Photopro Visibility
PhotoPro

Как постигнахме 95% Visibility за по-малко от 9 месеца

Клиент: PhotoPro.bg
Уеб-сайт: photopro.bg
Услуга: Изграждане на уеб-сайт и SEO кампания
Дата на старт: Юли, 2019
Разходи:

  • Общ бюджет на клиента: +10 000 лв.;
  • Изграждане на уеб-сайт: -1 400 лв.;
  • SEO стратегия: -2 600 лв.;
  • Месечни SEO задачи: ~ 600 лв. * 9 месеца = -5 400 лв. / 116 задачи = ~46.50 лв. на задача;
  • Изразходван бюджет: 9 400 лв.;

Сподели:

Въведение

В тази публикация разглеждаме case study /реален случай с наш клиент/, който ни дава изводи и ползи – какви методи да използваме при маркетинг стратегия.

Дейност: Photopro.bg е фотостудио, специализирано за продуктова фотография на онлайн магазини. Предлагат се 360 градусови снимки, видео на аксесоари и дребни артикули, както и заснемане на дрехи, обувки, играчки, промишлени изделия, продукти за търговия на дребно.

Цел: Нужни бяха 9 месеца от разработката на уеб-сайта, изготвянето на SEO стратегията и стартиране на SEO задачите до постигане на заложените целите, а именно постигане на по-висока видимост от 75%.

PhotoPro tasks

Изграждане на платформа

Започнахме с изграждането на уеб-сайт базирана на WordPress, като не сме използвали тема или определен builder за целта.

В този план си поставихме основни цели:

  • Да не използваме готова тема или builder за уеб-сайта, защото ще намалят скоростта на зареждане на уеб-сайта
  • Да направим custom дизайн с нисък бюджет, за да можем да прехвърлим бюджет към маркетинга
  • Да създадем релевантно съдържание заедно с екипа на PhotoPro, което включва и изображения и видеа (ако е приложимо)

След това в рамките на 25 работни дни изградихме платформата със попълнено съдържание.

SEO стратегия

Наложи се да създадем списък със задачи, преди изграждане на платформата, защото стратегията за съдържание беше свързана с изграждането на съдържанието на уеб-сайта. Създадохме кратък списък с основните задачи, които включихме в стратегията:

PhotoPro Content Marketing Plan

SEO задачи

Създадохме постоянен цикъл със задачи, за да управляваме процеса с пълен контрол в/у обстоятелствата:

  • Създаване на релевантно съдържание в блога
  • Мониторинг на On-Page на уеб-сайта
  • Създаване на вътрешни връзки с добавянето на съдържание
  • Стартирахме работа с медии чрез контактите на Serpact
  • Outreach кампании

Адаптирахме стратегията всеки месец, защото нуждите се променяха и средата беше динамична.

SEO Резултати

Успяхме да постигнем 95% видимост на 9-тия месец от старта на проекта:
Photopro Visibility

Органичен трафик GSC

От стартирането на проекта успяхме за 9 (девет) месеца да постигнем следните резултати:

PhotoPro GSC Performance

GSC Coverage

Проекта беше под постоянен мониторинг и това допринесе за 0 на брой грешки или предупреждения в GSC (Google Search Console).

PhotoPro GSC Coverage

Mobile Usability GSC

Нямахме нито една грешка или предупреждение в GSC за Mobile Usability за периода от 9 месеца:

PhotoPro GSC Mobile Usability

AMP

Интегрирахме още в началото AMP за блога на уеб-сайта, като това допринесе за общото увеличение на видимостта на проекта:

PhotoPro GSC AMP

Structure Data Markup

Реализирахме в самото ядро на WordPress задание за няколко Structure Data Markup, както следва:

  • Breadcrumbs
  • Logos
  • Sitelinks searchbox

PhotoPro Structure Data Markup

Трафик SerpStat

Трафик тренд от началото на проекта до април 2020 година:

PhotoPro SerpStat Traffic Trend

Keywords SerpStat

Keywords тренд от началото на проекта до април 2020 година:

PhotoPro Keywords Trend

Visibility SerpStat

Visibility тренд от началото на проекта до април 2020 година:

PhotoPro SerpStat Visibility Trend

В заключение

Това не е от най-големите проекти на Serpact, но всеки проект има душа и сърце и когато това се предаде на екипа и той работи с желание, резултатите не закъсняват. Това е и една от причините да се гордеем с всеки проект, защото ние не ги разделяме на голям и малък клиент, всички са важни за нас.