Reading Time: 2 minutes
google my business call history

Няколко месеца след като демонстрира превю на функция „Историята на обажданията“, Google вече показва и действителни данни от този отчет.

През октомври 2020 г. Google интегрира функция за история на обажданията в Google My Business. Първоначално, данните там обикновено бяха празни или в най-добрия случай можеше да се види единствено обобщение на извършени или пропуснати обаждания, инициирани от Google Maps или Google Search.

Сега Google започва да показва действителни данни, включително информацията за идентификацията на обаждащия се, като име и телефонен номер, както и датата на обаждането. Тази информация да бъде достъпна за потребителите за 45 дни назад.Това ще има изключителна добавена стойност за бизнесите, които ще имат възможност да върнат пропуснатото обаждане, да покажат специално отношение към клиентите си и по този начин да минимизират пропуснатите ползи.

Как изглежда тази функционалност? John Smith сподели скрийншот на доклада в Twitter:

john smith printscreen twitter

Както можете да видите от снимката, вече се показва телефонния номер на клиента, датата, на която се е обадил и дали сте отговорили или сте пропуснали обаждането му. Също така ви дава опция да кликнете върху три бутона – да се обадите обратно , да копирате номера и хронология на обаждането. В горната част на репорта, е поместена информация за общия брой отговорени и пропуснати повиквания през този период от време.

Защо все още не виждате тази функция във вашия GMB профил? Google съобщи в свое изявление по темата, че това „в момента е експериментален инструмент и е достъпен само за избрана група бизнеси в САЩ“. Предстои получаване на обратна връзка за ползите му и последващо масови интегриране за всички профили.

Как работи „Историята на обажданията“? Google заяви, че когато клиент използва бутона „Обаждане“ във вашия бизнес профил, обажданията му се регистрират и записват в раздела „Обаждания“ в Google My Business. От този раздел можете да намерите скорошни повиквания, пропуснати повиквания и други. Когато “Историята на обажданията” е активна, клиентите се свързват с вас чрез пренасочващ номер, вместо чрез номера в профила ви. В началото на обаждането ще получите автоматично гласово съобщение, което казва „Обаждане от Google“.

Защо това е важно за нас? Както показват данните досега, малкият бизнес не се справя особено добре с това да отговаря на телефона и да връща пропуснати повиквания, идващи от бизнес профила в GBM.

Макар и наглед да не представлява особено сложна и голяма иновация, историята на обажданията може да помогне на малкия бизнес в подобряване на обслужването на клиенти, което да осигури допълнителни продажби. Възможно е да има и по-усъвършенствани и сложни механизми за употреба на корпоративно ниво.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.