Екипът на Serpact™ се увеличи с още двама специалисти

Екипът на SEO Агенция Serpact™ се увеличи с още двама специалисти по SEO
През 2017 година екипът на Serpact успява да се развива и към екипа на фирмата се присъединиха двама нови специалисти.

Екипът на SEO Агенция Serpact™ се увеличи с още двама специалисти по SEO

рез 2017 година екипът на Serpact™ успява да се развива и към екипа на фирмата се присъединиха двама нови специалисти.
Единият от тях е добре познат, това е Дидо Григоров – един от най-добрите SEO експерти в България, който се е доказвал през годините на различни пазари и ниши.

През 2017 година екипът на Serpact™ успява да се развива и към екипа на фирмата се присъединиха двама нови специалисти. Единият от тях е добре познат, това е Дидо Григоров – един от най-добрите SEO експерти в България, който се е доказвал през годините на различни пазари и ниши. С над 12 годишен опит Дидо ще прибави голяма стойност на услугите на фирмата.

През 2017 година екипът на Serpact™ успява да се развива и към екипа на фирмата се присъединиха двама нови специалисти.
Дидо започва да се занимава с оптимизация за търсачки от 2005 година. Той стартира кариерата си в SEO с оптимизация на собствени блогове и уебсайтове в чужбина.

Дидо Григоров – Старши SEO експерт

Дидо започва да се занимава с оптимизация за търсачки от 2005 година. Той стартира кариерата си в SEO с оптимизация на собствени блогове и уебсайтове в чужбина – предимно САЩ и Англия. През 2007 година започва да навлиза постепенно в дигиталния маркетинг, комбинирайки оптимизацията със стратегии за съдържание, работа с контент структурата и архитектурата на уебсайтовете, и реализиране на рекламни кампании на клик в Google AdWords.

От 2013 година, след навлизане на Google Hummingbird алгоритъма, той започва усърдно да се занимава и със семантичнa оптимизация – т.нар. Semantic SEO в комбинация с изграждане на детайлни стратегии и планове за изграждане на ново съдържание и оптимизиране на текущо съдържание на уебсайтове, анализ на същности /entities/, семантичен анализ на текстове, related keywords, LSI keywords, Suggested keywords, TF-IDF, семантична дистанция и връзки между ключови думи понятия, co-occurrence и фразово базирано индексиране и други.

В портфолиото си Дидо има световни топ брандове като Tradologic, Razorsocial (световна медия за social media новини на популярния маркетолог Ian Cleary), AgoraPulse (топ софтуер за управление на Фейсбук страници и кампании), College Financial Aid Advisors (топ американски уебсайт за посредничество при кандидатстване на гимназисти в университети).

Към момента Дидо изучава в детайли техниките за семантично извличане на текстове от търсещите машини към University of Illinois, както и специализира SEO при световно известните Eric Enge и Dave Lloyd (Global Search Marketing Manager – Adobe).

 

Павел Сарандиев заема позицията на младши OffPage SEO специалист от началото на 2017 година.
Павел има завършени курсове по компютърна грамотност, линк билдинг, семантика и Photoshop.

Павел Сарандиев OffPage SEO специалист

Павел Сарандиев заема позицията на младши OffPage SEO специалист от началото на 2017 година. Павел има завършени курсове по компютърна грамотност, линк билдинг, семантика и Photoshop. Той ще участва във всички проекти на фирмата по OffPage SEO, като се присъединява в департамента за OffPage, който се оглавява от Христо Саманджиев.

Запознайте се с целия екип на Serpact™.

Подобни статии