Борислав Арапчев откри с лекция на Digital4Plovdiv
Борислав Арапчев участва в Digital4Plovdiv.
На 24.09 и 25.09 се проведе годишната конференция за дигитален маркетинг и търговия Digital4Plovdiv. В рамките на два дни дългоочакваната конференцията в Пловдив събра специалисти от цялата страна, с цел обмен на опит и добри практики.
Мероприятието събра над 300 души изпълвайки капацитета на няколко големи зали на международения панаир в Пловдив, съобразно мерките за сигурност по време на глобалната епидемия.
Първата лекция, което се проведе веднага след откриването на конференцията беше на Борислав Арапчев – стратег в SEO агенция Serpact. Той стартира двудневното събитие с темата си: Навигационното меню – стълбът на вашия сайт.
В своята презентация, Борислав Арапчев заговори за основните принципи, добри практики, както и какво не се счита за предимство в структурирането на едно навигационно меню. Той наблегна на това, че важните раздели в един сайт трябва да бъдат най-напред в менюто. Според Арапчев чрез основните навигационни раздели.
Google разбира кои са семантичните ядра в нашият сайт, имено затова трябва с особено внимание да планираме и “подреждаме” менюто на уеб сайта ни.
Цялата презентация можете да разгледате тук.