SEOОПТИМИЗАЦИЯ

Търсите си SEO агенция, която да бъде съпричастна с вашия бизнес, да работи за вас постоянно, да познава бизнеса ви? Искате ли тя да има опит и познания в сферата на SEO оптимизацията? SEO агенция Serpact ви предлага точно това. Ние работим с малко клиенти, като за целта имаме определен максимум на клиенти, който не надвишаваме. Работим изцяло за вас, сертифицирани сме, имаме опит на различни пазари в най-трудните ниши и постигаме резултати! Запознайте се с различните ни SEO пакети и изберете правилния за Вас.

This browser does not support the video element.


ПРОЦЕСА НА
SEO ОПТИМИЗАЦИЯ

4 ОСНОВНИ ЧАСТИ

SEO Част I • OnPage {OnSite} АНАЛИЗ

Задължителни практики при всеки клиент на SEO Агенция Serpact, които са включени и в трите пакета за SEO оптимизация е така нареченият OnPage {OnSite} Анализ, без който е невъзможно да се проследи моментното състояние на уеб сайта. Всички изброени подточки се проверяват, анализират и коригират в рамките на първия/втория месец от процеса на оптимизация:

Анализ на индексирането на уеб сайта и основни OnPage пропуски

  • • Страници със статус 4xx
    • Страници със статус 5xx
    • 404 страница
    • Robots.txt файл
    • Конфигурация на XML Sitemap
    • Sitemap HTML
    • RSS / Feed
    • Редиректи {301,302,307 и 308}
    • Статус на www и non www версии на уеб сайта
    • Предупреждения за HTTP/HTTPS уеб сайт версии
    • Списък на страници с 302 редирект
    • Списък на страници с 301 редирект
    • Страници с повече от един редирект
    {long redirect chains}
  • • Страници с meta refresh
    • Страници с {rel="canonical"} таг
    • Счупени вътрешни линкове
    • Прекалено голям брой връзки
    • Dofollow изходящи връзки
    • Вътрешен линк сок на уеб сайта
    • Проверка и валидация с валидатори
    на HTML и CSS кода
    • Страници с няколко canonical URLs
    • Страници с Frames
    • Проверка за много големи страници
    • Проверка за SEO Friendly URL адреси в уеб сайта и евентуалното им пренаписване
  • • Динамични URLs
    • Много дълги URLs
    • Анализ на снимките
    • Счупени снимки
    • Липсващ alt text на снимки
    • Липсващи {Тitle Тags}
    • Дублирани заглавия
    • Много дълги заглавия
    • Липсващи мета описания
    • Дублирани мета описания
    • Много дълги мета описания
    • H1, H2, H3, H4, H5, H6, B и A тагове

Пълен Mark Up Тест

  • • Web Page
    • Organisation
    • WP Header
    • WP Footer
    • WebSite
    • Site Navigation Element
    • Hotel
    • Restaurant
    • Local Business
  • • Products
    • Products Reviews
    • Tabble
    • Price list
    • Breadcrumbs
    • Article
    • Civic Structure
    • Service
    • Web Page
  • • Open Graph проверка и конфигуриране
    • JSON
    • LD
    • RDFa
    • Microdatav • Microformats
    • Анализ на страница Въпроси и Отговори {FAQ}

Скорост на зареждане на уеб сайта {Google Page Speed Test}

• TTFB {time to first byte} анализ

Анализ на мобилната версия на уеб сайта {Mobile Friendly Test}

• Thing with Google тест
• Ръчен преглед на уеб сайта от към UX

Анализ на мобилната версия на уеб сайта {Mobile Friendly Test}

• Проверка на Google Analytics конфигурирането
• Свързване на Google Analytics и Google Console

SEO Част II - Създаване на Content Marketing Strategy

Задължителни практики при всеки клиент на SEO Агенция Serpact, които са включени и в трите пакета за SEO оптимизация.
  • Проучване и анализ на ключови думи с акцент на:

    • Месечни търсения
    • Трудност за класиране
    • Потенциал в комерсиален аспект
    • Потенциален трафик
    • Брой конкурентни страници в Google
    • Тенденциозност на думата
    • Групиране по определени критерии / локация:
    • Цвят
    • Материал
    • Общи думи
    • По потребителски очаквания
    • По тематика и други
    • Семантични фрази и въпроси
  • Конкурентност на ниво Google елементи:

    • Local Pack
    • Google AdWords
    • Rich Cards
    • Top Stories
    • Features Snippets
  • Проучване на конкуренцията:

