SERP и SEO Новини

Експертите прогнозират: Следващото голямо нещо в онлайн маркетинга ще промени сектора завинаги В специална анкета, публикувана в economy.bg и jobs.bg, които за поредна година бяха медийни партньори на SERP Conf. Sofia, се разкриват мненията на водещи експерти в областта на дигиталния маркетинг относно бъдещите тенденции в сектора. Участниците във видеото са някои от лекторите от конференцията, която се проведе на 25 март в Интер Експо Център в София и събра едни от най-авторитетните гласове в индустрията в района на Балканите и Източна Европа. Развитието на технологиите неминуемо води до трансформации в множество сектори, като онлайн маркетингът не прави изключение. В последната година тази динамична дейност претърпя значителни промени, но въпросът, който вълнува всички професионалисти, остава отворен: какво ще е следващото голямо нещо от значение за индустрията? Участници в анкетата: Никола Минков, основател и CEO на Serpact, SERP Conf. и SERP Acad. Dan Petrovic, управляващ директор в DEJAN Marketing Mihai Aperghis, основател и Head of SEO в Vertify George Chasiotis, Growth Advisor Благовест Иванов, управляващ съдружник в ID Consult Eugen Predescu, Paid Media Managing Director в DWF Обобщение на прогнозите Въпреки различните им специализации и перспективи, експертите са единодушни в едно: следващата голяма промяна в онлайн маркетинга ще бъде свързана с по-дълбокото интегриране на изкуствения интелект в ежедневните маркетингови практики. Това означава фундаментално преосмисляне на подходите към потребителското поведение, персонализацията и автоматизацията на процесите, а не просто използване на AI инструменти. Подготовка за бъдещето Експертите подчертават, че компаниите, които искат да останат конкурентоспособни, трябва да започнат подготовката си още сега. Това включва инвестиции в нови технологии, обучение на екипите и разработване на по-гъвкави стратегии, които могат да се адаптират към бързо променящата се среда. Особено внимание се обръща на необходимостта от по-тясно сътрудничество между различните екипи в дадена компания – маркетинг, продажби, IT и продуктов развой. Бъдещето на онлайн маркетинга ще изисква холистичен подход, който надхвърля традиционните граници между отделите. Водещи специалисти от SERP Conf. Sofia 2025 споделят визията си за бъдещето на дигиталния маркетинг

Водещи специалисти от SERP Conf. Sofia 2025 споделят визията си за бъдещето на дигиталния маркетинг

Експертите прогнозират: Следващото голямо нещо в онлайн маркетинга ще промени сектора завинаги. В специална анкета, публикувана в economy.bg и jobs.bg, които за поредна година бяха медийни партньори на SERP Conf….

web accessibility news from serpact

Уеб достъпност: Какво е това и защо е важно?

Светът ни става все по-свързан онлайн. С всяка изминала година иновации в технологиите и интернет средата правят възможно хората да извършват голяма част от ежедневните си задачи в дигитална среда….

instrumenti za analiz na kliuchovi dumi serp acad 2 10

Топ 10 инструменти за анализ на ключови думи и фрази

Проучването и анализът на ключови думи и фрази са незаменими процеси във всяка една маркетингова стратегия за съдържание (CMS). Те носят многобройни ползи при оптимизацията за търсещи машини (SEO) и затова…

1 4 17

Ahrefs – Един от основните партньори на SerpAcad за първия им SEO курс

Ahrefs, една от водещите в света онлайн платформи за SEO инструменти, допринесе за първия SEO курс за начинаещи на Serpact Academy като предостави на курсистите безплатен достъп до всички налични инструменти…

Топ 10 персони които се откроиха на serpact academy сезон първи 01

Топ 10 персони, които се откроиха на Serpact Academy, сезон първи

Ето че след три месеца неочаквано добро SEO обучение, сред десетки лекции, потапяне в реални казуси, забавни коментари и накрая обилни трапези, се задава краят на това страхотно преживяване. 40…