Как да напишем най-доброто съдържание в страницата “За нас”?

За кого наистина е информацията във вашата страница?
kak da napishem nai dobroto sydyrzhanie za stranicata za nas

Страницата “За нас” е един от най-важните раздели във вашия сайт. Тя говори за вашата история, за това как вие помагате на вашите клиенти да решат своя проблем. Именно затова трябва да ѝ се обърне наистина специално внимание.

Днес огромен процент от потребителите са онлайн и ви гарантираме, че те обстойно ви проучват преди да изберат вас. Затова е важно да се стараете винаги да сте на ниво. Покажете вашите специализации, награди, сертификати и успехи. Важно е във ваше лице потребителите да видят експерти със опит и знания.

 

for us page
Снимка на Glenn Carstens-Peters от Unplash

За кого наистина е информацията във вашата страница?

В страницата “За нас” са важни вашата целева аудитория и как вашата марка работи, за да отговори на нуждите на потенциалните клиенти.
Това, на което ви съветваме да наблегнете в тази страни, е:

  • как вашата марка съответства на техните ценности;
  • как се стремите да отговорите на техните нужди;
  • резултатите, които сте генерирали за предишни клиенти.

Накратко, една печеливша страница “За нас” подчертава стремежът ви към изграждане на доверие и действията, които предприемате, за да им помогнете да постигнат своите цели.

И въпреки да изглежда огромно предизвикателство, гарантираме ви, че не е толкова трудно. С цел да ви улесним, ще ви дадем няколко кратки съвета.

Проучете целевата аудитория

Научете повече за вашата аудитория. Подробно проучване ще ви помогне да създадете стратегия за ключови думи, подходящи за вашата марка, както и да дадете уникално предложение с правилната интонация.

За целта е необходимо да знаете:

  • Какви са сегашните борби на вашата аудитория?
  • Какви решения са опитали вече?
  • Какво не им е харесало в тези решения?
  • Какво търсят в дадено решение на техния проблем и в марка като вашата?
  • Каква е тяхната основна и най-важна цел?

За целта попитайте директно вашата аудитория или създайте Google формуляр, с който да направите анонимно проучване. Анкетирайте поне 10 души, за да видите кои са най-честите отговори. Така ще знаете кое би работило за вас.

 

Бъдете внимателни с историята на вашата марка

Повечето потребители не се интересуват толкова от вашата история. Те искат да знаят как се развивате и как ще им помогнете. Историята на фирмата е хубава тема, но не наблягайте основно на нея.

Съсредоточете се върху:

  • резултатите, които вашата марка генерира;
  • ценностите на вашата фирма;
  • как работите с клиенти и много други.

 

Използвайте “Вие” като обръщение

Потребителите искат да научат повече за това как вашата марка може да им помогне. Ако в по-голямата част от вашето съдържание наблягате на “Ние правим това”, то лесно може да ги загубите. Говорете директно с вашата целева аудитория, сякаш провеждате реален разговор.

 

Не се фокусирайте върху характеристиките на продуктите

Всички продуктови описания или тези, свързани с услугата ви, ги запазете за продуктовите страници. Страницата “За нас” е предназначена единствено за предимствата на вашата фирма.

 

Споделете вашите ценности

Едно от най-важните неща, които да споделите в страницата “За нас” са вашите вярвания, принципи и ценности. Споделете:

  • мисията и целите на вашата фирма;
  • вашата политика за обслужване на клиентите;
  • партньори;
  • вашето отношение към околната среда и какво правите, за да подобрите нейното състояние и други.

 

Бъдете кратки

Изкушаващо е да се създава обемно съдържание, което да включва и най-малката подробност.  Но, ако трябва да сме честни, потребителите просто сканират съдържанието, за да намерят необходимата информация.

Старайте се да бъдете кратки, точни и ясни. Наблегнете на ключовите неща, като цели, мисия, основни предимства и други. Всичко друго можете да опишете във вашите страници с продукти и услуги.

 

Доверете се на специалист

Колкото и да ни се иска, няма как да сме добри във всичко. А и сами да пишете за вашата фирма, може да се окаже по-трудно, отколкото сте мислили. Професионалните копирайтъри могат да имат по-широк поглед върху вашата марка и по-лесно ще осмислят проучването и вашата целева аудитория, така че съдържанието да звучи адекватно и да включва ключовите неща за вашия бизнес.

Не забравяйте за User Experience

Що се отнася до User Experience, тук важното е съдържанието и страницата да са оформени така, че потребителите лесно да се ориентират без да се губят. Добавете отличаващо се заглавие, направете параграфите кратки, добавете снимки и призиви за действия.

Уверете се, че страницата е оптимизирана както за десктоп, така и за мобилни устройства, както и проверете дали зарежда бързо. 

Освен това вижте къде в съдържанието можете да добавите и линк към важна страница от вашия сайт. Това ще помогне за SEO оптимизацията, а и допълнително ще ангажира потребителите с вашия бизнес.

И не на последно място, следвайте добрите примери. Вижте как го правят вашите най-големи конкуренти. Този подход дава възможност да бъдете актуални и да откривате полезни идеи.

Подобни статии