Индексиране на съдържанието – предизвикателството на 2020 година с Бартош Горалевич
Авангардното му проучване промени начина, по който разбираме връзката на Google с електронната търговия през 2019 г., където дори най-големият уебсайт за електронна търговия с най-добър маркетинг все още може да губи милиони долари всеки месец, без дори да го осъзнава. Използвайки примери от големи марки като H&M, Walmart, Topshop и други, Bartosz е подготвил краш курс, който ще отговори на новите предизвикателства, пред които ще се изправи електронната търговия през 2020 г.
Гост
Бартош Горалевич
CEO на OnelyВодещ
Дидо Григоров - Head of SEO на Serpact
SerpactВодещ
Никола Минков - CEO & Founder на Serpact
Serpact
Уебинар подтеми
Чести проблеми с индексирането
Странни проблеми с индексирането и как да ги отстраним
По-малко страници или толкова, колкото е необходимо в началото?
JavaScript и индексиране - най-големите предизвикателства