Хейтът – стратегия за популярност и по-добра видимост?

Димитър Георгиев - Бико е основател на дигитална маркетинг агенция IdeaMAX .
  • Димитър Георгиев - Бико е основател на дигитална маркетинг агенция IdeaMAX . Притежава над 10 години опит в SEO за клиентски проекти на 5 континента, включително е консултирал някои от сайтовете в Топ 500 на планетата със стотици милиони потребители на месец, влизащи от търсещи машини като Google.

    Част от екипа на IdeaMAX и един от топ експертите в SEO и копирайтинг услугите в България. Стремежът на него и компанията му е да помага на малкия български бизнес да порасне.

    За да се запознаете още по-отблизо с персоната на Димитър Георгиев - Бико, можете да разгледа е и блога му.

  • Main participant

    Димитър Георгиев - Бико
    SEO, Sales & Research в IdeaMAX

Домакин

  • Participant 1

    Никола Минков - CEO & Founder на Serpact

  • Participant 2

    Борислав Арапчев - SEO Strategist в агенция Serpact

Уебинар подтеми

  • Удачен ли е хейтът - от бранд гледна точка?

  • Привлича ли хейтът клиенти?

  • Негативното говорене - има ли правила, добри и лоши практики?

  • Въпроси на живо към Димитър?

Запишете се за уебинара

Serpask Webinar Димитър Георгиев Бико

Подобни статии