Обзор на Google – Юли 2020

Google Search Console и инструмент за тестване на богати резултати поддържа структурирани данни за лиценз за изображения
recap 25

Google Search Console и инструмент за тестване на богати резултати поддържа структурирани данни за лиценз за изображения

Google добави маркирането на структурирани данни с лиценз за изображения в BETA както към отчетите за подобрения на Google Search Console, така и към инструмента за тестване на богати резултати. Така че сега, ако използвате това маркиране на лиценз за изображения, можете да го отстраните в двата набора от инструменти.

Google Search Console

Google: Връзките не са най-важният SEO фактор

Джон Мюлер от Google заяви в Twitter, че „връзките определено не са най-важният SEO фактор“. Това се случва малко след като той каза да забравим всичко, което сме чели в миналото за сок от връзки. Джон Мюлер от Google заяви в Twitter „Забравете всичко, което сте прочели за„ линк сок. “Много вероятно е всичко да е остаряло, грешно и / или подвеждащо.“

Google: Сайтовете с отрицателни ревюта не накърняват класирането на вашите сайтове

По думи на Джон Мюлер: „Искам да кажа, че в интернет има всякакви неща. Това е нещо, при което не бих предположил директно, че ще има отрицателно въздействие. Понякога има смисъл да се опитате да създадете други видове съдържание, което може да се покачи, особено за неща като заявка за името на вашата компания.

Google отново казва, че Google Analytics не се използва в Google Търсене

Джон Мюлер от Google заяви, че Google не използва Google Analytics в Google Търсене. Google казва това от години, въпреки че мнозина все още не вярват на Google или това е един от онези митове, за които хората са объркани.

Ние не използваме Google Analytics в Search и Google Analytics & Search Console проследяват данните съвсем различно. SC проследява това, което се показва в Търсене, GA проследява какво се случва, когато потребител отиде на сайт. Има припокриване, но не е точно.

Google Analytics
Google Analytics

Джон Мюлер от Google казва – не използвайте екрани за зареждане и забавяне на потребителите

Джон Мюлер от Google беше попитан защо Google показва празен екран за кеша на Google. Е, Джон каза „за да бъда откровен, може би не показвайте екран за зареждане и вместо това просто покажете съдържанието си. Времето, което прекарвате, показвайки екран за зареждане, е забавяне за потребителите.“

Website Loading
Website Loading

Google: Планираме да разширим инструмента за тестване на богати резултати

Преди няколко седмици Google обяви, че инструментът за тестване на богати резултати е излязъл от употреба и инструментът за тестване на структурирани данни в крайна сметка ще бъде оттеглен. SEO специалистите не харесаха тази новина и изглежда Google е чул отзивите. Джон Мюлер от Google заяви, че „планираме да разширим инструмента за тестване на богати резултати“.

Джон Мюлер заяви, че инструментът ще бъде разширен. Той каза: „Планираме да разширим инструмента за тестване на богати резултати. Разглеждахме всички отзиви, които получаваме. И ние се опитваме да вземем този вид обратна връзка, за да разберем какво е това, което хората се опитват да направят, и да се уверим, че можем да го приложим с инструмента за тестване на богати резултати. „

Google Rich Results Testing
Google Rich Results Testing

Google: Разделете нещата при обновяване на вашия уеб сайт

Ако променяте уебсайта си и го възстановявате напълно от нулата, трябва да очаквате много колебания в класирането при търсене. Ако искате да контролирате и проследявате колкото е възможно повече от страна на SEO, препоръчително е да го направите на етапи и да разделите процеса.

„Работата е там, че ако не разделите хода, може да бъде наистина трудно да се разбере какви промени в сайта са повлияли на промените в класирането на Google. Дръжте нещата контролируеми и проследими“, каза Джон Мюлер.

Google Краен срок за първо индексиране за мобилни устройства сега е март 2021 г., а не септември 2020 г.

