Подобрете Content marketing стратегията си, позиционирайки я правилно спрямо фунията на продажбите с Фернандо Ангуло

Стратегическото планиране в началото на вашата маркетингова стратегия за съдържание ви поставя в позиция да извлечете максимума от създаденото съдържание.

Стратегическото планиране в началото на вашата маркетингова стратегия за съдържание ви поставя в позиция да извлечете максимума от създаденото съдържание.



По време на тази презентация ще научите как да помогнете на маркетинговия си екип да се съсредоточи върху подсилването и адаптирането на съдържание, а не върху създаването на ново съдържание, което може да се използва за насочване на потребителите във всеки етап от фунията на продажбите.



  • Main participant

    Гост
    Фернандо Ангуло

    Head Of Communications в SEMrush

  • Main participant

    Водещ
    Дидо Григоров - Head of SEO на Serpact

    Serpact

  • Main participant

    Водещ
    Борислав Арапчев - SEO Strategist в агенция Serpact

    Serpact

Уебинар подтеми

  • Оптимизация на съдържание в ерата на Machine Learning

  • ЕАТ и YMYL през 2020

  • Състоянието на дигиталния маркетинг в условия на Covid-19

  • Бъдещото развитие на дигиталния маркетинг в следващите години

Serpask Фернандо БГ

Подобни статии