Reading Time: 1 minute

На 28-ми септември 2019 Борислав Арапчев, SEO Strategist в агенция Serpact, изнесе лекция на тема „Употреба на видеозаписи за по-добър UX и продажби“. Лекцията се проведе в Международне Панаир Пловдив, зала 10, където цяла седмица протече това събитие за дигитален маркетинг.

Арапчев изтъкна необходимостта от видео записване на потребителите на един сайт, за да се установят проблемните места в сайта и необходимостта от корекции, за да повишим ефективността и поръчките. AB тестовете са добро нещо, подчерта той, но отнемат много време и ресурс, и дефакто никой почти не ги прави. Докато при записите вие просто трябва да изгледате реални действия на хората, посетили сайта ви, и от това да си направите изводи. Така ще откриете грешки в сайта си, за които не сте подозирали, и ще видите спънки, които пречат на гладкият процес на поръчване.

Презентацията можете да видите на този адрес.

Борислав е човекът, отговорен за изграждането на стратегиите в SEO агенция Serpact, и човекът, който търси и предлага нови подходи за рекламиране. Serpact е утвърдена вече със своите реални резултати фирма, помогнала на много клиенти да израснат в интернет-среда.

Bulgarian Digital Week е инициатива на Internet Media Group и Международен Панаир Пловдив и се провежда една седмица.

Тази година програмата беше по-богата и съдържаше специализирани панели, както следва:

  • Digital Expo
  • Digital Summit
  • Digital Show
  • Speed Mentoring
  • IT Career Fair
  • Special Edition

Статистика

През изминалата 2018 год. Bulgarian Digital Week приветства 586 изложители – 225 български и 361 чуждестранни водещи, компании от 34 държави в Европа, Азия и Северна Америка. Над 26 000 посетители специалисти от България и Европа, 5 конференции с 1374 участника, 236 лектори и 133 теми в сферата на дигиталните технологии.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.