Днес през 2016 година съществува брутално Blackhat SEO и екипът на Serpact™ иска да уведоми екипа на Google, всички SEO агенции, SEO специалисти и колеги, занимаващите се с подобен род услуги.

Манипулация на резултатите в Google, чрез 100% Blackhat от колеги по целия свят. Пригответе се да прочетете неща, които ощетяват голяма част от бизнеса по света с милиони разходи за маркетинг и SEO оптимизация. Да започваме…
Преди около 4 месеца екипът на SEO Агенция Serpact™ забеляза в няколко ниши на клиенти, че независимо от усърдната ни работа и значително по-добър уеб сайт на клиент откъм всички 200 SEO параметъра, които разглеждаме, няколко клиентски сайта ги класирахме до трета позиция в резултати на Google. Това, естествено, пробуди съмнения и започнахме да правим анализи на конкурентите. Четири месеца, всеки ден ставахме с мисълта за този проблем! Не може всичките ни проекти да са постигнали целта си, а този нишов проект да забие на 3та позиция.
Ето и отговора на всичко.
Елементарно, просто и същевременно гениално… Псевдо SEO специалистите правят следната гимнастика:
- Правят симулирано търсене в търсачката на бранд плюс ключова/и думи, и след това добавят към url адреса следната команда: &btnI
Нормално търсене:

Пример: https://www.google.bg/search?q=serpact+oa+(SEO)+Conference&btnI

По този начин пред Google вие все едно търсите на думите – Serpact™ oa (SEO) Conference и с добавката &btnI му оказвате да отвори първия резултат в търсачката. Естествено, след като сте сложили бранда си, това ще бъде и Вашият резултат. Дотук добре, но какво следва… Какво се получава след тази добавка – просто автоматично минавате през резултатите на Google, все едно търсите бранда и ключовите думи, и Ви отваря накрая първи резултат – https://serpact.bg/gallery/oa-seo-conference-sofia-2016/

- След това отивате на следния url адрес – https://bitly.com/ и поставяте горния url адрес – https://www.google.bg/search?q=serpact+oa+(SEO)+Conference&btnI и резултатът ще бъде – http://bit.ly/29NATOC . Целта маскиране на пътя, по който идва потребителя в серпа.

- Следващата стъпка е да отидете на Twitter и да споделите същия url адрес от bit.ly и автоматично ще го превърнете в https://t.co/ipbh5cSldP


- Накрая отивате във Facebook и правите публикация, защото Google не ги чете все още и споделяте линка от Twitter https://t.co/ipbh5cSldP, но с някакво измамно съобщение на актуална тема, каквато е тази с покемоните сега. След като направите десетки такива публикации резултатът е следният:

Заключение:
Резултатът, който се постига е многократно кликване върху лъжливата новина и няколко редиректа за маскиране пред Google. Накрая десетки или стотици симулации в Google на търсения на определени ключови думи и бранда на дадена фирма. По този начин Google започва да предвижда определени ключови думи с дадените брандове, което помага за класирането им.
Към колегите:
Манипулирате Google и резултатите от търсачката, лъжете потребителите, лъжете клиентите, които оптимизирате и общо взето и самите себе си. По този начин е срамно да се наричате SEO агенции и SEO специалисти. Уронвате престижа и усилията на много фирми и колеги, които се мъчат да работят според правилата на Google. Който смята, че не е част от тази схема и подкрепя казаното в публикацията, нека да го сподели и докаже, че работи съвестно и по правилата на Google.
PS:
Тази публикация ще бъде изпратена до всички департаменти на Google известни на SEO Агенция Serpact™, както и ще бъде споделена във всички социални мрежи, които използваме.
Първо, задължителното „First.“
Честно казано, подобни трикове ме карат да се срамувам, че съм оптимизатор. Повечето клиенти плащат за добра услуга и очакват дългосрочно и честно изпълнение на задачата. И, както всички знаем, резултатите в Google са само един от каналите, по които може да бъде докаран смислен трафик до един уебсайт. А трафик = клиенти = ROI.
Благодаря ви, че споделихте проучването си. Определено ще го имаме предвид когато се сблъскаме с проблематични топ позиции.
Успех!
Благодаря Ви 🙂
Ако опиташ да публикуваш линка от твитер в браузера ти се изписва следното „Stop – there might be a problem with the requested link“ като се показва къде води линка. Същото важи и за фейсбука, така че не можеш да го постнеш. Вероятно сигналът ви е дал резултат. 😉
Бърза реакция от Google
Това навремето му викайме „Ай’м филинг лъки“ 🙂 Той бутона още го има на началната страница, ама реално не може да се ползва, защото веднага като почнеш да пишеш и ти излиза резултата.
Привет,
Може ли да се очаква, че тези техники ще бъдат филтрирани от Google скоро? Подобни неща могат да съсипят един добър бизнес и неговата репутация, и са недопустими според мен. Не си представям как сериозна агенция или специалист ще си позволи да прави нещо такова. Дано си понесат последствията.
Здравейте,
Много агенции, използват подобни практики.
В момента всичко е в ръцете на Google.
Привет,
Аз съм напълно съгласен със Светлин Симеонов.
Такива постове в социалните мрежи вредят на самата фирма или човек.
Има ефект от подобно нещо но при по-честото му прилагане се губи доверието в хората.
Точно за това вече „не харесвам“ някои страници във фейсбук защото ти омръзва да виждаш само такива постове.
Както каза и ти че има много агенции които прилагат тази практика.
Може да се направи и по друг начин.
Вземаш някаква интересна картинка или видео от интернет поставяш адреса (или я качваш в профила) и съответният обект се визуализира.
Изтриваш URL-a но самата картинка си остава. Добавяш твоя линк модифициран или стандартен и чакаш.
Ако нещата които предлагаш са интересни за потребителя той сам ще се възползва от услугите ти .
В последно време модифицираните адреси не са предпочитани защото обикновено се използват за връзка към зловреден софтуер / вируси когато са постнати във фейсбук .
Положителен ефект може да се постигне като се правят по-чести видеа и 2-3 поста на ден.
Лека работа и успешен ден!