• Хейтът – стратегия за популярност и по-добра видимост?

    Димитър Георгиев - Бико е основател на дигитална маркетинг агенция IdeaMAX . Притежава над 10 години опит в SEO за клиентски проекти на 5 континента, включително е консултирал някои от сайтовете в Топ 500 на планетата със стотици милиони потребители на месец, влизащи от търсещи машини като Google.

    Част от екипа на IdeaMAX и един от топ експертите в SEO и копирайтинг услугите в България. Стремежът на него и компанията му е да помага на малкия български бизнес да порасне.

    За да се запознаете още по-отблизо с персоната на Димитър Георгиев - Бико, можете да разгледа е и блога му.

  • Main participant

    Димитър Георгиев - Бико
    SEO, Sales & Research в IdeaMAX

Домакин

  • Participant 1

    Никола Минков - CEO & Founder на Serpact

  • Participant 2

    Борислав Арапчев - SEO Strategist в агенция Serpact

Уебинар подтеми

  • Удачен ли е хейтът - от бранд гледна точка?

  • Привлича ли хейтът клиенти?

  • Негативното говорене - има ли правила, добри и лоши практики?

  • Въпроси на живо към Димитър?

Запишете се за уебинара

5 коментара

  1. Момчил

    Това беше, изданието на SerpAsk, което очаквах, правилната смес от диджитъл маркетинг, PR и социална антропология.

    ДСК казус

  2. Пано Кондоянис

    За политически цели на партия би избрал ролята на хейтър или на трол?

    1. Димитър Георгиев - Бико / Ideamax.eu

      Винаги хейтър. Троловете са краткосрочни решения и никога не са устойчиви – ползват се ударно, предизборно, за да подведат мнението с наслагване на еднотипни аргументи. С хейтърите на практика можеш да направиш бранд войни…не защото обичат бранда/партията ти, а щото мразят повече другите…в България, ако не си забелязал от 30 години гласуваме, не кой харесваме, а кой ненавиждаме…както казах в уебинара – не любовта движи света, тя е вече клише – новият двигател се нарича критично мислене, което получава често етикетиране, когато е против някой от самия него като…хейт и хейтъри…например сигурно всички SEO-та сме хейтъри за Кобилкина …това, обаче не значи, че ние не казваме истината – просто е истината, която ги лишава от парите на будалите и получаваш етикетче – хейтър. Така се опитват да те обезличат със стария ченгеджийски/ЦРУ трик – дискредитираш ли източника – дискредитираш информацията и нейната достоверност 🙂

  3. Момчил Марчев

    Бико, кога ще издадеш простата истина, ти си просто си много добър копирайтър, даже повече, с ниво и на журналист, и на PR … цялата тази многообразност на изказа и в писмена и разговорна форма?
    Какъв хейт, бе човек, теб просто те четат, формираш мислене на хората, променяш мислене?
    Та, за какъв хейт иде реч?

  4. Димитър Георгиев - Бико / Ideamax.eu

    Ами…както казах и в уебинара – ако някой те бие с теза, аргументи и доказателства към тях за нещо, то масово се лепи етикета хейтър, за да не се даде обективна оценка на обстоятелства и да продължи получаващият обратната връзка да живее в собствената си комфортна зона. На практика, когато не си съгласен с нещо, за да те дискредитират – просто ставаш хейтър. По този начин сякаш имаш някаква sci-fi универсална панацея за мисленето си т.е. най-голямата простотия да си измислил и някой ти каже, човек – така и така, не е добра идея това, което мислиш…защото това и това…когато не възникне дебат, то накрая другата страна винаги обезценява мнението…защото видиш ли си хейтър…истината е, че така се лишават от обратна връзка за света, а това никога не е добра идея, но понякога Егото е прекалено голямо за интелектуалния капацитет на хората 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.