Обзор на Google

Google Recap Feb 2020

Отделни Hreflang Links до неработещи страници няма да имат влияние над другите hreflang линкове Google ще пренебрегне връзките hreflang към пренасочващи, неиндексируеми и нерецидивиращи страници, но това няма да повлияе на други връзки на hreflang. Текстът в алт таг на изображение трябваПрочетете тук →

обзор на Гугъл януари 2020

Google January 2020 Major Update Вчера Google обяви, че пуска основна широка актуализация на алгоритмите си, наречена Core Update Update January 2020. Информацията се разпространи около обяд в Ню Йорк вчера. Google току-що повтори предишните си съвети около основните актуализации. Но тазиПрочетете тук →

google november december 2019 recap

Инструментите за тестване на скоростта не отразяват способността на Google да пре-рендира и кешира AMP страници Когато показва AMP страници, Google е в състояние предварително да ги изобрази и кешира директно от резултатите от търсенето, което спестява времето, обикновено изразходвано за извличанеПрочетете тук →

2019 SEO State Recap - Serpact

Google E-A-T Updates Все повече се говори за E-A-T / Expertise, Authoritativeness and Trustworthiness/ и за качеството на резултатите. Защо ли? Защото всички ние сме отегчени тотално от сайтове, които са пълни със спам текст, наблъскани с повторени десетки пъти ключови думиПрочетете тук →

google recap september 2019

Предоставянето на обобщение в How-to Structured Markup е приемливо Когато реализирате how-to structured markup, предоставянето на обобщено обяснение на стъпката трябва да е описано добре. Няма вреда в пренасочването на паркирани домейни към активен уебсайт Ако сте паркирали домейни, пренасочването към основния сайт,Прочетете тук →

google август 2019

Празни или страници с малко съдържание могат да се показват, ако се показва различно съдържание в зависимост от местоположението Празни или страници с малко съдържание могат да се показват в индекса на Google, ако се сервира различно съдържание въз основа на местоположениетоПрочетете тук →

google recap july 2019

Няма отделен индекс за индексиране на мобилни устройства и настолни компютри Google има един основен индекс, където се съдържа или мобилната, или настолната версия на даден сайт, това е версията, която след това ще бъде показана в резултатите от търсенето. Ако обачеПрочетете тук →

Serpact™ е търговска марка за Република България с рег. №97577
Всички права запазени · Serpact™ © · 2016 -2020.
Serpact ™ is a trademark in the Republic of Bulgaria with reg. No. 97577
All Rights Reserved · Serpact ™ © · 2016 -2020.