SkySWC – цялостен ръст на сесиите: +476%
Клиент:
Skyscraper Window Cleaning LLC, Seattle, USA
Услуга:
SEO Optimization
Дата на старт:
Август, 2018
SkySWC – повишен органичен и локален трафик, ръст на сесиите: +476%
Въведение
Sky SWC е една от водещите фирми по почистване на прозорци в Сиатъл, САЩ. Започнала да извършва своята дейност с ръчна работа и катерене на алпинисти по сградите, на следващ етап фирмата закупува self-climbing HighRise™ window cleaning system, с която работи по най-модерният начин. Този метод позволява безопасна работа и перфектно почистване на сградите само с водна пара, под налягане. Фирмата е обслужвала обекти като Mayflower Park Hotel, The Pioneer Building, The Charter Hotel Downtown Seattle, WAC, Icon Apartments и други.
СИТУАЦИЯ
Sky SWC работи в среда с висока конкуренция от фирми за почистване на прозорци в Сиатъл и близките градове.
Сайтът на фирмата беше чисто нов, без съдържание, с ниска скорост и структура, без добра и солидна техническа SEO основа.
Клиентът нямаше ясна стратегия на съдържание и архитектура.
Отсъстваше представяне в Google Local Business и изцяло липсваше локална SEO стратегия.
НАШАТА СТРАТЕГИЯ
ЧАСТ 1 – Техническо SEO
Започнахме с подобрение на кода на сайта. Целият код беше изчистен, в частност: HTML, CSS, JavaScript и JSON-LD.
В процеса на пренаписване предвидихме повишаване на скоростта на зареждане. Повишихме я значително!
Интегрирахме Schema.org Local Business маркировка, допълнена с всички свои специфични свойства.
Изчерпателна и повишена GMB (Google My Business) стратегия за оптимизация за местни бизнеси.
Навсякъде за удобство на клиентите телефонният номер беше направен кликаем – за директно позвъняване.
Към всяка услуга бяха добавени 2 бутона – за директно обаждане и за запитване /Booking/ на услугата.
Беше изработен sitemap на сайта, за да може всички URL адреси да бъдат изпратени коректно на Гугъл.
ЧАСТ 2 – Google My Business
Стратегия за Окуражаване на клиентите да оставят отзиви след свършена работа по обект.
Важни брандови сигнали за Google My Business бяха добавени на страницата „Контакт“ на уебсайта.
Стратегия за „Citations“ по NAP (Name, address and phone number), която включва използването на потребителски стимули за цитати на марката на хотела.
ЧАСТ 3 – Подробна стратегия на съдържание
Извършихме сравнително изследване на ключови думи и фрази, използвани от потенциалните клиенти.
Всички фрази и ключови думи формират т.нар. семантично ядро и под-ядра на хотела.
Използвахме тези семантични ядра и под-ядра и създадохме документ за разширение на структурата на текущото съдържание на уеб-сайта.
Като резултат: съдържанието беше подготвено спрямо това проучване и някои допълнителни секции бяха добавени.
Стратегия за съдържание в блога и план-график бе създаден и свързан с тази стратегия.
ЧАСТ 3 – Анализ на поведението на потребителите
Използваме Hot Jar Software да наблюдаваме какво правят потребителите на страниците на сайта.
HeatMap анализ също бе извършен и анализиран.
Някои промени бяха извършени съобразно данните, показани от софтуера.
РЕЗУЛТАТИ
Резултатът е повече от красноречив – класиране No 1 по основните ключови думи, ръст на импресиите ( +36% ) и сесиите ( +108% нови сесии, цялостен ръст на сесиите +476% ). Клиентът ни е повече от доволен – постъпват множество обаждания, поръчки и наема още персонал за работа.
- 476% ръст на сесии
- 92% Повече нови локални посетители
- 24 URL Рейтинг на Ahrefs
Ако имате проблем с вашият сайт – лоша скорост, недобро индексиране, малко трафик, липса на обаждания и поръчки – свържете се с нас.