LUCKY BANSKO:
ЛОКАЛНО
ОРГАНИЧНО
ТЪРСЕНЕ С
МОЩНА SEO
СТРАТЕГИЯ



Цел

Lucky Bansko Apart Hotel & SPA

ИНСТРУКЦИЯ

Лъки Банско е един от водещите хотели в Банско и България като цяло. Място, където можете наистина да се отпуснете от натовареното и стресиращо ежедневие и наистина да се насладите на услугата и вниманието, което заслужавате.

Номинации и награди на Лъки Банско:

  • 2 пъти „НАЙ-ДОБЪР ХОТЕЛ В БАНСКО от TripAdvisor
  • НАЙ-ВИСОКИТЕ РЕЙТИНГИот всички хотели в България от TUI
  • Travelife го сертифицира като ЕКО-ХОТЕЛ
  • Lucky Bansko Lucky Bansko SPA & Relax hotel е член на престижната AMERICAN LUXURY GROUP – лидер в директния достъп до луксозните хотели в света

СИТУАЦИЯ

  • Lucky Bansko работи в ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ГОЛЯМА КОНКУРЕНЦИЯ – 510 ХОТЕЛА в региона!
  • Има 75% ФИКСИРАНИ РАЗХОДИ в бранша.
  • Сайта на хотела НЯМАШЕ ДОБРА И СОЛИДНА ТЕХНИЧЕСКА SEO ОСНОВА.
  • Те също НЯМАХА ДОБРА СТРАТЕГИЯ НА СЪДЪРЖАНИЕТО и архитектура.
  • Въпреки че бранда е сравнително популярен, ТЕ НЯМАХА МНОГО ЛИНКОВЕ към техния линк профил.
  • БЕЗ ДОБРО ПРИСЪСТВИЕ В GOOGLE LOCAL PACK и без добра локална SEO стратегия съответно.

НАШАТА
СТРАТЕГИЯ

Lucky Bansko Aprat Hotel & SPA

НАШАТА
СТРАТЕГИЯ

ЧАСТ 1

ТЕХНИЧЕСКО SEO

Започнахме с РЕДИЗАЙН на изгледа на сайта. Целия код бе пренаписан и изчистен, в частност: HTML, CSS, JAVASCRIPT, JSON-LD, RDFa, MICRODATA, MICROFORMATS.

В процеса на пренаписване предвидихме ПОВИШАВАНЕ НА СКОРОСТТА НА ЗАРЕЖДАНЕ . Повишихме я 10 пъти!

ИМПРЕМЕНТИРАХМЕ SCHEMA.ORG LOCAL BUSINESS МАРКИРОВКА , която в последствие еволюира в тип Hotel , допълнена с всички свои специфични свойства.

Изчерпателна и ПОВИШЕНА GOOGLE MY BUSINESS СТРАТЕГИЯ ЗА ОПТИМИЗАЦИЯ за хотели (вижте следващия слайд)

НАШАТА
СТРАТЕГИЯ

ЧАСТ 2

GOOGLE MY BUSSINESS

  • Стратегия за ОКУРАЖАВАНЕ НА КЛИЕНТИТЕ ДА ОСТАВЯТ ОТЗИВИ чрез изграждане на автоматизирана и рационализирана система за обработка на рецепцията на хотела.
  • The branch code на хотела и HOTEL SCHEMA.ORG маркировка бяха свързани една с друга.
  • 360° ГРАДУСОВА ВИРТУАЛНА РАЗХОДКА беше създадена и интегрирана в контактовата секция на сайта.
  • ДНЕВЕН МОНИТОРИНГ НА АКАУНТА с цел избягване на злоупотреби и промяна на данни от конкуренти чрез Google Map Maker.
  • СТИМУЛИРАНЕ НА ПРОЦЕСА на проверката на потребителя на физическия обект на хотела в негова местна бизнес листа.
  • Бе създадена среда и ангажимент за ДОБАВЯНЕ ИЛИ СЪБИРАНЕ НА ОБЕКТИ В GOOGLE MY BUSINESS .
  • РАЗЛИЧНИ ВАЖНИ СИГНАЛИ за Google My Business бяха добавени на страницата „Свържете се с нас“ на уебсайта на хотела.
  • СТРАТЕГИЯ ЗА МЕСТНО ЦИТИРАНЕ , която включва използването на потребителски стимули за създаване на Google Карти, Google Plus, други социални мрежи и блогове цитати на марката на хотела.