Google, както се очакваше, реши да измести крайния срок за 100% първоначално индексиране на мобилни устройства. Предишният краен срок беше септември 2020 г., но след COVID, Google заяви, че може да измести този срок обратно, за да даде на собствениците на сайтове повече време да се подготвят през това време. Google реши тази сутрин да измести крайния срок до март 2021 г.

След това от Google бяха публикувани общо установени проблеми, които все още сайтовете допускат, и които могат да причинят проблеми с даден сайт, който се премества към мобилно първо индексиране. Ако даден сайт бъде преместен на мобилно индексиране и той има тези проблеми, класирането на сайта в Google може и най-вероятно ще се промени – може би за по-лошо.

Ето съкратения списък от Google, който трябва да проверите два пъти между версията на вашия компютър и мобилната версия на вашия сайт:

  • Мета тагове за роботи мобилна версия
  • Мързеливо зареждане на изображения на мобилна версия
  • Бъдете наясно какво блокирате
  • Уверете се, че основното съдържание е еднакво на настолни компютри и мобилни устройства
  • Проверете вашите изображения и видеоклипове
  • Качество на изображението
  • Alt атрибути за изображения
  • Различни URL адреси на изображения между настолна и мобилна версия
  • Видео маркиране
  • Поставяне на видео и изображения

Google: Ако премахвате много страници от вашия сайт, премахнете URL адресите и от вашият сайтмап

Джон Мюлер от Google заяви, че е добра идея да премахнете URL адресите на страниците, които премахвате от вашия уеб сайт, и от вашия XML файл на Sitemap. Той каза „ако премахнете или промените много страници на вашия сайт, добре е да отразявате това във файл на карта на сайта“.

Google: Безопасно е да се поддържат 302 пренасочвания

Някой попита Google дали е безопасно да се поддържа пренасочване 302 за дълго време. Въпросът беше „колко време е безопасно да се използва 302 пренасочване?“ Отговорът е, че е безопасно да ги поддържате дълго време.

Джон Мюлер от Google каза: „Защо би било опасно? Сигурен съм, че 302 пренасочвания съществуват от десетилетия :)“

Google: Не блокирайте GoogleBot от обхождането на 404

Джон Мюлер от Google заяви, че би било „наистина лоша идея, която ще създаде всякакви проблеми“, ако блокирате Google или други търсачки да обхождат страници, които връщат код за състоянието на сървъра 404. Той каза, че „милиарди от 404 страници се обхождат всеки ден“ от Google и това е нормално.

404 Not Found
404 Not Found

Google: Отчетите за спам не се използват за ръчни действия

Gary Illyes от Google публикува в блога на Google, че докладите за спам не се използват за ръчни действия. Че отчетите за спам се използват за подобряване на алгоритмите за откриване на нежелана поща на Google.

Гари пише в блога „Днес актуализираме статиите си в Помощния център, за да отразим по-добре този подход: ние използваме отчети за спам само за подобряване на алгоритмите ни за откриване на спам“.

Google: CLS се измерва през целия жизнен цикъл на страницата

Новият алгоритъм на Google за класиране, който стартира през следващата година, Page Experience Update, има показател, наречен CLS, Cumulative Layout Shift. Той проверява дали нещата на страницата скачат наоколо, докато се зарежда. Филип Уолтън, старши инженер по програми за разработчици в Google, каза, че това се измерва през целия жизнен цикъл на страницата.

Cls
Cls

GoogleBot е в състояние да добавя продукти към вашата кошница

Google потвърди, че разполага със системи, които автоматично ще добавят продукти към кошницата на вашия сайт за електронна търговия. Това се прави с цел да се провери цената, която търговците дават, съвпада с това, което се намира в пазарската количка.

Add To Cart
Add To Cart

Google: Направете архитектурата на вашия сайт лесна и интересна

Джон Мюлер от Google заяви, че начинът да направите архитектурата и навигацията на вашия сайт лесна и интересна е да направите „интелигентна структура на сайта“. Това не само ще помогне на GoogleBot да намери вашето съдържание и по-интересни страници, но също така ще помогне на потребителите да се ориентират и конвертират във вашия уеб сайт.

Подобни статии