Какво е SEO ОПТИМИЗАЦИЯ
Търсите си SEO агенция, която да бъде съпричастна с вашия бизнес, да работи за вас постоянно, да познава бизнеса ви? Искате ли тя да има опит и познания в сферата на SEO? Serpact ви предлага точно това. Ние работим с малко клиенти, като за целта имаме определен максимум на клиенти, който не надвишаваме. Работим изцяло за Вас, сертифицирани сме, имаме опит на различни пазари в най-трудните ниши и постигаме резултати! Запознайте се с различните ни пакети за оптимизация на сайтове за търсещи машини и изберете правилния за Вас.

Защо е необходим
SEO АНАЛИЗЪТ?
Ние от агенция Serpact ви предлагаме точно това, за да бъде оптимизацията ефективна. Работата с малко клиенти ни дава възможност да им обърнем достатъчно внимание и да работим с високо качество за всички. Вижте по-долу какво извършваме и преценете кое е за вас. Ако се затруднявате, не се колебайте да ни потърсите.
Процеси на SEO оптимизация
4 основни части
SEO Оптимизация – Част I • OnPage {OnSite} Анализ
Задължителни практики при всеки клиент на Serpact, които са включени и в трите пакета за SEO оптимизация на сайтове е така нареченият OnPage {OnSite} Анализ, без който е невъзможно да се проследи моментното техническо състояние на уеб сайта спрямо Google. Всички изброени подточки се проверяват, анализират и коригират в рамките на първия/втория месец от процеса на оптимизация:
Анализ на индексирането на уеб сайта и основни OnPage пропуски
- • Страници със статус 4xx
• Страници със статус 5xx
• 404 страница
• Robots.txt файл
• Конфигурация на XML Sitemap
• Sitemap HTML
• RSS / Feed
• Редиректи {301,302,307 и 308}
• Статус на www и non www версии на уеб сайта
• Предупреждения за HTTP/HTTPS уеб сайт версии
• Списък на страници с 302 редирект
• Списък на страници с 301 редирект
• Страници с повече от един редирект
{long redirect chains} - • Страници с meta refresh
• Страници с {rel=“canonical“} таг
• Счупени вътрешни линкове
• Прекалено голям брой връзки
• Dofollow изходящи връзки
• Вътрешен линк сок на уеб сайта
• Проверка и валидация с валидатори
на HTML и CSS кода
• Страници с няколко canonical URLs
• Страници с Frames
• Проверка за много големи страници
• Проверка за SEO Friendly URL адреси в уеб сайта и евентуалното им пренаписване - • Динамични URLs
• Много дълги URLs
• Анализ на снимките
• Счупени снимки
• Липсващ alt text на снимки
• Липсващи {Тitle Тags}
• Дублирани заглавия
• Много дълги заглавия
• Липсващи мета описания
• Дублирани мета описания
• Много дълги мета описания
• H1, H2, H3, H4, H5, H6, B и A тагове
Пълен Mark Up Тест
- • Web Page
• Organisation
• WP Header
• WP Footer
• WebSite
• Site Navigation Element
• Hotel
• Restaurant
• Local Business - • Products
• Products Reviews
• Tabble
• Price list
• Breadcrumbs
• Article
• Civic Structure
• Service
• Web Page - • Open Graph проверка и конфигуриране
• JSON
• LD
• RDFa
• Microdata
• Microformats
• Анализ на страница Въпроси и Отговори {FAQ}
Скорост на зареждане на уеб сайта – Google Page Speed Test
• TTFB {time to first byte} анализ
• Core Web Vitals анализ
Анализ на мобилната версия на уеб сайта – Google Mobile Friendly Test
• Think with Google тест
• Ръчен преглед на уеб сайта от към UX
Анализ на мобилната версия на уеб сайта – Google Mobile Friendly Test
• Проверка на Google Analytics конфигурирането
• Свързване на Google Analytics и Google Console
SEO Оптимизация – Част II – Създаване на Content Marketing Strategy
Задължителни практики при всеки клиент на SEO Агенция Serpact, които са включени и в трите пакета за SEO оптимизация.
