КОПИРАЙТИНГна съдържание

Понятието “копирайтинг” е сравнително ново. .
през последните години и фундаментално умение сред специалистите по дигитален маркетинг. В буквален превод, копирайтинг означава създаване на текстове (copy – текст, writing – пиша).
Копирайтингът се проявява в най-различни сфери, както в дигиталния маркетинг, така и в рекламния бизнес. Той включва създаване на текстове за печатна, телевизионна, радио, банерна реклама, текстове за сайтове, мейли, каталози и всичко, което съдържа текстово съдържание.

Copywriting vs
content marketing

каква е разликата?

Доста често понятието “копирайтинг” се използва грешно вместо понятието “content writer” или човек, който създава съдържание. Съществената разлика тук е, че първият създава съдържание, което продава, предизвиква потребителя да извърши действие или налага бранд, докато вторият създава по-различен тип съдържание, което има за цел основно да информира потребителя. Създателят на съдържание не винаги създава съдържание за уеб или с определени цели. Той би могъл да бъде научен работник, автор на книги и статии, поет, писател, анализатор и тн.

Основната отличителна черта на копирайтърът тук е, че именно той създава текстовете за онлайн присъствие под различна форма.

Копирайтинг услуги
услуги

от серпакт

Екипът на Серпакт разполага с копирайтъри с богата езикова култура, професионален опит и разностранни интереси. Създавали сме и създаваме текстове в най-различни бизнес ниши – от туристическия бизнес до сложни научни и технически текстове.

Копирайтинг услугите ни се включват в услугите – маркетинг със съдържание и анализ на съдържанието на уебсайта. Те са неделима част от тях и фундаменталното изпълнение на стратегиите създадени в хода на анализа и проучването на текущото съдържание на уебсайт, както и ключовите думи и фразите оформящи семантичното ядро на този сайт.

Създаването на съдържание за потребителя и Гугъл има определени изисквания, които нашият екип покрива изцяло, а именно:

       • Високи познания и квалификации за създаване на качествен текст
       • Познания по семантично и машинно разбиране на текстове от търсачките
       • Опит в създаването на текстове за привличане и задържане на вниманието на клиента по страниците на сайта, а не просто за търсещи машини.
       • Умения за създаване на 100% уникален текст
       • Умения за откриване и филтриране на качествени и надеждни източници на информация във всички бизнес индустрии.

етапи на изпълнение
на услугите

  • Анализ на текущото съдържание на уебсайта

    Ако вече имате такъв или директно създаване на стратегия за съдържание, след разговор с Вас или представител на Вашия бизнес.

  • Определяне на честотата на създаване на текстове, периодичност, дължина на текстовете и базирано на тях ценообразуване.
  • Изработка на текстовете

    През последните 2 години Гугъл все повече и повече се преорентира към Семантичния Уеб и семантичната оценка на уебсайтове с цел по-високо класиране. Това прави неминуемо и покриването на доста важни семантични изисквания от страна на Вашия уебсайт. В този етап влиза анализ за покриването на:

          a. Анализ на конкуренцията
          b. Анализ на очакванията на потребителя от страниците на Гугъл
                 ЗА ВСЕКИ ИЗГОТВЕН ТЕКСТ И ПО ВСЯКА КЛЮЧОВА ДУМА
          c. Съставяне на план за изготвяне на всеки текст по теми.
          d. Изготвяне на съдържанието
          e. Семантичен анализ и подобрение
                 i. Анализ за релевантност по фрази
                 ii. Семантична близост и отдалеченост на ключови фрази
                 iii. Работа с Vector Space Model
                 iv. Работа с Phrase-Based Indexing
                 v. Работа с Entities
                 vi. Работа с Related and LSI Keywords
                 vii. Co-Occurence
                 viii. Co-Citation
                 ix. Работа с биполярност при vector space model думи и фрази
          f. Публикуване на страниците на сайта и on-page content оптимизация
          g. Промотиране

Промотиране на
съдържание

Една от най-честите грешки, след създаването на съдържание, при повечето уебмастъри и собственици на бизнеси, е липсата на план за промотиране. Търсачките оценяват и награждават изключително високо бизнеси с добро промотиране онлайн. Не на последно място е и фактът, че промотирането на правилните канали привлича и натурални линкове към Вашия сайт – любим сигнал на Гугъл за високо класиране.

Ние от Серпакт сме помислили и за тази стъпка.

Ще Ви предложим план разбит по канали и предварително проучване, който ще включва информация къде ще промотираме съдържанието Ви, защо трябва да бъде разпространено точно в тези канали и доколко то ще бъде ефективно за Вашия бизнес и бранд след определено време.
Ще дискутираме с Вас всеки избран от нас канал, както и средствата, който следва да бъдат вложени в него. В случай, че желаете даден канал или медия да бъдат заменени, то ще помислим за алтернатива или пълно премахване. Ще Ви помогнем да планирате бюджета си правилно и ефективно за Вашия бизнес без компромиси.

X

Настройки на бисквитки

Ние от Serpact се опитваме да осигурим максимално удобни и качествени услуги на посетителите на сайта си. За целта използваме бисквитки – малки текстови файлови съхранявани на Вашите устройства, съобразно Европейския закон за бисквитките. Важно е да отбележим, че те не събират лични данни както се налага от закона.

За какво използваме бисквитките

Ние използваме бисквитките, за да анализираме поведението на потребителите на нашия сайт – какво се харесва, какво не, какво Вие намирате за полезно и какво прескачате. Тези данни използваме за да подобрим въпросното съдържание на сайта си, за да Ви бъдем максимално полезни в бъдеще. Използваме два вида бисквитки – тези на сайта си и такива, генерирани от Google Analytics.

Можете да коригирате всички настройки на бисквитките, като отворите разделa чрез бутона долу вляво. Прочетете повече