Обзор на Google

Google Recap 2020

При Site: заявката резултатите не са подредени Редът на резултатите от търсенето на заявки към сайта не е дефиниран, така че не е необичайно, ако не виждате началната си страница да се показва. Началната страница може да не се разглежда като основнаПрочетете тук →

Google Recap 2020

Плоската архитектура не предизвиква премахването на Sitelinks Изяснявайки скорошен туит, отсъствието на връзки към сайта в SERP не е автоматично поради плоска архитектура, освен ако всички сигнали на връзката са еднакви, не оставяйки Googlebot ясни сигнали за важност. Нерелевантните Sitelinks също саПрочетете тук →

Google Obzor Mart 2020

Внезапните промени в трафика предполагат алгоритмично въздействие, а не технически проблем Ако забележите внезапен спад в трафика за един ден, по-вероятно е това да се дължи на алгоритмична актуализация, отколкото на технически проблем, който ще изисква обхождане за по-дълъг период. Свържете paginatedПрочетете тук →

Google Recap Feb 2020

Отделни Hreflang Links до неработещи страници няма да имат влияние над другите hreflang линкове Google ще пренебрегне връзките hreflang към пренасочващи, неиндексируеми и нерецидивиращи страници, но това няма да повлияе на други връзки на hreflang. Текстът в алт таг на изображение трябваПрочетете тук →

обзор на Гугъл януари 2020

Google January 2020 Major Update Вчера Google обяви, че пуска основна широка актуализация на алгоритмите си, наречена Core Update Update January 2020. Информацията се разпространи около обяд в Ню Йорк вчера. Google току-що повтори предишните си съвети около основните актуализации. Но тазиПрочетете тук →

google november december 2019 recap

Инструментите за тестване на скоростта не отразяват способността на Google да пре-рендира и кешира AMP страници Когато показва AMP страници, Google е в състояние предварително да ги изобрази и кешира директно от резултатите от търсенето, което спестява времето, обикновено изразходвано за извличанеПрочетете тук →

2019 SEO State Recap - Serpact

Google E-A-T Updates Все повече се говори за E-A-T / Expertise, Authoritativeness and Trustworthiness/ и за качеството на резултатите. Защо ли? Защото всички ние сме отегчени тотално от сайтове, които са пълни със спам текст, наблъскани с повторени десетки пъти ключови думиПрочетете тук →

Serpact™ е търговска марка за Република България с рег. №97577
Всички права запазени · Serpact™ © · 2016 -2020.
Serpact ™ is a trademark in the Republic of Bulgaria with reg. No. 97577
All Rights Reserved · Serpact ™ © · 2016 -2020.