Подкрепете SerpAsk – подкрепете нуждаещите се

Какво е #SerpAsk?
Serpask With Love

Приятели и колеги, пиша тази публикация към всички вас с открити и добронамерени чувства. Бих искал да видя каква е подкрепата към #SerpAsk и тази подкрепа да я предадем на нуждаещите се. Живеем във времена на страх, времена на икономически трудности, но не мисля, че на нас ни е най-трудно, има и по-нуждаещи се. Затова решихме в #SerpAct да стартираме няколко инициативи, които имат за цел да съберат средства и тези средства да бъдат насочени към най-нуждаещите се. Ето как:

Ти подкрепяш #SerpAsk > #SerpAsk подкрепя нуждаещите се = ти подкрепяш нуждаещите се <3 

==========

==========

Какво е #SerpAsk?

Както знаете SerpAsk са първите по рода си уебинари в България за Дигитален маркетинг. Ето и малко данни за тях:

  • #SerpAsk е проект, изграден с много усилия и любов!
  • #SerpAsk е уебинар серия насочена към маркетинг специалисти и бизнеса.
  • #SerpAsk е безплатен, нужно е просто да се запази място за конкретен уебинар и екипа на #SerpAsk ще се погрижи да уведоми госта по имейл за предстоящия уебинар.

Стартирахме пилотния проект през края на 2018 година, първият ни гост беше John Mueller (Webmaster Trends Analyst в Google), като за първи път той се появи на българска трибуна. Тук може да се проследят всички SerpAsk уебинари: https://serpact.bg/serpask/

Едни от най-популярните експерти в България, имена като:

  • Огнян Младенов / SEOM.bg
  • Дидо Григоров / Serpact
  • Георги Стефанов / Ganbox.bg
  • Димитър Димитров / Inbount.bg
  • Генадий Воробьов / Netpeak.bg
  • Теодор Захариев / Kipo.bg
  • Любомир Попов / SEM.bg
  • Иво Илиев / InteractAGE
  • Петър Дяксов / SEOMAX
  • Едуард Димитров / 3D Web Design
  • Теодора Петкова / Web Scriptorium
  • Любомир Атанасов / IMG
  • Евгени Йорданов / CloudCart
  • Дацко Дацев / Trendo
  • Петър Николов / Mobilio
  • Георги Малчев / Xplora
  • Лили Грозева / Verto Digital
  • Калоян Димитров / Youth Talent Network Bulgaria

Едни от водещите експерти по света, като 2-ма водещи специалиста работещи в Google и 2-ма бивши такива, също така Search Personality of the year в SEO:

  • John Mueller (2 участия) / Google
  • Eric Enge / Perficient Digital
  • Craig Campbell /  Craig Campbell SEO
  • Dawn Anderson / Move It Marketing
  • Murat Yatagan / Ex-Googler
  • Marie Haynes / Marie Haynes Consulting
  • Bill Slawski / SEO by the sea
  • Martin Split / Google
  • Milosz Krasinski / International SEO Consultant
  • Pedro Dias / Ex-Googler
  • Jason Barnard / Digital marketing consultant
  • Doc Sheldon / Intrinsic Value SEO
  • Dana DiTomaso / @KickPointinc
  • Aleyda Solis / AleydaSolis.com
  • Kate Toon / The Recipe for SEO Success
  • Barry Schwartz / Search Endine Roundtable
  • Bartosz Góralewicz / Onely

Какво още надградихме в #SerpAsk:

Има изработена секция за улеснение на потребителите, които нямат време за гледане на видеа, като могат да ги слушат в секцията #SerpCast: https://serpact.com/serpcast/.  Като направихме интеграция с Spotify, iTunes, Google Play Music, Deezer и Castbox.

Все пак всяко нещо изисква своята инвестиция, да видим каква е тя за нас:

Около 6 500лв. в техника: камери, микрофони и други;

Месечно за софтуери: около 450лв.

Подготовката за всеки уебинар отнема около: 17 часа * 36 уебинара  = 612 часа

Какво включват тези числа:

  • Връзка с госта и комуникация: 3 часа
  • Определяне на тема и подтеми: 2 часа
  • Създаване на Event във Facebook: 1 час
  • Полуляризиране по таргетирани групи регулярно: 2 часа
  • Организиране на лендинг страница за уебинара: 4 часа
  • Техническа подготовка за уебинара: 2 часа
  • Имейл маркетинг: 1 час
  • Създаване на дизайни: банери, страници и лога: 2 часа
  • Интеграция на уебинара когато е “live”, за да може да се гледа в уеб-сайта;
  • Създаване на анонс след уебинара плюс стилизация на съдържание: средно по 5 часа за всеки уебинар. 
  • Промотиране на уебинара след излъчването му (регулярно): 4 часа

Помогнете ни да подкрепим заедно нуждаещите се

Както виждате всеки уебинар изисква определена инвестиция, но ние не искаме да обезпечим тази инвестиция, а искаме да видим как бихте оценили инвестицията ни, като за всеки следващ уебинар ще предлагаме 4 пакета:

  • безплатен
  • от 5$
  • от 10$
  • от 25$

Какво получавате в различните пакети?

Нищо повече от безплатните билети! Това са пакети, които вие дарявате в знак за подкрепа на #SerpAsk, а #SeprAsk дарява на хора в нужда в пълен размер. Или…

Ти подкрепяш #SerpAsk > #SerpAsk подкрепя нуждаещите се = ти подкрепяш нуждаещите се <3 

==========

Събраните средства към дата 29.06.2020г. са предадени на фондация „Предай нататък„, като можете да видите изготвения договор по дарението тук.

Линк към билетите за SerpAsk и възможност за подкрепа!

==========

/Единственото, което ще се губи по пътя е малък % от системата за разплащане, в диапазон от 1 до 2% от всеки превод./

Подобни статии