Отворено писмо до всички SEO агенции и Google

Днес през 2016 година съществува брутално Blackhat SEO и екипа на Serpact™ иска да уведоми екипа на Google, всички SEO агенции, SEO специалисти и колеги занимаващите се с подобен род услуги.

Манипулация на търсене в Google
Манипулация на търсене в Google

 

Манипулация на резултатите в Google, чрез 100% Blackhat от колеги по целия свят. Пригответе се да прочетете неща, които ощетяват голяма част от бизнеса по света със милиони разходи за маркетинг и SEO оптимизация. Да започваме…

Преди около 4 месеца екипа на SEO Агенция Serpact™ забеляза в няколко ниши на клиенти, че независимо от усърдната ни работа и значително по-добър уеб сайт на клиент от към всички 200 SEO параметъра, които разглеждаме, няколко клиентски сайта ги класирахме до трета позиция в резултати на Google. Това естествено пробуди съмнения и започнахме да правим анализи на конкурентите. Четири месеца, всеки ден ставахме с мисълта за този проблем! Не може всичките ни проекти да са постигнали целта си, а този нишов проект да забие на 3та позиция.

Ето и отговора на всичко.

Елементарно, просто и същевременно гениално…Псевдо SEO специалистите правят следната гимнастика:

  • Правят симулирано търсене в търсачката на бранд плюс ключова/и думи и след това добавят към url адреса следната команда: &btnI

Нормално търсене:

Нормално търсене в Google
Нормално търсене в Google
Манипулация на търсене в Google
Манипулация на търсене в Google

По този начин пред Google вие все едно търсите на думите – Serpact™ oa (SEO) Conference и с добавката &btnI му оказвате да отвори първия резултат в търсачката. Естествено след като сте сложили бранда си, това ще бъде и Вашия резултат. Дотук добре, но какво следва…Какво се получава след тази добавка, просто автоматично минавате през резултатите на Google все едно търсите бранда и ключовите думи и Ви отваря накрая първи резултат – https://serpact.bg/gallery/oa-seo-conference-sofia-2016/

Целта на симулацията
Целта на симулацията е тази целева страница на SEO Агенция Serpact™

 

 

  • След това отивате на следния url адрес – https://bitly.com/ и поставяте горния url адрес –https://www.google.bg/search?q=serpact+oa+(SEO)+Conference&btnI и резултата ще бъде – http://bit.ly/29NATOC . Целта маскиране на пътя по който идва потребителя в серпа.
Bitly маскиране
Bitly.com маскиране

 

  • Следващата стъпка е да отидете на Twitter и да споделите същия url адрес от bit.ly и автоматично ще го превърнете в https://t.co/ipbh5cSldP
Twitter маскиране 1
Twitter маскиране 1

 

Twitter маскиране 2ра част и съответния url адрес
Twitter маскиране 2ра част и съответния url адрес, който се генерира
  • Накрая отивате във Facebook и правите публикация защото Google не ги чете все още и споделяте линка от Twitter https://t.co/ipbh5cSldP, но с някакво измамно съобщение на актуална тема, каквато е тази с покемоните сега. След като направите десетки такива публикации резултата е следния:
Финално многократно споделяне във Facebook с измамна шокираща новина
Финално многократно споделяне във Facebook с измамна шокираща новина

 

Заключение:

Резултата, който се постига е многократно кликване върху лъжливата новина, и няколко редиректа за маскиране пред Google и накрая десетки или стотици симулации в Google на търсения на определени ключови думи и бранда на дадена фирма. По този начин Google започва да предвижда определени ключови думи със дадените брандове, което помага за класирането им.

Към колегите:

Манипулирате Google и резултатите от търсачката, лъжете потребителите, лъжете клиентите, които оптимизирате и общо взето и самите себе си. По този начин е срамно да се наричате SEO агенции и SEO специалисти. Уронвате престижа и усилията на много фирми и колеги, които се мъчат да работят според правилата на Google. Който смята, че не е част от тази схема и подкрепя казаното в публикацията, нека да го сподели и докаже, че работи съвестно и по правилата на Google.

PS:

Тази публикация ще бъде изпратена до всички департаменти на Google известни на SEO Агенция Serpact™, както и ще бъде споделена във всички социални мрежи, които използваме.

 

Коментари за “Отворено писмо до всички SEO агенции и Google

  1. Първо, задължителното „First.“

    Честно казано, подобни трикове ме карат да се срамувам, че съм оптимизатор. Повечето клиенти плащат за добра услуга и очакват дългосрочно и честно изпълнение на задачата. И, както всички знаем, резултатите в Google са само един от каналите, по които може да бъде докаран смислен трафик до един уебсайт. А трафик = клиенти = ROI.

    Благодаря ви, че споделихте проучването си. Определено ще го имаме предвид когато се сблъскаме с проблематични топ позиции.

    Успех!

  2. Ако опиташ да публикуваш линка от твитер в браузера ти се изписва следното „Stop –there might be a problem with the requested link“като се показва къде води линка. Същото важи и за фейсбука, така че не можеш да го постнеш. Вероятно сигналът ви е дал резултат. 😉

  3. Това навремето му викайме „Ай’м филинг лъки“🙂 Той бутона още го има на началната страница, ама реално не може да се ползва, защото веднага като почнеш да пишеш и ти излиза резултата.

  4. Привет,
    Може ли да се очаква, че тези техники ще бъдат филтрирани от Google скоро? Подобни неща могат да съсипят един добър бизнес и неговата репутация, и са недопустими според мен. Не си представям как сериозна агенция или специалист ще си позволи да прави нещо такова. Дано си понесат последствията.

    1. Здравейте,
      Много агенции, използват подобни практики.
      В момента всичко е в ръцете на Google.

      1. Привет,
        Аз съм напълно съгласен със Светлин Симеонов.
        Такива постове в социалните мрежи вредят на самата фирма или човек.
        Има ефект от подобно нещо но при по-честото му прилагане се губи доверието в хората.
        Точно за това вече „не харесвам“някои страници във фейсбук защото ти омръзва да виждаш само такива постове.
        Както каза и ти че има много агенции които прилагат тази практика.
        Може да се направи и по друг начин.
        Вземаш някаква интересна картинка или видео от интернет поставяш адреса (или я качваш в профила) и съответният обект се визуализира.
        Изтриваш URL-a но самата картинка си остава. Добавяш твоя линк модифициран или стандартен и чакаш.
        Ако нещата които предлагаш са интересни за потребителя той сам ще се възползва от услугите ти .
        В последно време модифицираните адреси не са предпочитани защото обикновено се използват за връзка към зловреден софтуер / вируси когато са постнати във фейсбук .
        Положителен ефект може да се постигне като се правят по-чести видеа и 2-3 поста на ден.
        Лека работа и успешен ден!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *