Дидо Григоров и Никола Минков ще бъдат лектори на Digital4Plovdiv 2017

На 30 ноември  ще се проведе ежегодната конференция  за Онлайн маркетинг и търговия Digital4Plovdiv в Пловдив в хотел Санкт Петербург, която е едно от най-мащабните събития на годината. Събитието ще се открие от кмета на града инж. Иван Тотев. На конференцията ще вземат участие над 300 участника. Лектори на конференцията ще бъдат Никола Минков и Дидо Григоров.

Прочетете повече „Дидо Григоров и Никола Минков ще бъдат лектори на Digital4Plovdiv 2017“

Как премина eCommBlitz &Networking 2017

Никола Минков представи лекция на тема SEO Comando на eCommBlitz &Networking

1. SEO – COMANDO 2018 –тенденции в SEO оптимизацията през 2018 години, но не само..
2. Колко по-лесно е да спечелите 0- нулев резултат (Featured Snippets) ако сте утвърден бранд на пазара.
3. Schema.org –нужен ли ни е или не? Тествайте –Structured Data Testing Tool
4. Schema.org се променя динамично, как да следим промените.
5. Google Mobile Index First –какво означава?
6. Api.ai (официално ребрандиран като dialogflow) → Гласови команди и интеграцията им за Voice Search.
7. Voice Search идва → до 2021 година ще бъде използват от над 65% от потребители със смартфони!
8. Featured Snippets работи → все по-използван в SEO стратегиите на големите агенции в САЩ → безплатен, до 3 резултата на началната страница → AdWords + Organic + Featured Snippets + AMP (резервния 4-ти).

Видео презентация


Слайд презентация

Serpact™ платинен спонсор на eCommBlitz &Networking 2017

Тази година на 13 октомври ще се състои поредното традиционно нетуъркинг събитие eCommBlitz &Networking

eCcomm Blitz &Networking 2017 - Serpact платинен спонсор
Serpact™ платинен спонсор на eCcomm Blitz &Networking 2017

Едни от най-успешните и известни специалисти по дигитален маркетинг ще споделят своите идеи за онлайн търговията, know-how, различни трикове, последни тенденции, както и друга ценна информация. В програмата на събитието ще има кратки презентации от лекторите, след което следва networking част и томбола с награди. Лектор на eCommBlitz &Networking ще бъде Никола Минков, собственик на SEO агенция Serpact™, който ще представи темата „SEO – Comando 2018“. Ще се дискутират още няколко теми за маркетинг, счетоводство, SEO копирайтинг и тенденции в онлайн търговията.

Прочетете повече „Serpact™ платинен спонсор на eCommBlitz &Networking 2017“

Кой побеждава –съдържанието или линка?

Кой ще изчезне първи?

За съжаление на въпроса кое е по-важно съдържанието или линка няма точен отговор?
Над кое да се фокусираме повече –link building или content marketing?

Съществува прогноза, че  линковете напълно ще изгубят своето значение, тъй като Google обръща все повече внимание на съдържанието.

За съжаление на въпроса кое е по-важно съдържанието или линка няма точен отговор? Важно е да се вземе под внимание това, над какво се фокусират търсачките.

Прочетете повече „Кой побеждава –съдържанието или линка?“

Какво е Latent Semantic Indexing?

Латентно семантичното индексиране оказва изключително влияние днес при оптимизирането на уеб сайтове. То „преобразява“съдържанието така, че да изглежда написано за потребители, а не просто търсещи машини. Само по себе си LSI представлява математически модел, който има за цел да установи и „разбере“ връзките между ключови думи, понятия и концепции.

Прочетете повече „Какво е Latent Semantic Indexing?“

Какво е AMP и как да го интегрираме на WordPress

Какво е AMP и необходимо ли ни е?

Serpact Amp logo
AMP (accelerated mobile pages) е сравнително нова инициатива на Google целяща да създаде нова форма за уебсайтовете, която да е по-бърза, по-производителна и добре изглеждаща. Тъй като проекта е все още в развитие много неща по него не са стандартизирани, така че може да се очаква сериозни помени в бъдеще. Основната причина за развитието е увеличаването на процента на мобилния интернет трафик в последните няколко години, който в настоящия момент сериозно изпреварва този през настолни устройства. Въпреки постоянното развитие на технологиите мобилните устройства все още имат няколко недостатъци спрямо компютрите, които най-вероятно няма да бъдат преодолени скоро. Основно това са по-слабия хардуер, който ограничава ресурсите, които могат да се отделят за отделно приложение и малкия екран, който налага различен изглед за сайтовете.
Прочетете повече „Какво е AMP и как да го интегрираме на WordPress“

Дидо Григоров – Първият SEO специалист със самостоятелен уебинар в Semrush

Дидо Григоров, част от екипа на Serpact, е първият български SEO специалист със самостоятелен уебинар в Semrush. Уебинарът се състоя тази сряда, 18:00 българско време в онлайн ефира на световнo известният софтуер за SEO оптимизация и проучване на конкуренцията онлайн –Semrush.

dido grigorov semrush

Прочетете повече „Дидо Григоров – Първият SEO специалист със самостоятелен уебинар в Semrush“

Като продължавате да използвате сайта, Вие приемате използването на "бисквитки". повече информация

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close