Chat GPT-4 за създаване на съдържание: възможности, техники и рискове

В този епизод сме поканили Димитър Димитров, основател и управител на Inbound.

В този епизод сме поканили Димитър Димитров, основател и управител на Inbound.bg, една от водещите дигитални агенции, член на БЕА - Българската E-commerce Асоциация.

Димитър е специалист с над 15 години практически опит, работил по над 200 проекта за големи, средни и малки фирми по целия свят, съосновател и главен секретар на Българската Асоциация за Дигитален Маркетинг (БАДМ).

Домакин на днешния епизод е Тереза Алексиева, Semantic SEO Strategist в Serpact.



  • Main participant

    Гост
    Димитър Димитров

    Основател на Inbound

  • Main participant

    Водещ
    Тереза Алексиева

    Serpact

Уебинар подтеми

  • Как GPT създава съдържание?

  • Кои са работещите стратегии за генериране на висококачествено съдържание с помощта на AI?

  • Как да се оптимизира генерираното от AI съдържание за класиране?

  • Има ли риск за плагиатство и нарушаване на авторски права?

  • Разбира ли Google кое съдържание е AI?

serpask ep.2

Гледайте целия епизод тук:

Абонирайте се за Youtube канала ни, за да следите още
интересни новини в света на дигиталния маркетинг.

Подобни статии