Ем Арт: ~60% дял на органичен трафик & ~4 700 поръчки за 9 месеца
Клиент:
Ем Арт
Услуга:
SEO
Дата на старт:
Март, 2020
Ем Арт: Как постигнахме 30К импресии
Въведение
Дейност
Търговия с мъниста, хоби и крафт материали, също естествени камъни, ръчно изработени мартеници и материали за изработката им.
Цел
Подобряване на трафика и видимостта в интернет.
Мениджмънт
Извърши се планиране, подготвяне на стратегия за проекта и организиране на задачи. Написа се цялостен план, разделен по отдели.
Стратегия за съдържание и семантична част
Извършихме сравнително изследване на ключови думи и фрази, използвани от потенциалните клиенти.
Всички фрази и ключови думи формират т.нар. семантично ядро и под-ядра на дейността на бизнеса.
Използвахме тези семантични ядра и под-ядра и създадохме документ за разширение на структурата на текущото съдържание на уеб-сайта.
Като резултат: съдържанието беше подготвено спрямо това проучване и някои допълнителни секции бяха добавени.
Стратегия за съдържание в категории и план-график бе създаден и свързан с тази стратегия.
Семантичният отдел на Serpact подготви семантичен план.
– Ем Арт копирайтър 1 (специализирано съдържание) – създаване на съдържание по задание и стратегия за съдържанието на Serpact;
– Ем Арт копирайтър 2 (специализирано съдържание) – създаване на съдържание по задание и стратегия за съдържанието на Serpact;
Индексиране
За индексирането на сайта помогнаха над 40 препоръки при конслутация (сесия 1 и сесия 2) и проверка за реализация. Основните критични елементи бяха: XML Sitemap, Crawiling & Rendering, добро форматиране на съдържанието по указанията на schema.org /структурирани данни/.
Структурираните JSON данни помагат на Гугъл да разбере повече за предлаганите продукти.
SEO задачи
Създадохме постоянен цикъл със задачи, за да управляваме процеса с пълен контрол:
- Създаване на релевантно съдържание в категории;
- Създаване на вътрешни връзки с добавянето на съдържание;
SEO Резултати
Успяхме да постигнем 95% видимост на 9-тия месец от старта на проекта:
- ~ 46% от реализациите преминават през Organic Traffic или за 9 месеца от < 10 до ~ 4 700;
- ~ 62% от общия трафик е Органичен;
Органичен трафик GSC
От стартирането на проекта успяхме за 9 (девет) месеца да постигнем следните резултати:
Mobile Usability GSC
Проекта беше под постоянен мониторинг и това допринесе до свеждане до минимум на грешките или предупреждения в GSC за Mobile Usability за периода:
Structure Data Markup
Реализирахме задание за няколко Structure Data Markup, както следва:
- BreadcrumbList;
- Product;
- Organization;
Трафик SerpStat
Трафик тренд от началото на проекта до януари 2021 година:
Keywords SerpStat
Keywords тренд от началото на проекта до януари 2021 година:
Visibility SerpStat
Visibility тренд от началото на проекта до януари 2021 година:
В заключение
Както знаете за нас като агенция е важно да показваме различни проекти в разнообразни ниши с нестандартен подход. Както в този проект, клиента избра част от услугите ни и по този начин достигнахме съвместно тези резултати. Това нямаше да е възможно без чудесните копирайтъри на клиента, които допринесоха изключително много.