Резюме на Brighton SEO 2018 Септември

Едва ли някой си е представял, дори самите организатори, че за няколко години от обикновена сбирка на онлайн маркетинг ентусиасти Brighton SEO ще стане събитие от световен ранг, с 4000 посетителя, 7 зали и много много лектори.

Тази година SEO агенция Serpact имаше удоволствието да присъства за втори път на есенното издание на тази конференция.

Тук ви представяме най-полезното, според нас, с уточнението, че темите на събитието бяха много и не успяхме да посетим и разкажем за всички от тях.

 

 

 

 

Ross Tavendale – Content Strategy

Рос ни обърна внимание на това  – Какви са и какви не са нашите потребители. Това е важно, за да знаем към кого се обръщаме и на кой ще помогнем за неговите проблеми.

Той ни даде следните съвети за по-ефективен уебсайт.

  • Направете сайта лесен за употреба
  • Нарежете съдържанието и го представете на части
  • Използвайте Google dataset search за анализ
  • Потърсете потенциални нови данни и потребители
  • Използвайте Google surveys, за да анализирате аудиторията си и да откликнете на нуждите й

Bobbi Brant – Live videos!!!

Боби Брант говори за избора на платформа за live-видео, която да използваме и че това зависи от нашата аудитория и цели.

Той наблегна на няколко важни пункта, които да имаме предвид, при правенето на нашето лайв-видео:

  • Live видеото се прави лесно
  • Качеството му е важно
  • Хората гледат видео от бранд, който има и поддържа блог

Потребителите предпочитат да гледат видео, вместо да четат постове – истината е, че всички сме мързеливи или гледаме да спестим време и усилия.

Имайте предвид и тези неща:

  • Използвайте лайв видеото за линк билдинг, въпрос и отговори и за ангажиране към марката ви.
  • Рекламите, свързани с лайв видеото, са 90% по-успешни
  • Разпространете добре лайв видеото
  • Не задавайте време /продължителност на видеото/, задавайте секции /раздели/ – понякога дадена тема или дискусия може да го разтегне във времето, имайте предвид това
  • Много пъти видеото се гледа след като е приключило /публикувано вече/

Matt Siltala – Content creator or content documenter

Мат разказа за по-различен начин на употреба на съдържанието и данните, които сме събрали. Той ни показа как да използваме инфографиките ефективно.

  • Създайте инфографика
  • Направете я в три размера, за Фб, Туитър и Линкедин
  • Поставете Call to Action
  • Създайте и white papers /други канали за реклама и линк/
  • Не мислете за шервания и линкове

Meg Fenn – Using design for Seo

Мег веше вдъхновен адвокат на красивият дизайн и употребата на визулните елементи умно. Тя заяви няколко неща:

  • Никой не иска да линква грозен сайт
  • Дизайна говори за качество
  • Хората седят много повече в красиви сайтове
  • Brand is simply Trust

С изображения може да се комуникира с аудиторията ви:

  • разкажи история
  • покажи продукти
  • създай доверие
  • Използвайте Svg формат за по-добра скорост

 

Purna Virji – Voice Search

Пурна е известен и утвърден лектор от Microsoft. Тя говори за важността на все повече навлизащото гласово търсене и всички неща, които е важно да направим и подготвим за него.

  • Хората са мързеливи
  • Търговеца трябва да улеснява клиента
  • Комуникацията с Voice трябва да е лесна и гладка
  • Clarity /Ясни въпроси и избори/
  • Character /All voices have a persona/
  • Compassion
  • Correction
  • Ако нямате продукта не прекъсвайте комуникацията, предложете друго /нямаме рози и лалета, но божурът ни е превъзходен/

 

Stewart Shaw – Voice Search Investigation

Стюърт също засегна гласовото търсене и промяната в начина, по който търсим и работим с дигиталните устройства.

  • Търсим с цели изречения
  • Вече преценяваме намерението
  • В 2020 половината търсения ще са с Voice
  • Информативни резултати, не само комерсиални
  • Search engines are Answer Engines
  • Featured snippets are everywhere
  • List can dominated niches
  • Tables
  • Paragraphs

Greg Gifford

Грег изнесе емоционална лекция, като подчерта важността да направите вашият листинг в Google Maps перфектен. Той заяви, че  Вашият Google My Business листинг е най голямото entity за вашият бизнес пред Гугъл.

Другото, на което той наблегна беше факта, че Гугъл изплозва въпросите и отговорите от нашият GMB листинг в своите Voice Search results.

Marie Haynes

Мари разказа за някои интересни случаи, свързани с репутацията на бранда в интернет и как тя повлиява класирането на сайта в SERP.

  • Репутацията е ранкинг фактор
  • Good User Generated Content is a strong and good factor
  • Сайт пада след Медик ъпдейт, само защото има лоши ревюта за него в Trustpilot

Luke Sherran – Ranking factors for Youtube

Люк ни потопи в света на видео-материалите и ни разкри какви сигнали работят при тях, които Гугъл отчита  и правят едно видео популярно и добре класиращо се в SERP.

Youtube алгоритъмът за класиране е:

  • Meta data
  • Machine learning
  • User behaviour
  • Viewer satisfaction
  • Watch time
  • Session start /затваряне на видеото преди да е свършило е лошо/
  • View velocity
  • Social signals
  • Video quality
  • Titles – не пьлнете с ключови думи, а гледайте да е удовлетворен потребителя
  • Keywords
  • Descriptions
  • Captions
  • Playlists
  • Best time to publish
  • Thumbnails
  • Humor

 

Надяваме се,  че този обзор ви е бил полезен.

Желаем ви SEO успех!