Какво е ON-PAGE SEO ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ ?

SEO Анализът на вашия уеб сайт е много важен, за да разберете актуалното му състояние. Анализът е разделен на няколко процеса, като основните са структурната информация, скоростта, On-Page състояние, Off-Page състояние, дизайн, usability (колко е лесен за употреба), вътрешни връзки, класиране по ключови думи и входящи връзки към уеб сайта ви, като за тях се прави анализ за всяка такава.

Seo Audit featured

Защо е необходим

SEO АНАЛИЗА?

SEO Анализът на вашия уеб сайт е много важен, за да разберете актуалното му състояние.

Анализът е разделен на няколко процеса, като основните са структурната информация, скоростта, On-Page състояние, Off-Page състояние, дизайн, usability (колко е лесен за употреба), вътрешни връзки, класиране по ключови думи и входящи връзки към уеб сайта ви, като за тях се прави анализ за всяка такава.

Скоростта е от значение

Може да проследите на изображенията, каква скорост трябва да има уеб сайтът ви за мобилна версия, като това зависи от няколко фактора:

  • Давайте предимство на видимото съдържание.
  • Избягвайте пренасочвания от целевите страници.
  • Минимизирайте HTML кода на страницата.
  • Минимизирайте JavaScript кода на страницата.
  • Намалете времето на реакция на сървъра.
  • Оптимизирайте големината на изображенията.
  • Минимизирайте CSS кода на уеб сайта ви.
  • Премахнете блокиращите JavaScript и CSS.
  • Възползвайте се от кеширането на браузъра.
  • Активирайте компресирането не уеб сайта.

Usability – лесен за навигация уеб сайт!

Трябва да знаете, че е важно вашият уеб сайт да бъде лесен за използване, да може дори потребител без голям опит да намери това, което търси:

  • Избягвайте скриващите съдържанието заставки.
  • Избягване на приставките за браузъри.
  • Използвайте четливи размери на шрифта.
  • Конфигуриране на респонсив или мобилен дизайн.
  • Тествайте рамките на прозореца.
  • Анализирайте целевите зони за докосване.
  • Помислете за call to action бутони.
  • Внимавайте с навигационните бутони.
  • Редактирайте близките или застъпващите се зони.
  • Тествайте под всички устройства и браузъри.
  • Цялостно маркиране на уеб сайта по стандарт на Google – schema.org!

    Structured data
    Може да проследите как трябва да изглежда уеб сайта ви в момента, като маркировка по schema.org на Google, това е изключително важен фактор, за да може уеб сайтът Ви да се чете правилно от Google и да може подобри шансовете му за класиране.

    Основните маркирания на една страница, би трябвало да съдържат:

    • • Organization – описва фирмата
    • • LocalBusiness – маркира сайта като локален бизнес
    • • WebSite – описва целия уеб сайт
    • • Breadcrumps – описва пътищата в уеб сайта
    • • Product – описва продуктите
    • • Aggregate Rating – показва звездите (оценките)
    • • Article – описва публикациите
  • Комбиниран анализ на уеб сайта – On-Page плюс Off-Page!

    ac
    Важно за един сайт е да бъде правилно анализиран от към On-Page и Off-Page, за да може да се създаде правилна картина за актуалното му състояние. Данните от тези параметри се използват в последствие като нужни корекции за всеки уеб сайт.

    Основните On-Page и Off-Page анализи, би трябвало да съдържат:

    • • Входящите линкове и изходящите линкове.
    • • Вътрешните линкове и съдържанието.
    • • Преглед на H1, H2, H3 тагове и заглавията.
    • • Проучване на мета описанията и Robots.txt.
    • • Meta robots tag и HTTP status code.
    • • XML Sitemap и RSS feed
    • • www. / non-www. и Error 404 page.
    • • URL addresses и rel=canonical
    • • SEO класиране и Broken links
    • • Снимки – заглавия, описания и алтернативни тагове
    • • Бутони за споделяне и Социална ангажираност.
    • • Доверие и авторитет – Domain Authority.

Анализ на съдържанието

Анализът на съдържанието е елемент от цялостния SEО одит на един уебсайт, който не бива да бъде подценяван. В основата на една наистина успешна стратегия в оптимизацията за търсачки, е именно самото съдържание.

Този вид анализ може да бъде приложен в 2 случая – ако вече имате съдържание или предстои да се създаде такава стратегия за вас. Той включва следните важни елементи:

  • • Детайлен анализ на ключовите думи във Вашата бизнес ниша или анализ и проучване, ако все още нямате такъв анализ.
  • • Създаване на информационна архитектура на уебсайта Ви или преглед на съществуващата такава.
  • • Анализ на основните метрики за производителност и успех на стратегията Ви за съдържание: брандинг, социална ангажираност, генериране на продажби, степен на отпадане, време прекарано по страниците на сайта, уникален преглед на страници, нови посетители, завръщащи се посетители и клиенти, привличане на линкове, време прекарано по страниците на сайта.
  • • Създаване на стратегия за съдържание и матрица – те ще Ви ориентират какво съдържание ще се създава, в какъв формат и за какъв вид аудитория, както и с какви цели.
  • • Семантичен анализ на текст, съгласно семантичните фактори, по които Гугъл калкулира оценка на Вашето съдържание.
  • • Оn-page content оптимизация на страниците на сайта.
  • • Проследяване за и имплементиране на най-добрите практики за съдържание, изисквани от Гугъл.
  • • Анализ на Вашата конкуренция в органичните резултати
  • Анализ на линк профил на Вашия сайт

    Анализът на линк профила на уебсайт включва пълен преглед и оценка на линковете и домейните с линк към Вашия сайт. Той включва в себе си комплекс от процеси, които се извършват, както с помощта на софтуер, така и ръчно от нашите специалисти.

    Основната цел на анализа е да се провери авторитетността на домейните, качеството и тяхната релевантност. От особено значение тук е да подчертаем, че в Серпакт обръщаме особено внимание на качеството на линковете и тяхната семантичната релевантност, а не толкова на количеството. Не на последно място за нас е важна и репутацията на домейна, от който Вашият уебсайт получава линк, както дори и неговия линк профил.

  • В хода на анализа ще обърнем внимание на редица фактори, които определят качеството на линковете в профила на уебсайта ви като:

    • Съотношение брой линкове и домейни
    • IP адреси на домейните в линк профила
    • Видове входящи линкове
    • Dofollow & Nofollow линкове
    • Анализ на анкор текстове
    • Семантика, тематичност и линкове
    • Географско разпределение на линковете
    • Степен на нарастване на линковете
    • Изгубени линкове
    • Счупени линкове
    • Токсични линкове
    • Дати на поява и изчезване на линкове
    • Свежест на линковете
    • Тренд на съответствие между появяващи се и изчезващи линкове
    • Много други

  • Като резултат от нашата работа, ще получите подробен репорт, в който ще бъдат представени и анализирани резултатите за Вашия уебсайт ръчно и индивидуално. Към тях ще има обяснение и на всяко понятие, което сме използвали в хода на анализа.

    При по-нататъшна работа със Серпакт ще получите и стратегия за изграждане на линкове, която в повечето случаи е обвързана с Вашата стратегия за съдържание и работа с информационната архитектура на уебсайта Ви.