Кой побеждава –съдържанието или линка?

Кой ще изчезне първи?

За съжаление на въпроса кое е по-важно съдържанието или линка няма точен отговор?
Над кое да се фокусираме повече –link building или content marketing?

Съществува прогноза, че  линковете напълно ще изгубят своето значение, тъй като Google обръща все повече внимание на съдържанието.

За съжаление на въпроса кое е по-важно съдържанието или линка няма точен отговор? Важно е да се вземе под внимание това, над какво се фокусират търсачките.

Прочетете повече „Кой побеждава –съдържанието или линка?“

Какво е Latent Semantic Indexing?

Латентно семантичното индексиране оказва изключително влияние днес при оптимизирането на уеб сайтове. То „преобразява“съдържанието така, че да изглежда написано за потребители, а не просто търсещи машини. Само по себе си LSI представлява математически модел, който има за цел да установи и „разбере“ връзките между ключови думи, понятия и концепции.

Прочетете повече „Какво е Latent Semantic Indexing?“

Какво е AMP и как да го интегрираме на WordPress

Какво е AMP и необходимо ли ни е?

Serpact Amp logo
AMP (accelerated mobile pages) е сравнително нова инициатива на Google целяща да създаде нова форма за уебсайтовете, която да е по-бърза, по-производителна и добре изглеждаща. Тъй като проекта е все още в развитие много неща по него не са стандартизирани, така че може да се очаква сериозни помени в бъдеще. Основната причина за развитието е увеличаването на процента на мобилния интернет трафик в последните няколко години, който в настоящия момент сериозно изпреварва този през настолни устройства. Въпреки постоянното развитие на технологиите мобилните устройства все още имат няколко недостатъци спрямо компютрите, които най-вероятно няма да бъдат преодолени скоро. Основно това са по-слабия хардуер, който ограничава ресурсите, които могат да се отделят за отделно приложение и малкия екран, който налага различен изглед за сайтовете.
Прочетете повече „Какво е AMP и как да го интегрираме на WordPress“

Дидо Григоров – Първият SEO специалист със самостоятелен уебинар в Semrush

Дидо Григоров, част от екипа на Serpact, е първият български SEO специалист със самостоятелен уебинар в Semrush. Уебинарът се състоя тази сряда, 18:00 българско време в онлайн ефира на световнo известният софтуер за SEO оптимизация и проучване на конкуренцията онлайн –Semrush.

dido grigorov semrush

Прочетете повече „Дидо Григоров – Първият SEO специалист със самостоятелен уебинар в Semrush“

Google My Business пусна нова опция за публикации

Екипа на Google My Business създаде безплатна опция за добавяне на публикации

От няколко дни за България е налична опция от Google My Business за създаване на безплатно публикации, които се показват до минути в Serp. Те се разделят на няколко типа, като днес ще засегнем всички и ще впишем кратко ръководство как да ги създадете.

Serpact Google My Business post option
Serpact Google My Business пусна нова опция за създаване на безплатни публикации и събития

Прочетете повече „Google My Business пусна нова опция за публикации“

Създайте безплатно уеб-сайт в Google My Business

Google My Business добави нова функция за създаване на безплатен уеб-сайт

Услугата, която Google предостави преди няколко дни е вече налична и за българските потребители напълно безплатно, каквато е и цялата услуга Google My Business. Представяме ви пълна графика и разяснение на процеса. Финален резултат:

Прочетете повече „Създайте безплатно уеб-сайт в Google My Business“

Екипът на Serpact™ се увеличи с още двама специалисти

Екипът на SEO Агенция Serpact™ се увеличи с още двама специалисти по SEO

рез 2017 година екипът на Serpact™ успява да се развива и към екипа на фирмата се присъединиха двама нови специалисти.
Единият от тях е добре познат, това е Дидо Григоров –един от най-добрите SEO експерти в България, който се е доказвал през годините на различни пазари и ниши.

През 2017 година екипът на Serpact™ успява да се развива и към екипа на фирмата се присъединиха двама нови специалисти. Единият от тях е добре познат, това е Дидо Григоров –един от най-добрите SEO експерти в България, който се е доказвал през годините на различни пазари и ниши. С над 12 годишен опит Дидо ще прибави голяма стойност на услугите на фирмата.
Прочетете повече „Екипът на Serpact™ се увеличи с още двама специалисти“