Обзор на Google – Юни 2020

Google: Стоковата фотография при класиране в Google не е от значение
google recap jun 20

Google: Стоковата фотография при класиране в Google не е от значение

Джон Мюлер от Google беше попитан дали използването на стокова фотография на вашите страници би навредило на шансовете на страницата да се класира добре в търсенето с Google. Той отговори в Twitter, че „няма значение за директно търсене в мрежата“.

Той добави „за търсене на изображения, ако това е същото изображение, което се използва на много места, ще бъде по-трудно“.

Stock Photo Female Customer Support Operator With Headset And Smiling 149580755
Stock Photo Female Customer Support Operator With Headset And Smiling 149580755

Коментарите на Disqus може да не се индексират дори след отстраняването на проблема на Google

Изглежда, че дори след като Google каза, че проблемите с индексирането с Disqus са отстранени, търсещата машина все още няма да може да индексира всички коментари на Disqus. Глен Гейб заяви, че е забелязал проблеми, след като коригирането е било въведено. Той показа тези проблеми на Мартин Сплит от Google, който каза, че това може да се случи.

Disquss Software
Disquss Software

Google: Случайни или нерелевантни връзки не са задължително лоши

Джон Мюлер от Google беше попитан дали човек трябва да деактивира случайни или нерелевантни връзки, сочещи към неговия сайт. Въпросът беше „ако един домейн има много неотносими връзки, които не са свързани с услугата, която предлага сайтът, бихте ли предложили да дезактивирате или да се свържете със собствениците на сайта и да ги премахнете“. Джон каза само защото връзките са случайни, това не означава, че са лоши.

Статистика на Google Search Console BETA – По-задълбочена интеграция с Google Анализ

Нова бета функция на конзолата, която се нарича Google Search Console Insights ви дава доста чист изглед на това колко добре се представя вашето съдържание.

  • Проучванията на Google Search Console стартират, като ви показват общ преглед на вашия сайт с thumbnail вашия уеб сайт и броя на „всички прегледи на страниците“.
  • След това Google Search Console Insights ви показва раздел, наречен „вашето ново съдържание“ – който ви показва колко добре се представя новото ви съдържание. Тя ви показва кога Google е намерил съдържанието, колко показвания е имало и колко дълго хората остават на това ново съдържание и го четат.
  • Google има раздел, в който да ви показва изгледите на страницата и средната продължителност на изгледа на страницата като цяло за период от време, а след това също така я показва ден за ден информацията.
  • Как хората намират секциите ви със страници, показват вашите най-добри канали за трафик, включително органично търсене, социални и директни – показва общите изгледи, времето на страниците и процентното разпределение.
  • Има раздел за цялостното ви „най-популярно съдържание“, което също показва статиите, изображенията, общите изгледи и времето на страницата.
  • Препращащите връзки от други сайтове се разбиват, за да се показват изгледи и продължителност, с делта промени във времето.
  • Този раздел също разглежда горните референтни връзки и най-новите връзки.
  • Раздел социални медии ви показва изгледи на страници и продължителност на прегледа на страницата чрез социалните медии и дори разгражда всяка отделна мрежа, като Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter и т.н.

Google: Структурираните данни не ни помагат да се доверяваме на авторитета или експертизата на съдържанието

Джон Мюлер от Google отново каза, че използването на структурирани данни не дава на Google нещо, на което може да разчита, че дадена страница или част от съдържанието е правилна, достоверна и достоверна. Добавянето на структурирани данни няма да помогне директно на Google да мисли, че съдържанието е надеждно. Освен това знаем, че структурираните данни не помагат пряко при класирането.

Google Structure Data
Google Structure Data

Google: Не е измама използването на AMP за оптимизация на скоростта и класиране

Нека ви напомним, че Google пуска актуализацията на страницата за потребителско преживяване. Част от това са Core Web Vitals, които ще се превърнат в фактор за класиране и налагат изискване вашите страници да бъдат бързи. Ако използвате AMP, Google ще използва вашата страница с AMP за измерване на тези фактори.

Google: Ние не измерваме EAT при търсене

Джон Мюлер от Google заяви в Twitter, че Google Търсене изрично не измерва E-A-T. Джон беше попитан за това кои сигнали използва Google за измерване на E-A-T, а Джон каза, че „това не е нещо, което бихме изрично измерили за Търсене – това е концепция, за която писахме в насоките ни за качество.“

Google: Ние не използваме връзки в YouTube за търсене

Джон Мюлер от Google потвърди, че въпреки атрибута nofollow по всички връзки на страниците в YouTube, Google не използва връзки в YouTube за търсене. Джон каза в Twitter „ние така или иначе не използваме връзки в YouTube за търсене“. Той добави, че ако добавите линкове към коментарите си към видеоклипове в YouTube, някои „хората ще се дразнят, ако коментирате видеоклипове с връзки към вашия сайт“.

Youtube
Youtube

Google: Връзките на всички guest постове трябва да са nofollow – платени или не

През 2017 г. Джон Мюлер от Google каза, че всички публикации в гост блог публикациите, независимо колко често давате своя принос, трябва да имат nofollow. Тази седмица той добави, дори ако тези връзки не са платени – стига тези връзки да могат да предават сигнали – те трябва да не се спазват.

Google: Старият спам все още е спам и против насоките на Google

Важна ли е възрастта на спама и оказва ли все по-голямо влияние над оценките за качество на Гугъл?. Джон Мюлер от Google заяви в Twitter „ако части от вашия уебсайт не съответстват на нашите указания за уеб администратори и искате да се съобразите с тях, тогава няма значение на колко години са тези несъответстващи части.“

Google не класира страници преди анализ на съдържанието

Джон Мюлер от Google беше попитан дали Google може да направи първи кръг от класирането на нова страница въз основа на URL адреса, дори преди да направи анализ на съдържанието. Джон отхвърли това в Twitter.

Nlp
Nlp

Google BERT не определя качеството на съдържанието, но помага да се разбере съдържанието ви

Фрагмент от интервюто на Мари Хейнс на Джон Мюлер беше около BERT. Краткият фрагмент, както добре обобщи Глен Гейб, е, че BERT помага на Google да разбере по-добре съдържанието, но не помага на Google да оцени качеството.

Джон каза: „Единственото нещо, при което хората понякога отхвърлят, е по отношение на BERT, BERT алгоритмите и всички тези неща. Това са по същество алгоритми за по-добро разбиране на съдържанието. Не е толкова да се разбере качеството на съдържанието, а повече да разберете за какво е това съдържание, за какво е това изречение, за какво е това запитване, за да разберете какви са различните субекти, които могат да бъдат включени тук и как са обвързани тук. “

Това уточнение е хубаво и се надяваме да помогне на нашата индустрия да разбере разликата между BERT и алгоритмите за нормално качество.

Google Bert Algo
Google Bert Algo

Google: Не приоритизираме класирането на стари домейни

Има доста спекулации около някои скорошни непотвърдени актуализации за класирането в  Google. Но една от тези теории беше отхвърлена от Джон Мюлер от Google около старите домейни, получавайки някакъв тласък или промяна в класирането. Джон беше попитан защо старите домейни изглежда представляват повече от резултатите от търсенето с Google от преди. Джон отговори, че „няма промяна в класирането на„ старите домейни “.

Подобни статии