Обзор на Google (Страница 2)

google november december 2019 recap

Инструментите за тестване на скоростта не отразяват способността на Google да пре-рендира и кешира AMP страници Когато показва AMP страници, Google е в състояние предварително да ги изобрази и кешира директно от резултатите от търсенето, което спестява времето, обикновено изразходвано за извличанеПрочетете тук →

2019 SEO State Recap - Serpact

Google E-A-T Updates Все повече се говори за E-A-T / Expertise, Authoritativeness and Trustworthiness/ и за качеството на резултатите. Защо ли? Защото всички ние сме отегчени тотално от сайтове, които са пълни със спам текст, наблъскани с повторени десетки пъти ключови думиПрочетете тук →

google recap september 2019

Предоставянето на обобщение в How-to Structured Markup е приемливо Когато реализирате how-to structured markup, предоставянето на обобщено обяснение на стъпката трябва да е описано добре. Няма вреда в пренасочването на паркирани домейни към активен уебсайт Ако сте паркирали домейни, пренасочването към основния сайт,Прочетете тук →

google август 2019

Празни или страници с малко съдържание могат да се показват, ако се показва различно съдържание в зависимост от местоположението Празни или страници с малко съдържание могат да се показват в индекса на Google, ако се сервира различно съдържание въз основа на местоположениетоПрочетете тук →

google recap july 2019

Няма отделен индекс за индексиране на мобилни устройства и настолни компютри Google има един основен индекс, където се съдържа или мобилната, или настолната версия на даден сайт, това е версията, която след това ще бъде показана в резултатите от търсенето. Ако обачеПрочетете тук →

Обзор на Google - Юни 2019

Google June 2019 Core Search Algorithm Update – 3.06 Няколко дни преди актуализацията на алгоритмите за класиране при търсене Гугъл обявиха предстоящото обновяване. По думи на пост в  Twitter на Дани Съливан, ъпдейтът се концентрира върху сигналите за оценка и класиране наПрочетете тук →

google-recap-may-2019

Google не различава между потребителско генерирано & собствено съдържание Google не прави разлика между потребителски генерирано съдържание и останалото съдържание на уебсайт, така че е важно да се контролира как се работи с потребителски генерираното съдържание с ниско качество. Ключовите думи вПрочетете тук →

Serpact™ е търговска марка за Република България с рег. №97577
Всички права запазени · Serpact™ © · 2016 -2020.
Serpact ™ is a trademark in the Republic of Bulgaria with reg. No. 97577
All Rights Reserved · Serpact ™ © · 2016 -2020.