НАШАТА
СТРАТЕГИЯ

ЧАСТ 3

ПОДРОБНА СТРАТЕГИЯ НА СЪДЪРЖАНИЕ

  • Извършихме СРАВНИТЕЛНО ИЗСЛЕДВАНЕ НА КЛЮЧОВИ ДУМИ И ИЗРАЗИ , използвани от потенциалните клиенти на хотела.
  • Всички фрази и ключови думи формират т.нар. СЕМАТНИЧНО ЯДРО и под-ядра на хотела.
  • Използвахме тези семантични ядра и под-ядра и създадохме документ за ПРЕРАБОТКА НА СТРУКТУРАТА НА ТЕКУЩОТО СЪДЪРЖАНИЕ на уебсайта.
  • Като резултат: ТЕКУЩО СЪДЪРЖАНИЕ БЕШЕ ПРЕНАПИСАНО и разширено и някои допълнителни секции бяха добавени.
  • Основната част тук е секцията Банско. По време на изследването открихме, че Банско е много популярно и атрактивно място, затова решихме да направим СПЕЦИАЛИЗИРАНА СЕКЦИЯ В УЕБСАЙТА , обогатена с информация за местоположението – традиции, географски характеристики, ски сезон, ресторанти и нощен живот, фестивали и празници.
  • СТРАТЕГИЯ ЗА СЪДЪРЖАНИЕ НА БЛОГА и план-график бе създаден и свързан с тази стратегия.

НАШАТА
СТРАТЕГИЯ

ЧАСТ 4

ПРОДЪЛЖИТЕЛЕН АНАЛИЗ НА ПОВЕДЕНИЕТО НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ

  • Използваме Lucky Orange Sostware на наблюдаваме какво правят потребителите на страниците на сайта.
  • HeatMap анализ също бе извършен.
  • Някои промени бяха имплементирани съобразно информацията събрана чрез тези софтуери.

РЕЗУЛТАТИ
2017 VS 2016

Lucky Bansko Aprat Hotel & SPA

РЕЗУЛТАТИ

2017 СРАВНЕНА С 2016

  • 343.60% Повече Органичен Трафик
  • 603.65% Повече Прегледи на Страници
  • 315.94% Повече Нови Посетители
  • 35.42% Повече Ср. Време на Страница
  • 29.60% Подобряване на Процент на Излизане
  • 5132 Препратки Привлечени
  • 44 Рейтинг на домейна в Ahrefs
  • 39 URL Рейтинг на Ahrefs
______________________________
2017______
2016

ИНДИВИДУАЛНИ НОЩУВКИ
6 373
4 730

ROI
3,875.64%
520.47%

ГОДИШНА ROI
3,875.64%
520.47%

ДЪЛЖИНА НА ИНВЕСТИЦИЯТА
1.00 година
1.00 година

ОТЗИВ


Видео отзив от Маркетинг Мениджъра
на Lucky Bansko – Мариана Петрова


X

Настройки на бисквитки

Ние от Serpact се опитваме да осигурим максимално удобни и качествени услуги на посетителите на сайта си. За целта използваме бисквитки – малки текстови файлови съхранявани на Вашите устройства, съобразно Европейския закон за бисквитките. Важно е да отбележим, че те не събират лични данни както се налага от закона.

За какво използваме бисквитките

Ние използваме бисквитките, за да анализираме поведението на потребителите на нашия сайт – какво се харесва, какво не, какво Вие намирате за полезно и какво прескачате. Тези данни използваме за да подобрим въпросното съдържание на сайта си, за да Ви бъдем максимално полезни в бъдеще. Използваме два вида бисквитки – тези на сайта си и такива, генерирани от Google Analytics.

Можете да коригирате всички настройки на бисквитките, като отворите разделa чрез бутона долу вляво. Прочетете повече