Content Marketing

Маркетингът със съдържание е стратегически маркетингов подход, фокусиран върху създаването и разпространението на ценно, релевантно и регулярно публикувано съдържание. Неговата цел е привличане и задържане на ясно дефинирана аудитория и генериране на реализации под формата на продажби, абонаменти, запитвания и др.

Заявете услуга
Content Marketing

Защо е необходима Content Marketing Strategy?

Защото именно чрез нея ще дефинираме ясно ситуациите, в които се намира вашият бизнес онлайн:
Какви са характеристиките на аудиторията, която може да таргетира чрез съдържанието?
Кои са най-подходящите формати, очаквани от тази аудитория (респективно и Google)?
Как да се оформи информационната архитектура на уебсайта на вашия бизнес?

По-конкретно, има три основни причини, поради които компаниите използват маркетинг на съдържанието онлайн:

  • Повишени продажби
  • Намаляване на разходите
  • По-добри клиенти, които имат по-голяма лоялност.
pen on blank book close up, meeting business concept

Какво представлява контент маркетинг стратегията?

Или вашият марктингов план за развитие

Съдържанието в уеб днес е всичко!

На основата на добре създадената контент маркетинг стратегия лежи до голяма степен и успешната SEO стратегия. Алгоритмите на търсачките се фокусират все повече върху поведението на потребителите при търсене, възможностите да “предвиждат” какво точно търси потребителят по дадена фраза и съответно правилното калкулиране на релевантността на съдържанието по страниците на вашия сайт.

Накратко, content marketing стратегията е част от вашия маркетингов план и развитие, който се отнася до управлението на почти всякакви публикации онлайн, които създавате и разпространявате – текстови, аудио, визуални, интерактивни и др.

Може би сте чували колко важно е създаването на съдържание, но без да има добре планирана цел то губи своя смисъл. Когато ние от Serpact разработваме стратегия за съдържанието, има няколко ключови неща, които винаги взимаме предвид.

Ето и кои са те:

1
Проучваме внимателно нишовите ключови думи и фрази – от фокусни до смислово свързани и по-генерални фрази.
2
За кого ще създаваме съдържание – коя е вашата аудитория?
3
Проблемът, който ще решим за тази аудитория чрез съдържание
4
С какво ще бъде уникално съдържанието?
5
Какви формати ще използваме?
6
Къде ще бъде публикувано в цялостната структура на уебсайта?
7
Каналите, по които ще бъде промотирано?
8
Как ще бъдат измерени резултатите?

Съдържанието в настоящето и бъдещето на маркетинга

За разлика от повечето компании, тези с добре изградена контент маркетинг стратегия се забелязват и оценяват високо от аудиторията си. Защо? Защото качествената стратегия прави така, че вашата аудитория да ви помни и да се връща към страниците на вашия уебсайт, създавайки чувството за лоялност.

Много компании днес предоставят съдържание под различни форми – по страниците на сайтовете им, чрез имейли, чрез социалните мрежи. Разликата между тях и тези с добре изградена стратегия от релевантно, полезно и качествено съдържание, е именно в по-добрата честота на реализациите, по-добре изграденият бранд и лоялността на техните клиенти.

Какви документи съдържа една Content Marketing стратегия?

1

Проучване и анализ на ключови думи – създаване на семантично ядро.


  • Ще разгледаме по кои думи сте класирани към момента, ако вече имате уебсайт
  • Ще генерираме нови думи на базата на детайлно проучване на вашата ниша онлайн.
  • Ще съобразим тези думи с вашите услуги и продукти
  • Ще направим специален семантичен анализ на ключовите думи, където ще допълним основните фокусни думи със свързани думи, по-генерични фрази, същности, co-occurrence фрази co-citations.
  • Ще групираме думите според определени класификатори – цвят, обем, форма, размери, сезонност, периодичност и много други.
2

Keyword Mapping & Content Plan документ


На база на създадения документ с ключови думи ще изградим информационна архитектура на вашия уебсайт и ще свържем семантичното ядро и неговите под-ядра с най-точните страници или ще предложим създаването на такива.
Ще подадем най-добрите формати и много други детайли като:
  • Кога, с каква честота и от кого да се създава съдържанието.
  • Какви заглавия, описания, призиви към действие, основни теми и. Подтеми да има, съпътствани от ключови думи
  • Канали за промотиране
  • Сегменти от аудиторията
  • В коя част от пътя на клиента по страниците ви се намира.
  • Коя заложена цел реализира.
  • Какви са метриките на всяко съдържание.
3

Content Marketing Стратегия документ


Документ, който дава ясна представа за бизнес ситуацията, в която се намира компанията ви онлайн:
  • Кой е нашият идеален клиент (buyer persona).
  • Какви са характеристиките на бранда и как ще бъдат. имплементирани в създаваното съдържание.
  • Какъв ще бъде пътят на. Клиента/customer journey map/.
  • Какви проблеми има аудиторията ви.
  • Какви цели ще бъдат заложени.
  • Кои са най-подходящите формати съдържание за тяхното.
  • Реализиране /т.нар. създаване на матрица на съдържанието/.
4

Проучване на конкуренцията:


  • С какво съдържание разполага тя. Какви ключови думи таргетира.
  • Как оптимизира съдържанието си.
  • Каква информационна архитектура е създала.
  • Как привлича линкове и какви линкове.
  • Как налага бранда си.
  • Какви канали използва за промотиране.

faqicon

Често задавани въпроси

  • Защото ви помага да достигнете по-лесно и доста по-ефективно до вашия потенциален и идеален купувач на продукт или услуга. Съдържанието, създадено на база на стратегия, резонира много повече с този купувач, а същевременно е и в синхрон за изискванията на търсачките за съдържание и релевантност.

  • Строго индивидуално! Няма универсална рецепта, но се изисква опит, за да бъде ефективна след време.

  • Да, възможно е, но не и без нашата семантична проверка за пълно оптимизиране на съдържанието за оптимална релевантност.

  • Обикновено те се отразяват след няколко месеца. Трудно е да се каже точно колко, защото това зависи изцяло от алгоритмичните модели на Google за оценка на качеството и релевантността.

  • Той се отразява най-вече в повишената видимост на уебсайта по ключови фрази, както и по-доброто класиране по-тях. Освен това аудиторията разпознава добре съдържанието, което отговаря на нуждите и въпросите ѝ и респективно реагира адекватно под формата на микро или макро конверсия на уебсайта.

Какво следва след Content Marketing Strategy?

Ще ви изпратим стратегията с препоръки по съдържанието на сайта ви и ще ви я презентираме в онлайн среща. След това сме на линия при запитване да обсъдим и съвместна работа по стратегията като част от месечни SEO услуги.

Клиенти

btv bulgaria logo.svg
zora sm
logodsk
econt logo
logo scala
logo tavex inverse print
logo 24 tschasa
acronis.svg
modeshift logo
cloudsigma logo 1
strypes logo
royal canin logo.svg
knight block

Нуждаете се от SEO услуга?