Екипът на Serpact™ се увеличи с още двама специалисти

Екипът на SEO Агенция Serpact™ се увеличи с още двама специалисти по SEO

рез 2017 година екипът на Serpact™ успява да се развива и към екипа на фирмата се присъединиха двама нови специалисти.
Единият от тях е добре познат, това е Дидо Григоров –един от най-добрите SEO експерти в България, който се е доказвал през годините на различни пазари и ниши.

През 2017 година екипът на Serpact™ успява да се развива и към екипа на фирмата се присъединиха двама нови специалисти. Единият от тях е добре познат, това е Дидо Григоров –един от най-добрите SEO експерти в България, който се е доказвал през годините на различни пазари и ниши. С над 12 годишен опит Дидо ще прибави голяма стойност на услугите на фирмата.

През 2017 година екипът на Serpact™ успява да се развива и към екипа на фирмата се присъединиха двама нови специалисти.
Дидо започва да се занимава с оптимизация за търсачки от 2005 година. Той стартира кариерата си в SEO с оптимизация на собствени блогове и уебсайтове в чужбина.

Дидо Григоров –Старши SEO експерт

Дидо започва да се занимава с оптимизация за търсачки от 2005 година. Той стартира кариерата си в SEO с оптимизация на собствени блогове и уебсайтове в чужбина –предимно САЩ и Англия. През 2007 година започва да навлиза постепенно в дигиталния маркетинг, комбинирайки оптимизацията със стратегии за съдържание, работа с контент структурата и архитектурата на уебсайтовете и реализиране на рекламни кампании на клик в Google AdWords.

От 2013 година, след навлизане на Google Hummingbird алгоритъма, той започва усърдно да се занимава и със семантичнa оптимизация –т.нар. Semantic SEO в комбинация с изграждане на детайлни стратегии и планове за изграждане на ново съдържание и оптимизиране на текущо съдържание на уебсайтове, анализ на същности /entities/, семантичен анализ на текстове, related keywords, LSI keywords, Suggested keywords, TF-IDF, семантична дистанция и връзки между ключови думи понятия, co-occurrence и фразово базирано индексиране и други.

В портфолиото си Дидо има световни топ брандове като Tradologic, Razorsocial (световна медия за social media новини на популярния маркетолог Ian Cleary), AgoraPulse (топ софтуер за управление на Фейсбук страници и кампании), College Financial Aid Advisors (топ американски уебсайт за посредничество при кандидатстване на гимназисти в университети).

Към момента Дидо изучава в детайли техниките за семантично извличане на текстове от търсещите машини към University of Illinois, както и специализира SEO при световно известните Eric Enge и Dave Lloyd (Global Search Marketing Manager –Adobe).

 

Павел Сарандиев заема позицията на младши OffPage SEO специалист от началото на 2017 година.
Павел има завършени курсове по компютърна грамотност, линк билдинг, семантика и Photoshop.

Павел Сарандиев OffPage SEO специалист

Павел Сарандиев заема позицията на младши OffPage SEO специалист от началото на 2017 година. Павел има завършени курсове по компютърна грамотност, линк билдинг, семантика и Photoshop. Той ще участва във всички проекти на фирмата по OffPage SEO, като се присъединява в департамента за OffPage, който се оглавява от Христо Саманджиев.

Запознайте се с целия екип на Serpact™.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Като продължавате да използвате сайта, Вие приемате използването на "бисквитки". повече информация

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close