Case Study: Lucky Bansko

Клиент:

Lucky Bansko

Услуга:

SEO Optimization

Дата на старт:

Януари, 2018

sports betting des. 2

LUCKY BANSKO: ЛОКАЛНО ОРГАНИЧНО ТЪРСЕНЕ С МОЩНА SEO СТРАТЕГИЯ


Въведение

Лъки Банско е един от водещите хотели в Банско и България като цяло. Място, където можете наистина да се отпуснете от натовареното и стресиращо ежедневие и наистина да се насладите на услугата и вниманието, което заслужавате.

Номинации и награди на Лъки Банско:

  • 2 пъти „Най-добър хотел в Банско“ от TripAdvisor
  • Най-високи рейтинги от всички хотели в България от TUI
  • Travelife го сертифицира като „ЕКО-Хотел“
  • Lucky Bansko Lucky Bansko SPA & Relax hotel е член на престижната „American Luxury Group“ – лидер в директния достъп до луксозните хотели в света

СИТУАЦИЯ

Lucky Bansko работи в изключително голяма конкуренция – над 510 хотела в региона!

Има 75% фиксирани разходи в бранша.

Сайтът на хотела нямаше добра и солидна техническа SEO основа.

Те също нямаха добра стратегия на съдържание и архитектура.

Въпреки че брандът е сравнително популярен, нямаха достатъчно връзки към уеб-сайта от външни източници.

Без добро представяне в Google Local Business и без добра локална SEO стратегия съответно.

НАШАТА СТРАТЕГИЯ

ЧАСТ 1 –
Техническо SEO

Започнахме с Редизайн на изгледа на сайта. Целият код бе пренаписан и изчистен, в частност: HTML, CSS, JavaScript, JSON-LD и RDFa.

В процеса на пренаписване предвидихме повишаване на скоростта на зареждане. Повишихме я 10 пъти!

Интегрирахме Schema.org Local Business маркировка, която впоследствие еволюира в тип Hotel, допълнена с всички свои специфични свойства.

Изчерпателна и повишена GMB (Google My Business) стратегия за оптимизация за хотели

ЧАСТ 2 –
Google My Business

Стратегия за Окуражаване на клиентите да оставят отзиви – чрез изграждане на автоматизирана и рационализирана система за обработка на рецепцията на хотела.

Branch code на хотела и Hotel MarkUp маркировка бяха свързани една с друга.

360° виртуална разходка беше създадена и интегрирана в контактовата секция на сайта.

Дневен мониторинг на акаунта – с цел избягване на злоупотреби и промяна на данни от конкуренти чрез Google Map Maker.

Стимулиране на процеса на проверката на потребителя на физическия обект на хотела в негова местна бизнес листа.

Бе създадена среда и ангажимент за добавяне или събиране на обекти в GMB.

Различни важни сигнали за Google My Business бяха добавени на страницата „Свържете се с нас“ на уебсайта на хотела.

Стратегия за „Citations“ по NAP (Name, address and phone number), която включва използването на потребителски стимули за създаване на Google Карти, Google Plus, други социални мрежи и блогове цитати на марката на хотела.

ЧАСТ 3 –
Подробна стратегия
на съдържание

Извършихме сравнително изследване на ключови думи и фрази, използвани от потенциалните клиенти на хотела.

Всички фрази и ключови думи формират т.нар. семантично ядро и под-ядра на хотела.

Използвахме тези семантични ядра и под-ядра и създадохме документ за преработка на структурата на текущото съдържание на уеб-сайта.

Като резултат: текущото съдържание беше пренаписано и разширено и някои допълнителни секции бяха добавени.

Основната част тук е секцията Банско. По време на изследването открихме, че Банско е много популярно и атрактивно място, затова решихме да направим специализирана секция в уеб-сайта , обогатена с информация за местоположението – традиции, географски характеристики, ски сезон, ресторанти и нощен живот, фестивали и празници.

Стратегия за съдържание в блога и план-график бе създаден и свързан с тази стратегия.

ЧАСТ 3 –
Анализ на
поведението на
потребителите

Lucky Bansko Team

Използваме Lucky Orange Software да наблюдаваме какво правят потребителите на страниците на сайта.

HeatMap анализ също бе извършен.

Някои промени бяха имплементирани съобразно информацията събрана чрез тези софтуери.

РЕЗУЛТАТИ

2017 VS 2016

  • 343.60% Повече Органичен Трафик
  • 603.65% Повече Прегледи на Страници
  • 315.94% Повече Нови Посетители
  • 35.42% Повече Ср. Време на Страница
  • 29.60% Подобряване на Процент на Излизане
  • 5132 Препратки Привлечени
  • 44 Рейтинг на домейна в Ahrefs
  • 39 URL Рейтинг на Ahrefs
Години20162017
ИНДИВИДУАЛНИ НОЩУВКИ4 7306 373
ROI520.47%3,875.64%
ГОДИШНА ROI520.47%3,875.64%
ДЪЛЖИНА НА ИНВЕСТИЦИЯТА1.00 година1.00 година

Отзив:

knight block

Нуждаете се от SEO услуга?