Reading Time: < 1 minute

Никола Минков, управител на агенция Serpаct, изнесе лекция в Международен Панаир Пловдив на 25-ти септември 2019, в панела „Industry 2020. Digital Technologies for B2B and FMCG Industry“, който  е част от събитието Bulgarian Digital Week 2019.

Темата, по която Никола говори беше “Сигналите на силния Brand за Google”.  Минков разказа за личният си път и как за няколко години е популяризирал и засилил своя личен бранд, посещавайки най-важните български и световни SEO конференции и срещайки се с имена, които са емблематични за този дигитален бранш. Някои от хората, с които Никола Минков има лични познанства са:  Гари Айлс, Джон Мюлер, Ерик Енг, Дани Съливан, Бари Шварц, Мурат Ятаган, Оми Сидо, Мери Хейнс, Ранд Фишкин, Крейг Кембъл, Огнян Младенов, Борислав Арапчев, Алейда Солис и др.   

Никола Минков разкри как да проучим даден бранд, също и методите на общуване, създаването на нови контакти и как да носим принос за общността.  

 

Можете да изтеглите презентацията от ТУК.

 

Bulgarian Digital Week е инициатива на Internet Media Group и Международен Панаир Пловдив и се провежда една седмица.  

Тази година програмата е по-богата и актуализирана и има специализирани панели, както следва: 

  • Digital Expo
  • Digital Summit
  • Digital Show
  • Speed Mentoring
  • IT Career Fair
  • Special Edition

Статистика

През изминалата 2018 год. Bulgarian Digital Week приветства 586 изложители – 225 български и 361 чуждестранни водещи, компании от 34 държави в Европа, Азия и Северна Америка. Над 26 000 посетители специалисти от България и Европа, 5 конференции с 1374 участника, 236 лектори и 133 теми в сферата на дигиталните технологии.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.