ScalaHosting – забележителен ръст на приходите от 185% чрез SEO в САЩ
от 0.39% на 13.96%.
Увеличение на органичния трафик към сайтаНад 500%
Над 300%
ScalaHosting е иновативна уеб хостинг компания, основана през 2007г. с мисия да направи VPS хостинг услугите достъпни за всички. В момента компанията обслужва над 50 000 клиента от цял свят и хоства повече от 700 000 уеб сайта.
Съвместната ни работа започна през 2021г., когато ScalaHosting се свързаха с нас за подобряване на органичния им трафик и повишаване на конверсиите от важни за бизнеса ключови думи и фрази.
Основни задачи пред екипа
За да се позиционира успешно в силно конкурентната ниша на хостинг доставчиците, на първо място компанията трябваше да изгради разпознаваем бранд. Следващата стъпка беше да постигнем максимална видимост по ключови фрази и да повишим процента на реализации.
Екипът ни започна с цялостен анализ на онлайн присъствието и дигиталната идентичност на бранда и оптимизация и подобрение на уеб сайта.
За целта разпределихме задачите по приоритети:
- Изготвяне на подробен технически анализ на сайта и отстраняване на грешките.
- Анализ на съдържанието на сайта, изготвяне на цялостна content marketing стратегия и определяне на приоритетни за бизнеса страници и цели пред тях.
- Създаване на висококачествено съдържание, което помага за решенията на конкретни проблеми на потребителите.
- Създаване на стратегия за дистрибутиране на съдържанието, за да достигне до таргетираната аудитория.
- Подобряване на онлайн присъствието и идентичността на бранда.
Стъпките, които предприехме
Като първа и изключително важна стъпка от процеса приоритизирахме задачите и внедрихме система за тяхното проследяване и управление.
След това преминахме систематично през всяка приоритетна задача, започвайки с техническия анализ.
Стъпка 1: Технически анализ
Нашият екип изготви детайлен технически SEO анализ, който определи моментното техническо състояние на сайта и показа проблемите.
В процеса на работа установихме дублирани мета данни на страниците на сайта и неработещи вътрешни връзки, но най-големият проблем беше скоростта на зареждане на сайта.
След изготвянето на план за действие и неговата реализация успяхме да подобрим средното време за зареждане на сайта близо три пъти, което от своя страна имаше положителен ефект както върху конверсиите, така и върху потребителското изживяване.
Стъпка 2: Анализ на съществуващото съдържание
Процесът по изготвяне на стратегията за съдържание започна с анализ на съдържанието, което беше публикувано до момента на сайта. Анализът ни позволи да открием много страници с дублирано съдържание, както и такива, които имаха нужда от оптимизация за по-добро органично класиране и трафик.
За определяне на ефективността на страниците използвахме няколко основни показателя:
- Брой кликове и импресии на страниците;
- Средна позиция на класираните думи за определен период от време;
- Качество и полезност на текста за потребителите.
Резултатът от предварителния анализ:
- Установихме над 80 страници с потенциална канибализация.
- Пренасочихме или изцяло премахнахме над 200 страници с дублирано съдържание.
- Пренаписахме над 200 мета заглавия и описания на страниците.
- Разписахме подборни препоръки за подобряване на текстовете на над 150 страници.
След първоначалния анализ на съдържанието, преминахме към изготвяне на цялостна content маркетинг стратегия. В нея включихме не само вече предлаганите услуги, но и заложихме нови такива, които да позволят на компанията да разшири своето портфолио и да отговори на последните тенденции на пазара.
С изпълнението на стратегията постигнахме по-голямо покритие на важни ключови думи и фрази, което доведе до по-голяма релевантност и повишаване на доверието и авторитета на сайта в една от най-конкурентните ниши в световен мащаб – хостинг услугите.
Стъпка 3: Съдържание за потребителите
Нашата философия е създаване на съдържание, което да бъде в помощ на потребителите.
Този подход ни позволява да създаваме полезно съдържание, което привлича хората със своята практическа насоченост, разбира техните проблеми и предоставя решения, които са лесни за прилагане. Този подход задържа потребителите и подобрява авторитета на сайта като увеличава видимостта в резултатите от търсене и повишава органичния трафик.
Стъпка 4: Стратегия за популяризиране на съдържанието
Следващият фокус от стратегията за развитие на сайта беше популяризирането на съдържанието:
- Изграждане на партньорства с водещи имена и бизнеси в индустрията.
- Споделяне на съдържанието в различни социални медии с цел достигане до нови потребители.
- Публикуване на материали с практическа насоченост във водещи медии и сайтове в нишата.
Това ни позволи да изградим силни връзки към сайта, което повиши авторитета и разпознаваемостта на бранда в нишата.
Резултати
След реализирането на всички етапи от стратегията успяхме да постигнем следното:
- Увеличение на видимостта по всички ключови думи от 0.39% на 13.96%.
- Над 500% увеличение на органичния трафик към сайта.
- Над 300% увеличение на класираните ключови думи.
Всички тези резултати повишиха конверсиите и увеличиха приходите от органичен трафик за бизнеса.
Заключение
Работата по проекта на ScalaHosting включваше комбиниран подход, който обедини анализ на текущото състояние на сайта, разработване на ефективна стратегия и успешно прилагане на планираните действия.
Чрез екипна работа и прецизно изпълнение на задачите от двете страни успяхме да подобрим видимостта на сайта, да увеличим разпознаваемостта на бранда и да повишим приходите от органичния трафик на компанията.