Новини

Как невронните мрежи променят търсещите машини?

Невронните мрежи се превръщат в неизменна част от SEO оптимизацията в днешни дни. Като част от Machine Learning, те се утвърдиха като работещи модели и стъпка напред за по-добро разбиране на потребителските очаквания и намерения зад заявките за търсене в търсещите машини като Google. Дани Съливан обяви преди около месецa за въвеждането на тези мрежи …

Обзор на новото от Google – Октомври 2018

Обзорът на случващото се в Гугъл през октомври отново включва редица интересни новини. Една от водещите такива е официалното изказване от webmaster екипа на Гугъл за изчистване на значително много бъгове в конзолата.  За пореден месец Джон Мюлер сподели много ценна информация за нас, затова четете следващите редове и се надяваме да Ви помогнем, ако …

Дидо Григоров участва в подкаст на Кейт Туун на тема: Advanced Keyword Research techniques

Нашият колега Дидо Григоров, (Head of SEO в Serpact), участва в международен подкаст със копирайтърката и специалистка по SEO от Австралия  – Кейт Туун. Дидо има дългогодишен опит в оптимизацията на проекти от чужбина и България и напоследък специализира в семантично търсене, machine learning и artificial intelligence в дигиталният маркетинг.

Първото съвместно събитие на Semrush и Serpact протече при висок интерес

В събота първото съвместно събитие на Semrush и Serpact „Semrush and Serpact MeetUp in Sofia, October 2018“ премина при висок интерес  и посещение от доста специалисти в областта на SEO, PPC и контент маркетинга. SemRush е водещ SaaS софтуер за дигитален маркетинг, който се използва от милиони професионалисти по света и има много международни награди …

Обзор на уебинар: From Javascript SEO to the new GSC with John Mueller

Тук ви представяме обзор на дългоочаквания уебинар From Javascript SEO to the new GSC with John Mueller.  Той беше организиран от Serpact и Google и премина при висок интерес. В пиковите моменти 50 човека гледаха и задаваха своите въпроси. Дори световни марки софтуер, правещи редовни уебинари онлайн, не са събирали толкова хора на събитието си …

Обзор на новото от Google – Септември 2018

Отново дойде моментът за месечния обзор на случващото се в Гугъл. През септември се случиха редица ъпдейти на алгоритмите на Гугъл, един от най-фундаменталните, сред които, е новата невронна мрежа за подобряване на връзката между понятия и формиране на концепции и тематики. Разбира се, за ъпдейтите си на 11, 19 и 27 септември от Гугъл не …

Никола Минков взе участие в уебинар на SemRush „SEO Audit / SEO Surgery India 2.8“

SEO специалистът Никола Минков от Serpact участва в уебинар на фирма SemRush със заглавие „SEO Audit / SEO Surgery India 2.8„. Какво е уебинар Уебинарите /онлайн семинарите/ са сравнително нов метод за конференции в реално време, излъчвани по Интернет. При тях няколко специалиста правят представяне по дадена тема и дискутират различни казуси от своята работа. …

Никола Минков участва като лектор в международният podcast „The Recipe for SEO Success“ на Kate Toon

Никола Минков, управител на агенция Serpact, участва като SEO специалист с дългогодишен опит в международният podcast „The Recipe for SEO Success“ на австралийската консултантка и копирайтърка Kate Toon. С нея Никола споделя своя опит в техническата част на оптимизацията за търсещи машини. Подкастовете са обикновено радио-предавания /в аудио или видео формат/, които се излъчват онлайн. …

X

Настройки на бисквитки

Ние от Serpact се опитваме да осигурим максимално удобни и качествени услуги на посетителите на сайта си. За целта използваме бисквитки – малки текстови файлови съхранявани на Вашите устройства, съобразно Европейския закон за бисквитките. Важно е да отбележим, че те не събират лични данни както се налага от закона.

За какво използваме бисквитките

Ние използваме бисквитките, за да анализираме поведението на потребителите на нашия сайт – какво се харесва, какво не, какво Вие намирате за полезно и какво прескачате. Тези данни използваме за да подобрим въпросното съдържание на сайта си, за да Ви бъдем максимално полезни в бъдеще. Използваме два вида бисквитки – тези на сайта си и такива, генерирани от Google Analytics.

Можете да коригирате всички настройки на бисквитките, като отворите разделa чрез бутона долу вляво. Прочетете повече