Копирайтинг услуги
Отличете се от конкуренцията с оптимизирано съдържание за уеб от най-високо качество. Нашите специалисти ще създадат завладяващо съдържание, което съответства на вашата бранд идентичност и резонира с потребителите ви. При това с възможност за български и английски език!
Заявете услугаCopywriting vs Content marketing
Kаква е разликата?
Доста често понятието “копирайтинг” се използва грешно вместо понятието “content writer” или човек, който създава съдържание. Съществената разлика тук е, че първият създава съдържание, което продава, предизвиква потребителя да извърши действие или налага бранд, докато вторият създава по-различен тип съдържание, което има за цел основно да информира потребителя.
Създателят на съдържание не винаги създава съдържание за уеб или с определени цели. Той би могъл да бъде научен работник, автор на книги и статии, поет, писател, анализатор и тн.
Основната отличителна черта на копирайтъра тук е, че именно той създава текстовете за онлайн присъствие под различна форма.
Копирайтинг услуги от Serpact
Екипът на Serpact разполага с копирайтъри с богата езикова култура, професионален опит и разностранни интереси. Създавали сме и създаваме текстове в най-различни бизнес ниши – от туристическия бизнес до сложни научни и технически текстове.
Копирайтинг услугите ни се включват в услугите – маркетинг със съдържание и анализ на съдържанието на уебсайта. Те са неделима част от тях и фундаменталното изпълнение на стратегиите, създадени в хода на анализа и проучването на текущото съдържание на уебсайт, както и ключовите думи и фразите оформящи семантичното ядро на този сайт.
Създаването на съдържание за потребителя и Google има определени изисквания, които нашият екип покрива изцяло.
Ето и някои от тях:
Етапи на изпълнение на услугите
Анализ на текущото съдържание на уебсайта
Ще анализираме текущото съдържание на уебсайта, ако вече имате съществуващ такъв, или директно ще създадем стратегия за съдържание след разговор с вас или представител на вашия бизнес.
Определяне на честотата на създаване на текстове, периодичност, дължина на текстовете и базирано на тях ценообразуване.
Изработка на текстовете
През последните няколко години Google все повече и повече се преорентира към Семантичния Уеб и семантичната оценка на уебсайтове с цел по-високо класиране. Това прави неминуемо и покриването на доста важни семантични изисквания от страна на вашия уебсайт.
В този етап влиза анализ за покриването на:
Анализ на конкуренцията
Анализ на очакванията на потребителя от страниците на Google
За всеки изготвен текст и по всяка ключова дума ние предлагаме:
Промотиране на съдържание
Една от най-честите грешки след създаването на съдържание при повечето уебмастъри и собственици на бизнеси е липсата на план за промотиране.
Търсачките оценяват и награждават изключително високо бизнеси с добро промотиране онлайн. Не на последно място е и фактът, че промотирането на правилните канали привлича и натурални линкове към вашия сайт – любим сигнал на Google за високо класиране.
Ние от Serpact сме помислили и за тази стъпка.
Ще ви предложим план, разбит по канали и предварително проучване, който ще включва информация къде ще промотираме съдържанието ви, защо трябва да бъде разпространено точно в тези канали, доколко то ще бъде ефективно за вашия бизнес и бранд след определено време.
Ще дискутираме с вас всеки избран от нас канал, както и средствата, които следва да бъдат вложени в него. В случай че желаете даден канал или медия да бъдат заменени, то ще помислим за алтернатива или пълно премахване. Ще ви помогнем да планирате бюджета си правилно и ефективно за вашия бизнес – без компромиси.
Често задавани въпроси
За малки, средни и големи бизнеси, както и всички собственици на уебсайтове, които не разполагат със служител, който да се справи с подадените изисквания за създаване на съдържание и неговите формати в документа.
Да, предлагаме тази услуга. Свържете се с нас, за да се запознаем с проекта, който имате, целите които искате да постигнете, и стратегията за съдържание, която имате към момента.
Свържете се с нас за повече информация и обемът, който Ви е необходим.
Да, след детайлно запознаване с текущата работа, резултати и стратегия, бихме могли да разширим и подобрим дейностите по стратегиране и създаване на съдържание.
Желателно е това да се случва, защото нашият екип включва специалисти в оптимизацията за търсачки и алгоритмичните модели за търсене. Не е възможно да познаваме в детайли спецификите на бизнесите, поради което вашето експертно мнение е важно, както за самата оптимизация, така и за бранда на бизнеса като цяло.
Какво следва?
Ако все още имате въпроси, свържете се с нас, за да обсъдим запитването ви.