Em Art website

Ем Арт: Как постигнахме 30К импресии

Клиент: Ем Арт
Уеб-сайт: emart.bg
Услуга: SEO
Дата на старт: Март, 2020
Разходи:

  • Общ бюджет на клиента: ~ 6 250 лв.;
  • Технически консултации: 400 лв. / 2 сесии по 2 часа;
  • Content Marketing Strategy: 2 250 лв.;
  • Месечни SEO задачи: ~ 400 лв. * 9 месеца = 3 600 лв. / ~ 320 семантично анализирани текста в категории = ~11.25 лв. на категория;
  • Share:

Въведение

Дейност: Търговия с мъниста, хоби и крафт материали, също естествени камъни, ръчно изработени мартеници и материали за избработката им.

Цел: Подобряване на трафика и видимостта в интернет.

Мениджмънт: Извърши се планиране, подготвяне на стратегия за проекта и организиране на задачи. Написа се цялостен план, разделен по отдели.

Стратегия за съдържание и семантична част

Извършихме сравнително изследване на ключови думи и фрази, използвани от потенциалните клиенти.

Всички фрази и ключови думи формират т.нар. семантично ядро и под-ядра на дейността на бизнеса.

Използвахме тези семантични ядра и под-ядра и създадохме документ за разширение на структурата на текущото съдържание на уеб-сайта.

Като резултат: съдържанието беше подготвено спрямо това проучване и някои допълнителни секции бяха добавени.

Стратегия за съдържание в категории и план-график бе създаден и свързан с тази стратегия.

Семантичният отдел на Serpact подготви семантичен план.

– Ем Арт копирайтър 1 (специализирано съдържание) – създаване на съдържание по задание и стратегия за съдържанието на Serpact;
– Ем Арт копирайтър 2 (специализирано съдържание) – създаване на съдържание по задание и стратегия за съдържанието на Serpact;

Индексиране

Schema Markup за Product

За индексирането на сайта помогнаха над 40 препоръки при конслутация (сесия 1 и сесия 2) и проверка за реализация. Основните критични елементи бяха: XML Sitemap, Crawiling & Rendering, добро форматиране на съдържанието по указанията на schema.org /структурирани данни/.

Структурираните JSON данни помагат на Гугъл да разбере повече за предлаганите продукти.

SEO задачи

Създадохме постоянен цикъл със задачи, за да управляваме процеса с пълен контрол:

  • Създаване на релевантно съдържание в категории;
  • Създаване на вътрешни връзки с добавянето на съдържание;

SEO Резултати

Успяхме да постигнем 95% видимост на 9-тия месец от старта на проекта:

  • ~ 46% от реализациите преминават през Organic Traffic или за 9 месеца от < 10 до ~ 4 700;
  • ~ 62% от общия трафик е Органичен;
  • Emart Serpact Case Study

Органичен трафик GSC

От стартирането на проекта успяхме за 9 (девет) месеца да постигнем следните резултати:

Em Art GSC Performance

Mobile Usability GSC

Проекта беше под постоянен мониторинг и това допринесе до свеждане до минимум на грешките или предупреждения в GSC за Mobile Usability за периода:

Em Art GSC Mobile Usability

Structure Data Markup

Реализирахме задание за няколко Structure Data Markup, както следва:

  • BreadcrumbList;
  • Product;
  • Organization;

Em Art Structure Data Markup

Трафик SerpStat

Трафик тренд от началото на проекта до януари 2021 година:

Em Art SerpStat Traffic Trend

Keywords SerpStat

Keywords тренд от началото на проекта до януари 2021 година:

Em Art Keywords Trend

Visibility SerpStat

Visibility тренд от началото на проекта до януари 2021 година:

Em Art SerpStat Visibility Trend

В заключение

Както знаете за нас като агенция е важно да показваме различни проекти в разнообразни ниши с нестандартен подход. Както в този проект, клиента избра част от услугите ни и по този начин достигнахме съвместно тези резултати. Това нямаше да е възможно без чудесните копирайтъри на клиента, които допринесоха изключително много.