Ново в Google My Business Performance Report – добавяне на указания за навигация и посещения в сайта
Изглежда от Google планират да мигрират повече данни от Google My Business Insights report в Google My Business Performance report.
И по-точно ще се добавят заявките за упътвания и посещенията на уеб сайта в новия performance report. Всъщност тези данни вече са част от Insight отчета и ще бъдат прехвърлени и в новия performance отчет.
Стефан Сомборак споделя в своя Twitter част от новостите в помощния център на Google. В ръководството може да прочетете повече за този отчет за ефективността.
Barry Schwartz също потвърждава, че в секцията “available performance metrics” фигурират двете нови секции:
- заявки за упътвания
където ще се предоставя информация за броя уникални клиенти, които са заявили упътване до вашия бизнес. В тази секция може да се види как се изчисляват заявките, като се преодолява многократното кликане, прекъсването на искането за дестинация и спам-а.
Очаква се новата метрика да предоставя точно колко пъти всеки потребител е поискал упътване.
Все още се провеждат експерименти с новата версия на този показател и старият все още е достъпен в GMB Insights.
- кликове към сайта
където ще се предоставя информация за броя кликове на линка към уебсайта, добавен в бизнес профила ви. Заявките за упътвания може да показват по-малко заявки заради конкретни действия на потребителите – например заради преодоляване на многократното кликане, прекъсването на заявката за упътване и спам.
Ето и как изглежда старият Insight отчет:
Новият отчет изглежда по този начин:
Все още няма информация кога може да се видят тези метрики тук. Информацията за резервациите е добавена току що и предстои тя да се визуализира за всички профили, но на по-късен етап.
За цялостна стратегия как да използвате максимално Google my business можете да прочетете нашето специално GMB ръководство.