Forlife – как увеличихме трафика от 24 000 на 568 000 клика на месец

serpact case studies 02
Трафик:

от 24,000 до 568,000 на месец

Цена на трафика, ако се купува чрез PPC:

от 0 до 40,000 USD на месец

Оборот:

над 300% ръст на средномесечен оборот

Брой поръчки:

над 250% ръст / средномесечно

Изпълнени задачи по проекта:

общо 808

For Life се свързаха с нас с цел да изградим заедно силен онлайн магазин, да увеличим трафика и разпознаваемостта на бранда, а оттам и съответно продажбите.

Научете как изградихме работеща стратегия и как с помощта на създаване на съдържание успяхме да увеличим драстично видимостта на сайта и органичния трафик, което доведе до ръст на печалбата на бизнеса.

Повече за Forlife

Stevia For Life Ltd. е основана през 2013 година. Онлайн магазинът предлага продукти за кето диета и здравословно хранене. Предоставя полезна информация на потребителите за здравословно хранене и подобряване начина на живот.

Профил и аудитория

Аудиторията на компанията са млади и активни хора предимно от големите градове и столицата, които се стремят да водят здравословен начин на живот, включително спазване на кето режим и консумация на качествена и здравословна храна. 

65% от аудиторията са жени, а останалите 35% са мъже.

serpact case studies 03

Предизвикателството

През януари 2021 година Forlife се свързаха с нас в желанието си да подобрят разпознаваемостта на своя бранд и да повишат класирането си по важни за тях ключови думи.

Към 2021 година сайтът има слаб трафик, ограничен брой продукти и малък обем реализирани продажби.

Основните цели, които поставихме в началото, бяха да увеличим трафика към сайта, да изградим разпознаваем бранд и да увеличим продажбите.

Решение и стратегия

Предвид силно конкурентната ниша на продукти за здравословно хранене и хранителни добавки, както и ограниченият брой продукти, които сайтът предлага, се  изискваше нестандартно решение, което да ни помогне да изпълним целите.

Подходът на екипа ни беше да започнем създаване на много полезни и интересни статии, свързани с нишата. Така ще превърнем сайта в авторитетна медия за здравословен начин на живот. Източник, на който потребителите се доверяват.

При стартиране работата по проекта, екипът ни определи 3 основни стъпки:

  • Технически SEO одит, за да поставим основите за един успешен сайт;
  • Анализ на потребителското поведение и търсенето по ключови думи, за да можем да изградим стратегия за съдържание;
  • Стратегия за медии, за да увеличим разпознаваемостта на бранда.

Content Marketing Strategy

За да изградим авторитетна медия с увеличен трафик и продажби през онлайн магазин с внимателно подбрани, малко на брой продукти, трябваше първо да направим анализ на търсенията, на ключовите думи и на база на това да изградим стратегия за съдържание.

С анализ на ключовите думи Keyword Research (KWR) установихме търсенията на потребителите и нови ключови думи – ползи, които до момента са пропускани от клиента. 

Холистичен анализ на резултатите

След около година и половина работа по проекта, направихме холистичен анализ, за да разберем как се класира съдържанието – кои страници продават най-много и кои са в по-слаба позиция от тези на конкурентите.

След анализа набелязахме нови цели и допълнихме стратегията за съдържание.

Как повишихме трафика и изградихме разпознаваем бранд?

Една от най-важните и съществени стъпки бе да изградим  стратегията за създаване на съдържание за лендинг страниците и блога. Оптимизацията на лендинг страници е ключов инструмент за увеличаване на продажбите.

Анализът на ключовите думи ни помогна да открием какво търси потребителят. Разгледахме какви са стратегиите на конкурентите, за да определим как нашия клиент да се открои от тях.

Ключов момент е изграждането на бранд и авторитет. За Google е изключително важно потребителите да намират съдържанието за полезно, за да се доверят на бранда. Това е най-правилният път към увеличаване на видимостта и подобряване на класирането.

Какъв е единственият начин за изграждане на авторитет? – предоставяне на експертиза

След като даден текст е създаден, той минава две проверки – от експерти и лекари, след това отива при екипа на Serpact за семантична проверка и изграждане на вътрешни линкове.

Огромно предимство на For Life е това, че съдържанието винаги се проверява и валидира от медицински екип. Изградихме нова страница “За нас”, която включва имена и кратка информация за всеки член от медицинския екип.

serpact case studies 06

Какво постигнахме в цифри?

Органичен трафик:

Трафик: от 24,000 до 568,000 на месец

Цена на трафика, ако се купува чрез PPC: от 0 до 40,000 USD на месец

Оборот: над 300% ръст на средномесечен оборот

Брой поръчки: над 250% ръст / средномесечно

serpact case studies 04

Ключови думи:

> от общо 1,006 до 12,139 ключови думи в SERP

> В топ 3: от общо 10 до 1,670 ключови думи в SERP

> В топ 4-10: от общо 32 до 1,995  ключови думи в SERP

serpact case studies 05
knight block

Нуждаете се от SEO услуга?