Дидо Григоров и Никола Минков ще бъдат лектори на Digital4Plovdiv 2017

На 30 ноември  ще се проведе ежегодната конференция  за Онлайн маркетинг и търговия Digital4Plovdiv в Пловдив в хотел Санкт Петербург, която е едно от най-мащабните събития на годината. Събитието ще се открие от кмета на града инж. Иван Тотев. На конференцията ще вземат участие над 300 участника. Лектори на конференцията ще бъдат Никола Минков и Дидо Григоров.

Лектор на конференцията Digital4Plovdiv ще бъде Никола Минков – собственик на агенция Serpact и SEO експерт.
На 30 ноември  ще се проведе ежегодната конференция  за Онлайн маркетинг и търговия Digital4Plovdiv

Ще се дискутират 28 теми и много нови идеи, свързани със сферата на дигиталния маркетинг и ще се проведат практически занимания, от които всеки желаещ може да придобие ценни знания и да научи техники от едни от най-известните специалисти, работещи в дигиталната сфера. 28 на брой експерта от сферата на онлайн маркетинга и електронната търговия ще споделят с всички присъстващи най-новите и успешни идеи за развитие на онлайн магазини. Те ще покажат реални примери и казуси от своята практика и ще засегнат глобални теми в онлайн търговията.

Конференцията ще се състои от 3 части: 1-ра Лекции и презентации, 2-ра Best Practice, 3-та Workshop. Te ще се проведат в 3 различни зали и ще включват различен тематичен план от лекции.  Някои от темите ще са свързани със сигурността  в интернет,  последните SEO тенденции, ERP-системи, dropshipping, видове платежни системи. Ще се дискутират също най-добри практики и успешни методи на водещи експерти и собственици на онлайн магазини, както и техни актуални казуси. Ще разкрият точно какви начини са ползвали с цел да повишат продажбите си и да постигнат добри резултати. На практическите занимания участниците ще споделят интересни случаи от собствения си опит.

Всички участници могат да се запознаят и с техническата страна на успешните SEO практики. В зала 3 “Workshop” всеки може да научи ценна информация и различни похвати. Ще бъдат показани технически примери за SEO и одити за онлайн магазин на живо и също водещи компании в областта на онлайн търговията. Всеки участник на конференцията може да се запознае с поведенческата икономика и развитието на бранда в интернет, както и много други интересни теми.

Лекторът на предстоящата конференция Никола Минков, който е основател и собственик на SEO Агенция Serpact и има дългогодишен опит в SEO оптимизацията
Никола Минков е участвал като лектор на Digatl4Plovdiv 2016, OA (Online Advertising) 2017, ECOMM BLITZ &NETWORKING 2017.

Лекторът на предстоящата конференция Никола Минков, който е основател и собственик на SEO Агенция Serpact и има дългогодишен опит в SEO оптимизацията. Никола Минков е взел участие като лектор на Digatl4Plovdiv 2016, OA (Online Advertising) 2017, ECOMM BLITZ &NETWORKING 2017

Темата, която ще представи е SEO Comando 2018 (тенденции в SEO оптимизацията за 2018 година) и в нея ще засегне следните 8 въпроса:

1. Тенденции в SEO оптимизацията през 2018 години, но не само..
2.Колко по-лесно е да спечелите 0- нулев резултат (Featured Snippets), ако сте утвърден бранд на пазара.
3.Schema.org –нужен ли ни е или не? Тествайте –Structured Data Testing Tool
4.Schema.org се променя динамично, как да следим промените.
5.Google Mobile Index First –какво означава?
6.Api.ai (официално ребрандиран като dialogflow) → Гласови команди и интеграцията им за Voice Search.
7.Voice Search идва → до 2021 година ще бъде използват от над 65% от потребители със смартфони! 
8. Featured Snippets работи → все по-използван в SEO стратегиите на големите агенции в САЩ → безплатен, до 3 резултата на началната страница → AdWords + Organic + Featured Snippets + AMP (резервния 4-ти).

Никола Минков редовно участва на всички онлайн маркетинг конференции в България, както и на такива във Великобритания и САЩ. През 2012 година прави първите си SEO проекти за българския пазар. Той има придобити редица сертификати като Google AdWords, Google Analytics, Google дигитален гараж, Bing, Inbound и DoubleClick, seoCertification.org и няколко други.  От периода на 2014 година фирма Serpact има над 150 SEO проекта в България, Великобритания, Германия, Швейцария, Франция, САЩ, Канада, Австралия и други.  А за 2016 и 2017 година има повече от 180 изпълнени OnPage SEO одити и над 120 интегрирани за около 70 клиента от цял свят.

Един от участниците на конференцията ще бъде Дидо Григоров, който  е част от екипа на SEO Агенция Serpact.
Дидо е работил за световни компании като Agorapulse, RazorSocial, Tradologic, Tel-us International.

Друг участник на конференцията ще бъде Дидо Григоров, който е част от екипа на SEO Агенция Serpact. Той има 13 години опит като SEO специалист. На тази конференция той ще представи темата „SEO одит на онлайн магазин в реално време и често срещани SEO проблеми“, от която участниците ще се запознаят с най-често срещаните SEO проблеми при сайтовете  –от технически, до контент и позициониране на ключови думи, до линк профил проблеми. Също така той ще даде и  приложими съвети за подобряване видимостта на уебсайта в Google. Дидо е един от първите SEO експерти в България с 2 реализирани уебинара и участие в Twitter чата на световния топ софтуер за SEO – SEMrush.

Някои негови основни  интереси и дейности са стратегиите за линк билдинг и техническото SEO, изграждането на семантични ядра, контент маркетинг стратегии, семантичната оптимизация на съдържанието и структурата на уебсайта. Дидо е работил за световни компании като Agorapulse, RazorSocial, Tradologic, Telus International. 

 

Промокод за 15% отстъпка –SerpAct15Digital4P

Като продължавате да използвате сайта, Вие приемате използването на "бисквитки". повече информация

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close