Performance SEO

Оптимизацията за търсачки (SEO) е ефективен начин за популяризиране на даден уебсайт и неговото съдържание онлайн. SEO включва редица стандартни и разнообразни модели на работа.

Всички те целят по-добро класиране на уеб-сайта:

  • стратегия за съдържание
  • семантично SEO
  • техническа оптимизация
  • скорост на зареждане
  • оптимизация за мобилни устройства
  • изграждане на връзки и много други

Заявете услуга
Performance SEO

Какво е Performance SEO?

Всички познати модели са чудесни и работят много добре, но в онлайн търговията има два важни принципа и те са време и стойност. За какво време ще бъдат доставени резултатите и каква стойност ще имат те? Под стойност, разбира се, визираме продажби.

Performance SEO е нов трениран модел на Serpact, разработен за онлайн магазините и тяхното по-ефективно представяне в SERP. През последните години разработихме този модел, чрез който да проследим действителната стойност на всяка ключова дума и колко транзакции може да донесе на онлайн магазина ви.

Оптимизация на онлайн магазин с Performance SEO в 10 стъпки:

1 Стъпка
Правим съвместна среща, на която се запознаваме с проекта ви.
2 Стъпка
Изготвяме персонализиран списък с въпроси за магазина ви.
3 Стъпка
Правим среща, на която влизаме в по-голяма дълбочина според отговорите от въпросника ни.
4 Стъпка
Ще поискаме достъп до GA (GA4) и GSC, за да съберем цялата ни необходима информация.
5 Стъпка
Правим холистичен анализ на акаунтите ви в GA (GA4) и GSC, използвайки собствен трениран софтуер на Serpact със специфична AI разработка като отговаряме на следните въпроси:

  • Кои са фразите (ключовите думи), по които се класира онлайн магазина ви.
  • Кои от тези фрази ви носят продажби.
  • Кои фрази от кое семантично ядро са.
  • Дали има изпуснати семантични ядра или изпуснати фрази от текущите.
  • Изчисляваме потенциалната успеваемост на всяка пропусната и налична фраза.
6 Стъпка
Правим обща среща, в която ви презентираме данните, като по време на срещата или след нея избирате съвместно с нас коя или кои продуктови групи (категории) от магазина ви / бизнеса ви е най-добре да таргетираме. „Най-добре“ означава продукти, които биха ви донесли най-много печалби или са стратегически най-важни за вас.
7 Стъпка
На базата на събраната информация от вас и избраните продуктови групи (категории), ние стартираме задълбочен семантичен анализ по всички фрази и даваме точна оценка за всяка от тях, а именно:
  • При позиция Х вие ще направите повече – Х продажби чрез Х страница, отговаряща за Х фраза от органичен трафик.
  • Така можем да ви дадем така наречения Forecast за всеки продукт, категория или страница от онлайн магазина ви.
8 Стъпка
Правим план за подобряването на позициите на конкретните страници включващи група фрази с ясната представа колко можем да повишим оборота ви чрез Performance SEO.
9 Стъпка
Сами избирате дали екипът на Serpact или ваш такъв ще реализира стратегията.
10 Стъпка
Измерваме резултати на 3 месеца и правим нов план за подобрение на част от фразите (тези, които не са постигнали напълно целите си) и добавяне на нови като възможности за ново увеличение на продажбите ви.

Предимства на Performance SEO спрямо традиционния модел на работа:

  • Първо – Ще разберем кои продукти и групи от продукти (категории) имат по-голям потенциал за бизнеса ви.
  • Второ –  Ще изразходим значително по-малък ресурс на време като се фокусираме върху 5% до 20% от цялата ви продуктова номенклатура.
  • Трето – Ще вдигнем оборота, както го направихме с 11 онлайн магазина от 2021 година до декември 2022 г., при които броят продажби се увеличи с от 80% до 400%. Те са едни от най-големите онлайн магазини в нишите и държавите, които обслужват.
  • Четвърто – Няма да изразходвате излишни средства за поредния шаблонен SEO одит
  • Пето – Ще бъдете от малкото магазини с подобен подход в държавата, която обслужвате.

Важни правила, без които този подход не е възможен:

  • Първо – Не работим с повече от 1 клиент в ниша, което значи, че ако имате онлайн магазин в Австрия за продажба на авточасти, ние няма да стартираме работа с вас, защото имаме такъв клиент в нишата (това е пример). Смятаме, че това е правилният, етичен и колегиален подход на работа.
  • Второ –  Трябва да имате исторически данни в GA (Google Analytics) с правилно настроен ecommerce tracking за минимум 2 години назад. От юли месец 2023 година ще започваме да обработваме и данни от GA4, като в момента преминалите онлайн магазини на GA4 се анализират без проблем.
  • Трето – Трябва да имате GSC (Google Search Console).
  • Четвърто – Минималният бюджет за първоначален анализ (Discovery) започват от 2,500 EUR (еднократно).
  • Пето –  Минималният бюджет за създаване на Performance SEO Strategy след фазата на Discovery започват от 5,000 EUR (еднократно).
  • Шесто – Лимитация. Годишно можем да реализираме не повече от 10 подобни стратегии с цел запазване на качеството на услугата.

Имате въпроси? Вижте повече в блога или ни се обадете.

Всеки проблем ще бъде придружен от едно или няколко най-подходящи решения и насоки за тяхното внедряване.

Клиенти

zora sm
logo scala
online machine images
remix shop
diana logo

Какво казват нашите клиенти?

Владислав Георгиев

Съ-основател на ScalaHosting и Ns1

Serpact успяха да увеличат трафика към сайтовете ни над 6 пъти

Със Serpact работим успешно вече две години, за които те успяха да увеличат трафика към сайта над 6 пъти. Така продажбите също нараснаха в пъти и ни позволиха да инвестираме още повече в SEO, за още по добри резултати. Екипът на Serpact работи много стриктно и ефективно, което напълно съвпада с моите очаквания. Аз нямам никакви съмнения, че направих правилния избор за нашата компания, когато започнахме работа със Serpact и резултатите го потвърждават.

knight block

Нуждаете се от SEO услуга?