Борислав Арапчев заедно с Момчил Марчев пред телевизия Европа
Борислав Арапчев участва в Business Daily на телевизия Европа.
На 1-ви февруари колегата ни Борислав Арапчев – SEO стратег в Serpact, заедно с Момчил Марчев – Digital Marketing и ORM експерт в Human Digital Marketing and Communications направиха своето участие в Business Daily на телевизия Европа.
Тяхното участие бе във връзка с глобалните турбуленции в социалните платформи, манипулациите и онлайн активността.
Тази тема е провокирана от заформящата се вълна на “мигриращи” онлайн потребители извън платформата Facebook, заради зачестилите случаи на цензуриране на информация и профили. Какви са следващите очаквани действия от страна на потребители и платформи от ранга нa Facebook, дали Google е заплашена като търсачка от изместване от лидерската позиция, можем ли да очакваме големи онлайн сътресения и до каква степен е възможно манипулирането на ситуацията в социалните мрежи можете да видите в двете части на интервюто тук:
Първа част: Глобалните турбуленции и социалните платформи
Втора част: Манипулации и онлайн активност