    • Списък с ключови думи, по които позициите на уеб
    сайта са по-ниски спрямо основните му конкуренти
    • Пълно сравнение на позициите и видимостта спрямо конкуренцията
    • Списък с пропуснати важни за класиране ключови думи за уеб сайта
    • Топ страници на конкурентите, ключовите думи,
    които покриват и техните параметри:
    • Топ страници по входящи връзки
    • Топ страници по социални сигнали, харесвания,
    споделяния, коментари и други
    • Топ страници по органичен трафик
    • Генерални топ страници - тези, които генерират общия трафик
    • Страници с ниско класиране и ниско ниво на трафик в Google
    • Страници с малък брой входящи линкове, но високо ниво на органичен трафик
    • Страници с малък брой входящи линкове, но високо ниво на органичен трафик
  • Списък с класирани думи на проекта с акцент на:

    • Базиран на думи от Google Search Console:
    • Текуща позиция
    • Трафик
    • CTR
    • Импресии
    • Класирана страница
    • Конверсии базирани на страница

Одит на съдържанието:

  • • URL
    • Заглавие
    • Дължина на заглавието
    • Мета описание
    • Дължина на мета описанието
    • H1 & H2 подзаглавия
  • • Дължина на съдържанието
    • Социални сигнали
    • Уникални посещения
    • Време прекарано на страницата
    • Основна ключова дума
    • Свързани ключови думи с основната дума
  • • Позиция
    • Обем търсене
    • Авторитетност на страницата
    • Входящи линкове
    • Изходящи линкове
    • Органичен трафик
• Създаване на Content Marketing матрица - профил на идеалните клиенти и оформяне на маркетингова фуния.
• Създаване на пълен Content Marketing Strategy Plan на базата на събраната информация от всички гореспоменати точки:

SEO Част III - Създаване на Линк Картон и Линк Досие на уеб-сайта

Процесът по изграждане на качествени връзки и цитати към бизнеса е третия основен процес, по който работим в Serpact. Изработката на Линк Картон става много внимателно и се прави чрез редица последователни справки, като ще споменем някой от тях тук. Различните пакети за SEO предлагат и различен обем на работа по Линк профила на всеки уеб-сайт:
  • • Анализ на Линк профила на уеб-сайта
    • Изследване на лошите връзки към уеб-сайта и добавянето им в Google Disavow Tool
    • Създаване на Линк Досие на базата на анализа от горните подточки
    • Анализ на Линк профила на конкуренцията
  • • Анализ на цитиранията на бизнеса онлайн
    • Създаване на Линк Картон, в който вписваме план: от къде, кога и как да вземем линкове на базата на всички предходни анализи
    • Създаване на пълен списък за задължителна регистрация на уеб-сайта в масови и авторитетни уеб-сайтове
  • • Plus профил и Google My Local Business страници
    • Интеграция в социални мрежи – автоматична и ръчна
    • Създаване на кръстосани връзки
    • Подобряване на входящите и изходящите линкове на сайта ви
    • Social Bookmarking

SEO Част IV - Пълна прозрачност и пълен контрол над проекта

Всички споменати параметри от OnPage {OnSite}, Линк Картон плюс Линк Досие и Content Marketing Strategy се извършват при стартирането и по време на периода на SEO. Всеки клиент трябва да знае, че ние извършваме постоянен мониторинг на всяка подточка от услугите, които сме споменали. Срок и гаранции за класиране не даваме, защото не е сериозно и професионално. Единствено можем да гарантираме, че ще работим над проекта ви с цялата енергия и умения с които разполагаме.
  • • UX (User experience - потребителско преживяване)
    - подобрение, тестване, контрол и идеи на базата на тенденциите
    • Usability (използваемост на уеб сайта)
    • Мониторинг на всички OnPage {OnSite} параметри и корекциите им при нужда
    • Мониторинг на Линк профила на уеб-сайта - вътрешни, изходящи и входящи връзки
  • • Мониторинг на ниво сървър
    • Мониторинг на 404 грешки
    • Мониторинг на вредните връзки към уеб сайта.
    • Постоянна комуникация с клиента относно развитието на проекта му.
Всеки месец клиентът получава SEO Доклад за извършената от нас работа по сайта, за да знаете как се изразходват средствата му.
X

Настройки на бисквитки

Ние от Serpact се опитваме да осигурим максимално удобни и качествени услуги на посетителите на сайта си. За целта използваме бисквитки – малки текстови файлови съхранявани на Вашите устройства, съобразно Европейския закон за бисквитките. Важно е да отбележим, че те не събират лични данни както се налага от закона.

За какво използваме бисквитките

Ние използваме бисквитките, за да анализираме поведението на потребителите на нашия сайт – какво се харесва, какво не, какво Вие намирате за полезно и какво прескачате. Тези данни използваме за да подобрим въпросното съдържание на сайта си, за да Ви бъдем максимално полезни в бъдеще. Използваме два вида бисквитки – тези на сайта си и такива, генерирани от Google Analytics.

Можете да коригирате всички настройки на бисквитките, като отворите разделa чрез бутона долу вляво. Прочетете повече