Обзор на Google

google август 2019

Празни или страници с малко съдържание могат да се показват, ако се показва различно съдържание в зависимост от местоположението Празни или страници с малко съдържание могат да се показват в индекса на Google, ако се сервира различно съдържание въз основа на местоположениетоПрочетете тук →

google recap july 2019

Няма отделен индекс за индексиране на мобилни устройства и настолни компютри Google има един основен индекс, където се съдържа или мобилната, или настолната версия на даден сайт, това е версията, която след това ще бъде показана в резултатите от търсенето. Ако обачеПрочетете тук →

Обзор на Google - Юни 2019

Google June 2019 Core Search Algorithm Update – 3.06 Няколко дни преди актуализацията на алгоритмите за класиране при търсене Гугъл обявиха предстоящото обновяване. По думи на пост в  Twitter на Дани Съливан, ъпдейтът се концентрира върху сигналите за оценка и класиране наПрочетете тук →

google-recap-may-2019

Google не различава между потребителско генерирано & собствено съдържание Google не прави разлика между потребителски генерирано съдържание и останалото съдържание на уебсайт, така че е важно да се контролира как се работи с потребителски генерираното съдържание с ниско качество. Ключовите думи вПрочетете тук →

Google-Recap-April-2019

Висококачествените коментари могат да добавят стойност към дадена страница Коментарите в публикациите в блога и статиите се разглеждат като съдържание на страницата и трябва да не бъдат взети под внимание само ако публикациите привличат голям брой нискокачествени коментари, които не могат даПрочетете тук →

google-february-2019

Преминаването към новата Google Search Console ще бъде завършено до края на 2019 Джон Мюлер разкри, че екипът на Google Search Console има за цел да прехвърли старата версия на конзолата към новата до края на тази година. Идентификатори на локации, коитоПрочетете тук →

google-recap-january-2019

Тестовите сайтове може да нямат добра видимост органичните резултати както официалните сайтове Не бива да се приема, че тестовите сайтове ще имат същите резултати на видимост в търсенето както регулярните сайтове, защото Гугъл може да ги третира различно. Гугъл би мобъл даПрочетете тук →

Serpact™ е търговска марка за Република България с рег. №97577
Всички права запазени · Serpact™ © · 2016 -2019.