Reading Time: 2 minutes
Dido-Grigorov-za-treti-put-s-lekciq-v-google

С огромно вълнение искаме да споделим с вас, че нашият колега и Head of Content Department в Serpact, Дидо Григоров, беше лектор на официалното събитие на Google – Search Central Virtual Unconference 2022.

Още на 17-ти март Martin Splitt беше споделил в своя Twitter акаунт, че тази година ще се проведе третото издание на събитието. То се състоя на 27-ми април и в него взеха участие приблизително 100 участника, избрани от над десетки хиляди кандидата, всеки от тях с изключително богат професионален опит.

Темите на събитието бяха 24, като сред тях беше и темата на Дидо Григоров. Всичко това ни прави изключително щастливи, горди и ни мотивира да продължаваме да вървим напред.

Както Google сподели, Search Central Virtual Unconference 2022 е събитие с уникален до момента формат за индустрията. Той включва група от дискусии, като във всяка една от тях участват ограничен брой участници.

Събитието беше разделено на две основни сесии- A и B, като всяка една от тях включваше различни теми за дискусия. Част от тези теми, включени в събитието, бяха:

 

  • E-commerce SEO Challenges
  • International SEO
  • Schema: JSON Successes and Challenges
  • How can SEOs and Web developers work better together?
  • Can Google See This? Rendering Q&A
  • Core Web Vitals and how to approach it
  • Working with Images on the Web и други.

 

По думи на Дидо:

“Емоцията и енергията, които това събитие носи, са неописуеми. Удоволствие е да си сред хора, всеки с минимум 10 години опит, да дискутирате важни теми, с които се сблъскваме всеки ден в света на SEO. Хората и темите са изключително добре подбрани! Всички сесии бяха като по часовник организирани, до последната секунда. Перфектна работа на Martin Splitt и Cherry Prommawin.”

 

Припомняме, че първото участие на Дидо Григоров на събитие на Google беше през 2018 година в Google Dance Zurich. Така се превърна в първия българин, който участва в официално събитие на Google и то с презентация на тема „403% more organic visitors in 12 months with the right site architecture„.

През 2021 година последва второ участие на официално събитие на Google, а именно Google Webmaster Unconference 2021.

Всеки един от тези успехи за нас е огромна кра    чка напред за развитието на Serpact и ние няма как да не се гордеем с такива огромни постижения. Благодарни сме за възможността да изпитаме това невероятно чувство да сме част от още едно събитие на Google.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.