Център на знанието


  • Какво е Search Engine Optimization?

    Какво е SEO? Идва от съкращението „Search Engine Optimization“ и в буквален превод означава „оптимизация за търсещи машини“. Чрез SEO оптимизация всеки сайт може да получи безплатен таргетиран трафик. За целта потребителя трябва да потърси в търсачка определена дума или израз и да отвори най• подходящия резултат в SERP (Search Engine Result Pages). Чрез този метод може да получите така наречения органичен резултат, който се различава от платените реклами в търсещите машини.

  • Ръководство: Как се прави миграция на уебсайт без SEO негативи

    Дори и добре да работи, идва време, когато трябва да бъде извършена миграция на уебсайт. Причините може да са много и разнообразни – друга хостинг компания предлага по-добри условия, хакнали са ви, сменили сте името на фирмата си. Възможно е също компанията ви да се е развила, визията на сайта да е вече остаряла или …

  • Силата на вътрешните връзки (internal links)

    Всяка една страница в уеб има своята история, цел, предимства и слабости. Задачата на SEO специалистите е да могат да анализират тези четири компонента и на базата на тях да създадат стратегия, която да има за цел да оптимизира тези страници и те да класират или да отдадат тежест към друга страница, която да класира. …

  • Какво е стратегия за маркетинг със съдържание?

    „Съдържанието е кралят“ – това е есе, написано от Бил Гейтс през 1996 година. Изключително важен момент от него е уводът му: “Content is where I expect much of the real money will be made on the Internet, just as it was in broadcasting. Днес не можем и няма как да си представим интернет без …

  • Какво е анкор текст?

    Какво е Анкор Текст? Най – общо казано анкор текст (anchor text) е дума или няколко свързани по смисъл думи, които посредством кликане препращат към линк от друга страница или сайт. Това се случва , чрез добавяне на код в самия текст. Така линковете изглеждат доста по добре в една публикация например. Освен с външен …

  • HTTP към HTTPS

    Какво е SSL и необходим ли ни е? Преди да започнете една евентуална миграция от HTTP към HTTPS е добре да се запознаете с това какво е самия протокол, да прецените дали Ви е необходим и да извършите предварителна подготовка, за да избегнете многото проблеми, които биха могли да възникнат при една неправилна миграция. SSL …

  • Как невронните мрежи променят търсещите машини?

    Невронните мрежи се превръщат в неизменна част от SEO оптимизацията в днешни дни. Като част от Machine Learning, те се утвърдиха като работещи модели и стъпка напред за по-добро разбиране на потребителските очаквания и намерения зад заявките за търсене в търсещите машини като Google. Дани Съливан обяви преди около месецa за въвеждането на тези мрежи …

  • Какво е Mobile First Index (MFI) и какво трябва да направим за него

    Mobile First Index /Мобайл Фърст Индекс/ или MFI означава цялостна промяна в начина, по който Гугъл оценява и класира уеб-сайтовете при търсене. Алгоритъмът на световната търсачка вече анализира готовността на сайтовете за преминаване към индексиране с приоритет към мобилни устройства на база технически и контент изисквания, както и тяхната ползваемост на мобилно устройство и на …

  • 8 Приложения на Machine Learning при Търсещи Машини

    Първите стъпки на machine learning чисто информативно датират още от 2009-2010 година, когато по световните технологични медии се заговори за интелигентни алгоритми, които се „учат“ в движение, за да автоматизират и помагат за изпълнението на определени задачи, които ще спестят време и същевременно това изпълнение ще бъде по-качествено. Постепенно започнаха да се предлагат open source …

  • Google My Business – как да включа дейността си там?

    Знаете, че Гугъл все повече използва местоположението на човека, извършващ търсене, за да му покаже съответни резултати. Тоест ако сте в София, Гугъл първо ще ви покаже бизнеси и сайтове, които са на територията на София, и след това други такива. За да се възползвате от този факт и локалния трафик, който носи той, като …

X

Настройки на бисквитки

Ние от Serpact се опитваме да осигурим максимално удобни и качествени услуги на посетителите на сайта си. За целта използваме бисквитки – малки текстови файлови съхранявани на Вашите устройства, съобразно Европейския закон за бисквитките. Важно е да отбележим, че те не събират лични данни както се налага от закона.

За какво използваме бисквитките

Ние използваме бисквитките, за да анализираме поведението на потребителите на нашия сайт – какво се харесва, какво не, какво Вие намирате за полезно и какво прескачате. Тези данни използваме за да подобрим въпросното съдържание на сайта си, за да Ви бъдем максимално полезни в бъдеще. Използваме два вида бисквитки – тези на сайта си и такива, генерирани от Google Analytics.

Можете да коригирате всички настройки на бисквитките, като отворите разделa чрез бутона долу вляво. Прочетете повече