5 грешки при управление на лична и корпоративна репутация

Момчил Марчев е особено познато име в дигиталния маркетинг от 2006-та година насам.

Момчил Марчев е особено познато име в дигиталния маркетинг от 2006-та година насам. През 2010-та година се насочва и към управление на онлайн репутация.
В неговото портфолио има голям набор от маркетинг проекти и рекламни кампании на популярни брандове от секторите имоти и строителство, туризъм и транспорт, сигурност и застраховане, медицина и още много други.
Бил е жури на награди за дигитален маркетинг и уеб развитие, също лектор на събития за маркетинг и реклама.
Консултира редица водещи, онлайн медии в България за успешното им дигитално присъствие. В частност, често помага с експертно мнение, за по-точно отразяване в самите електронни медии, на обществено значими казуси/теми свързани с имидж, репутация, бранд.
Момчил поддържа и ФБ групата - Дигитален PR, където можете да следите за информация по теми като ePR и ORM.



  • Main participant

    Гост
    Момчил Марчев

    Digital Marketing и ORM експерт в Human Digital Marketing and Communications

  • Main participant

    Водещ
    Борислав Арапчев - SEO Strategist в агенция Serpact

    Serpact

Уебинар подтеми

  • Специфики и параметри на употреба на понятията имидж, репутация и бранд;

  • Бранд комуникации и корпоративна репутация;

  • Важността на анализа и управлението на риска за корпоративната репутация;

  • Инструменти за одит, мониторинг и анализ при извършване на ORM услуги;

Serpask-Marchev

Подобни статии