Център на знанието


  • Какво е Search Engine Optimization?

    Какво е SEO? Идва от съкращението „Search Engine Optimization“ и в буквален превод означава „оптимизация за търсещи машини“. Чрез SEO оптимизация всеки сайт може да получи безплатен таргетиран трафик. За целта потребителя трябва да потърси в търсачка определена дума или израз и да отвори най• подходящия резултат в SERP (Search Engine Result Pages). Чрез този метод може да получите така наречения органичен резултат, който се различава от платените реклами в търсещите машини.

  • Какво е Mobile First Index (MFI) и какво трябва да направим за него

    Mobile First Index /Мобайл Фърст Индекс/ или MFI означава цялостна промяна в начина, по който Гугъл оценява и класира уеб-сайтовете при търсене. Алгоритъмът на световната търсачка вече анализира готовността на сайтовете за преминаване към индексиране с приоритет към мобилни устройства на база технически и контент изисквания, както и тяхната ползваемост на мобилно устройство и на …

  • 8 Приложения на Machine Learning при Търсещи Машини

    Първите стъпки на machine learning чисто информативно датират още от 2009-2010 година, когато по световните технологични медии се заговори за интелигентни алгоритми, които се „учат“ в движение, за да автоматизират и помагат за изпълнението на определени задачи, които ще спестят време и същевременно това изпълнение ще бъде по-качествено. Постепенно започнаха да се предлагат open source …

  • Google My Business – как да включа дейността си там?

    Знаете, че Гугъл все повече използва местоположението на човека, извършващ търсене, за да му покаже съответни резултати. Тоест ако сте в София, Гугъл първо ще ви покаже бизнеси и сайтове, които са на територията на София, и след това други такива. За да се възползвате от този факт и локалния трафик, който носи той, като …

  • 160 SEO термина, които трябва да знаете

    Знаете ли, че ако правите SEO оптимизация на уебсайт трябва да се запознаете с голям брой термини, за да имате представа кое какво означава! SEO термините са стотици, като ние ще ви запознаем с основните от тях, за да можете да разбирате по-добре както процеса, така и същността на SEO. 0-9 1XX 100 Continue: Сървърът …

  • Скорост на зареждане

    Скорост на зареждане на сайт – това е един от основните критерии в техническото SEO. То се състои от две части – колко бързо съдържанието излиза на екрана при зареждане на страницата, което определя как потребителите ще гледат на сайта (ако се зарежда бавно, те могат да решат да не чакат и да се прехвърлят на …

  • SCHEMA.ORG – Структурирани данни – основни маркировки

    Основна цел на SCHEMA.ORG е да създаде универсален речник, който да структурира отделните елементи в един уеб-сайт и да им дава семантично значение по начин, разпознаваем от търсещите машини, като Google, Bing и Yandex. Така обособени структурираните данни могат имат разнообразно и индивидуално предназначение, според това как точно са маркирани, какви са целите на уеб-сайта и собственика …

  • SCHEMA.ORG – Структурирани данни и речници

    Всички уебмастъри и разработчици са наясно с множеството HTML тагове използвани за означаването на отделните обекти в страниците, по които работят. С развитието на интернет и експоненциалното нарастване на броя на сайтовете, както и тяхното съдържание, търсещите машини започват да създават все по-сложни алгоритми, по които да определят дали един определен елемент трябва да бъде …

  • Какво е Latent Semantic Indexing?

    Латентно семантичното индексиране оказва изключително влияние днес при оптимизирането на уеб сайтове. То „преобразява“ съдържанието така, че да изглежда написано за потребители, а не просто търсещи машини. Само по себе си LSI представлява математически модел, който има за цел да установи и „разбере“  връзките между ключови думи, понятия и концепции.

X

Настройки на бисквитки

Ние от Serpact се опитваме да осигурим максимално удобни и качествени услуги на посетителите на сайта си. За целта използваме бисквитки – малки текстови файлови съхранявани на Вашите устройства, съобразно Европейския закон за бисквитките. Важно е да отбележим, че те не събират лични данни както се налага от закона.

За какво използваме бисквитките

Ние използваме бисквитките, за да анализираме поведението на потребителите на нашия сайт – какво се харесва, какво не, какво Вие намирате за полезно и какво прескачате. Тези данни използваме за да подобрим въпросното съдържание на сайта си, за да Ви бъдем максимално полезни в бъдеще. Използваме два вида бисквитки – тези на сайта си и такива, генерирани от Google Analytics.

Можете да коригирате всички настройки на бисквитките, като отворите разделa чрез бутона долу вляво. Прочетете повече