Подкрепете SerpAsk – подкрепете нуждаещите се
Приятели и колеги, пиша тази публикация към всички вас с открити и добронамерени чувства. Бих искал да видя каква е подкрепата към #SerpAsk и тази подкрепа да я предадем на нуждаещите се. Живеем във времена на страх, времена на икономически трудности, но не мисля, че на нас ни е най-трудно, има и по-нуждаещи се. Затова решихме в #SerpAct да стартираме няколко инициативи, които имат за цел да съберат средства и тези средства да бъдат насочени към най-нуждаещите се. Ето как:
Ти подкрепяш #SerpAsk > #SerpAsk подкрепя нуждаещите се = ти подкрепяш нуждаещите се <3
==========
==========
Какво е #SerpAsk?
Както знаете SerpAsk са първите по рода си уебинари в България за Дигитален маркетинг. Ето и малко данни за тях:
- #SerpAsk е проект, изграден с много усилия и любов!
- #SerpAsk е уебинар серия насочена към маркетинг специалисти и бизнеса.
- #SerpAsk е безплатен, нужно е просто да се запази място за конкретен уебинар и екипа на #SerpAsk ще се погрижи да уведоми госта по имейл за предстоящия уебинар.
Стартирахме пилотния проект през края на 2018 година, първият ни гост беше John Mueller (Webmaster Trends Analyst в Google), като за първи път той се появи на българска трибуна. Тук може да се проследят всички SerpAsk уебинари: https://serpact.bg/serpask/
Едни от най-популярните експерти в България, имена като:
- Огнян Младенов / SEOM.bg
- Дидо Григоров / Serpact
- Георги Стефанов / Ganbox.bg
- Димитър Димитров / Inbount.bg
- Генадий Воробьов / Netpeak.bg
- Теодор Захариев / Kipo.bg
- Любомир Попов / SEM.bg
- Иво Илиев / InteractAGE
- Петър Дяксов / SEOMAX
- Едуард Димитров / 3D Web Design
- Теодора Петкова / Web Scriptorium
- Любомир Атанасов / IMG
- Евгени Йорданов / CloudCart
- Дацко Дацев / Trendo
- Петър Николов / Mobilio
- Георги Малчев / Xplora
- Лили Грозева / Verto Digital
- Калоян Димитров / Youth Talent Network Bulgaria
Едни от водещите експерти по света, като 2-ма водещи специалиста работещи в Google и 2-ма бивши такива, също така Search Personality of the year в SEO:
- John Mueller (2 участия) / Google
- Eric Enge / Perficient Digital
- Craig Campbell / Craig Campbell SEO
- Dawn Anderson / Move It Marketing
- Murat Yatagan / Ex-Googler
- Marie Haynes / Marie Haynes Consulting
- Bill Slawski / SEO by the sea
- Martin Split / Google
- Milosz Krasinski / International SEO Consultant
- Pedro Dias / Ex-Googler
- Jason Barnard / Digital marketing consultant
- Doc Sheldon / Intrinsic Value SEO
- Dana DiTomaso / @KickPointinc
- Aleyda Solis / AleydaSolis.com
- Kate Toon / The Recipe for SEO Success
- Barry Schwartz / Search Endine Roundtable
- Bartosz Góralewicz / Onely
Какво още надградихме в #SerpAsk:
Има изработена секция за улеснение на потребителите, които нямат време за гледане на видеа, като могат да ги слушат в секцията #SerpCast: https://serpact.com/serpcast/. Като направихме интеграция с Spotify, iTunes, Google Play Music, Deezer и Castbox.
- Общо за 18 месеца са изградени 36 уебинара.
- На всеки уебинар му се прави анонс и той има възможност да се прочете от аудиторията.
- Даваме линк към всеки гост, макар и да се водят повечето от тях директни конкуренти: https://serpact.com/metriki-nachni-za-izmervane-na-efektivnost-v-marketinga/
- Общо над 36 часа записани уебинари, групирани в плейлисти в Youtube:
- Български: https://www.youtube.com/playlist?list=PLNcBhGscrgtmhWqA9wgb4bYhyo1Xy4y6Q
- Английски: https://www.youtube.com/playlist?list=PLNcBhGscrgtlrUcv9sXs_knRt_O3yfVFA
Все пак всяко нещо изисква своята инвестиция, да видим каква е тя за нас:
Около 6 500лв. в техника: камери, микрофони и други;
Месечно за софтуери: около 450лв.
Подготовката за всеки уебинар отнема около: 17 часа * 36 уебинара = 612 часа
Какво включват тези числа:
- Връзка с госта и комуникация: 3 часа
- Определяне на тема и подтеми: 2 часа
- Създаване на Event във Facebook: 1 час
- Полуляризиране по таргетирани групи регулярно: 2 часа
- Организиране на лендинг страница за уебинара: 4 часа
- Техническа подготовка за уебинара: 2 часа
- Имейл маркетинг: 1 час
- Създаване на дизайни: банери, страници и лога: 2 часа
- Интеграция на уебинара когато е “live”, за да може да се гледа в уеб-сайта;
- Създаване на анонс след уебинара плюс стилизация на съдържание: средно по 5 часа за всеки уебинар.
- Промотиране на уебинара след излъчването му (регулярно): 4 часа
Помогнете ни да подкрепим заедно нуждаещите се
Както виждате всеки уебинар изисква определена инвестиция, но ние не искаме да обезпечим тази инвестиция, а искаме да видим как бихте оценили инвестицията ни, като за всеки следващ уебинар ще предлагаме 4 пакета:
- безплатен
- от 5$
- от 10$
- от 25$
Какво получавате в различните пакети?
Нищо повече от безплатните билети! Това са пакети, които вие дарявате в знак за подкрепа на #SerpAsk, а #SeprAsk дарява на хора в нужда в пълен размер. Или…
Ти подкрепяш #SerpAsk > #SerpAsk подкрепя нуждаещите се = ти подкрепяш нуждаещите се <3
==========
Събраните средства към дата 29.06.2020г. са предадени на фондация „Предай нататък„, като можете да видите изготвения договор по дарението тук.
Линк към билетите за SerpAsk и възможност за подкрепа!
==========
/Единственото, което ще се губи по пътя е малък % от системата за разплащане, в диапазон от 1 до 2% от всеки превод./