI keywords
      • Suggested keywords
      • TF-IDF
      • Семантична дистанция и близост между ключови думи понятия
      • Co-occurrence
    • • Phrase-based indexation
      • Работа с Vector Space Model
      • Entities
      • Search Query Intent
      • Topical Relevance
  • Анализ на метриките на Вашето съдържание

    Това е последният и най-важен етап за всеки бизнес, а именно изпълнява ли съдържанието крайната си цел – да продава! В този етап ще разгледаме:

    • • как аудиторията реагира на съдържанието Ви
      • дали тя е правилната аудитория за него
      • какви са метриките Ви в социалните мрежи
      • Какъв е сентимента на аудиторията
      • Директно ли продава съдържанието Ви или е спомагателно към осъществяването на продажба на продукт или услуга?
    • • Връщат ли се потребителите по страниците на Вашия сайт или с други думи – посещават ли го отново?
      • Колко дълго време прекарват по страниците на сайта Ви Вашите посетители?
      • Привлича ли съдържанието Ви линкове по натурален начин?

какво
ще получите

в края на анализа?

Подробен документ с графики относно ефективността и качеството на Вашата текуща стратегия за съдържание по страниците на сайта Ви.
Ще презентираме резултатите пред Вас
Ще ви предложим тактики за подобрение или изготвяне на изцяло нова стратегия, индивидуална и съобразена с нуждите и изискванията на Вашия бизнес
X

Настройки на бисквитки

Ние от Serpact се опитваме да осигурим максимално удобни и качествени услуги на посетителите на сайта си. За целта използваме бисквитки – малки текстови файлови съхранявани на Вашите устройства, съобразно Европейския закон за бисквитките. Важно е да отбележим, че те не събират лични данни както се налага от закона.

За какво използваме бисквитките

Ние използваме бисквитките, за да анализираме поведението на потребителите на нашия сайт – какво се харесва, какво не, какво Вие намирате за полезно и какво прескачате. Тези данни използваме за да подобрим въпросното съдържание на сайта си, за да Ви бъдем максимално полезни в бъдеще. Използваме два вида бисквитки – тези на сайта си и такива, генерирани от Google Analytics.

Можете да коригирате всички настройки на бисквитките, като отворите разделa чрез бутона долу вляво. Прочетете повече