Проучване и анализ на ключови думи с акцент на:
• Месечни търсения
• Трудност за класиране
• Потенциал в комерсиален аспект
• Потенциален трафик
• Брой конкурентни страници в Google
• Тенденциозност на думата
• Групиране по определени критерии / локация:
• Цвят
• Материал
• Общи думи
• По потребителски очаквания
• По тематика и други
• Семантични фрази и въпросиКонкурентност на ниво Google елементи:
• Local Pack
• Google AdWords
• Rich Cards
• Top Stories
• Features Snippets
Проучване на конкуренцията:
• Списък с ключови думи, по които позициите на уеб
сайта са по-ниски спрямо основните му конкуренти
• Пълно сравнение на позициите и видимостта спрямо конкуренцията
• Списък с пропуснати важни за класиране ключови думи за уеб сайта
• Топ страници на конкурентите, ключовите думи,
които покриват и техните параметри:
• Топ страници по входящи връзки
• Топ страници по социални сигнали, харесвания,
споделяния, коментари и други
• Топ страници по органичен трафик
• Генерални топ страници – тези, които генерират общия трафик
• Страници с ниско класиране и ниско ниво на трафик в Google
• Страници с малък брой входящи линкове, но високо ниво на органичен трафик
• Страници с малък брой входящи линкове, но високо ниво на органичен трафикСписък с класирани думи на проекта с акцент на:
• Базиран на думи от Google Search Console:
• Текуща позиция
• Трафик
• CTR
• Импресии
• Класирана страница
• Конверсии базирани на страница
Одит на съдържанието:
- • URL
• Заглавие
• Дължина на заглавието
• Мета описание
• Дължина на мета описанието
• H1 & H2 подзаглавия - • Дължина на съдържанието
• Социални сигнали
• Уникални посещения
• Време прекарано на страницата
• Основна ключова дума
• Свързани ключови думи с основната дума - • Позиция
• Обем търсене
• Авторитетност на страницата
• Входящи линкове
• Изходящи линкове
• Органичен трафик
• Създаване на Content Marketing матрица – профил на идеалните клиенти и оформяне на маркетингова фуния.
• Създаване на пълен Content Marketing Strategy Plan на базата на събраната информация от всички гореспоменати точки:
SEO Оптимизация – Част III – Създаване на Линк Картон и Линк Досие на уеб-сайта
Процесът по изграждане на качествени връзки и цитати към бизнеса е третият основен процес, по който работим в Serpact. Изработката на Линк Картон става много внимателно и се прави чрез редица последователни справки, като ще споменем някой от тях тук. Различните пакети за SEO предлагат и различен обем на работа по Линк профила на всеки уеб-сайт:
- • Анализ на Линк профила на уеб-сайта
• Изследване на лошите връзки към уеб-сайта и добавянето им в Google Disavow Tool
• Създаване на Линк Досие на базата на анализа от горните подточки
• Анализ на Линк профила на конкуренцията - • Анализ на цитиранията на бизнеса онлайн
• Създаване на Линк Картон, в който вписваме план: от къде, кога и как да вземем линкове на базата на всички предходни анализи
• Създаване на пълен списък за задължителна регистрация на уеб-сайта в масови и авторитетни уеб-сайтове - • Plus профил и Google My Local Business страници
• Интеграция в социални мрежи – автоматична и ръчна
• Създаване на кръстосани връзки
• Подобряване на входящите и изходящите линкове на сайта ви
• Social Bookmarking
SEO Оптимизация – Част IV – Пълна прозрачност и пълен контрол над проекта
Всички споменати параметри от OnPage {OnSite}, Линк Картон плюс Линк Досие и Content Marketing Strategy се извършват при стартирането и по време на периода на SEO. Всеки клиент трябва да знае, че ние извършваме постоянен мониторинг на всяка подточка от услугите, които сме споменали. Срок и гаранции за класиране не даваме, защото не е сериозно и професионално. Единствено можем да гарантираме, че ще работим над проекта ви с цялата енергия и умения с които разполагаме.
- • UX (User experience – потребителско преживяване)
– подобрение, тестване, контрол и идеи на базата на тенденциите
• Usability (използваемост на уеб сайта)
• Мониторинг на всички OnPage {OnSite} параметри и корекциите им при нужда
• Мониторинг на Линк профила на уеб-сайта – вътрешни, изходящи и входящи връзки - • Мониторинг на ниво сървър
• Мониторинг на 404 грешки
• Мониторинг на вредните връзки към уеб сайта.
• Постоянна комуникация с клиента относно развитието на проекта му.
Често задавани въпроси
- Защо да изберем вас? Защото работим напълно прозрачно и не крием нищо от вас. Имаме индивидуален подход към всеки клиент и работим само това, което е необходимо за вашия уебсайт. Разполагаме с международен опит в SEO оптимизацията на сайтове в продължение на почти 20 години и работим дългосрочно, за резултати. Единствена българска агенция сме, която спечели European Search Awards, имаме сертификат от най-голямата компания за SEO в света – Stone Temple ( в момента Perficient Digital), и сме единствени от България, допуснати и презентирали на събитие на Google в Цюрих.
- Нуждаете ли се от мен като собственик на бизнеса или някой от екипа ни, по време на процесите на оптимизация?Да, често се налага да комуникираме с Вашите програмисти, маркетинг експерти / мениждъри и други, за да сме сигурни, че гледните точки са еднакви и вървим заедно напред.
- Как мога да проследявам ефективността на вашата работа?Получавате подробни репорти всеки месец, които включват пълна информация за видимостта на Вашия уебсайт в търсачките към момента.
- Как извършвате SEO оптимизация на сайтове в Serpact?На няколко нива – техническо, съдържание и популяризация на сайта. Голяма част от нещата се извършват ръчно, а софтуерните инструменти използваме само като отправна точка.
- Кога бих могъл да очаквам резултати?Обикновено първите резултати се ясно видими след около 6 месеца, но всичко зависи от нишата, в която се развивате и нейната динамичност. Възможно е времето за резултати да бъде доста по-дълго.