Обзор на Google

Обзор на Google - октомври 2022

Google: всичко, което говори за Link Juice, трябва да се игнорира Започваме октомврийския обзор с темата за link juice и един въпрос, отправен в Twitter към John Mueller от Google. Както сме споделяли значението на различни термини, link juice служи да измерваПрочетете тук →

Обзор на Google- Септември 2022

Google пусна нова актуализация на Broad Core През месец септември Google пусна втората за годината актуализация на Broad Core. Тази актуализация се разпространи глобално и засегна всички езици. Времето, което отне цялостното ѝ пускане и разпространяване, бе около две седмици. Напомняме, чеПрочетете тук →

Обзор на Google Август 2022

Google не се интересува от това колко линка за проследяване на Facebook има в GTM Стартираме с един от първите въпроси за месец август, който бе отправен към John Mueller от Google в Twitter, а именно дали за Google са важни линковетеПрочетете тук →

Обзор на Google Юли 2022

Rich Results на Google вече не са разрешени за забранени и регулирани продукти, както и такива, които могат да навредят Google добави нови насоки в своята документация за rich results относно съдържанието. Според написаното вече се забранява директното маркиране на продукти иПрочетете тук →

Обзор на Google Юни 2022

Google: Не е необходимо да подавате страниците за индексация всеки път, когато ги актуализирате Потребител в Reddit попита дали е необходимо отново да подаде страница, която е актуализирал, за индексация. На този въпрос John Mueller от Google отговори, че не е необходимоПрочетете тук →

Обзор на Google - Май 2022

Google: Можете да добавяте хаштагове в мета описанията John Mueller от Google бе попитан дали може да се използват хаштагове в мета описанията. В отговор в Twitter той каза “#sure”. А това дали наистина е добре да се използват хаштагове в метаПрочетете тук →

Обзор на Google за април 2022

Филтърът за дата в Google Search Console не показва исторически данни John Mueller от Google потвърди, че митът за това как филтърът за дата в инструментите на Google Search показва как са се класирали страниците в резултатите от търсене през посочения периодПрочетете тук →

Обзор на Google за месец март 2022

Google не използва файловете Disavow, за да насочва към мрежи от връзки John Mueller от Google още веднъж сподели, че Google не използва файловете Disavow за откриване на мрежи от спам линкове. Той каза, че има много по-лесни начини за откриване иПрочетете тук →

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Serpact™ e търговска марка за European Union с рег. №018433189
Serpact™ е търговска марка за Република България с рег. №97577
Всички права запазени · Serpact™ © · 2016 -2023.
Serpact™ is a trademark in the European Union with reg. №018433189
Serpact ™ is a trademark in the Republic of Bulgaria with reg. No. 97577
All Rights Reserved · Serpact ™ © · 2016 -2023.