

5 грешки при управление на лична и корпоративна репутация
Момчил Марчев е особено познато име в дигиталния маркетинг от 2006-та година насам. През 2010-та година се насочва и към управление на онлайн репутация.
В неговото портфолио има голям набор от маркетинг проекти и рекламни кампании на популярни брандове от секторите имоти и строителство, туризъм и транспорт, сигурност и застраховане, медицина и още много други.
Бил е жури на награди за дигитален маркетинг и уеб развитие, също лектор на събития за маркетинг и реклама.
Консултира редица водещи, онлайн медии в България за успешното им дигитално присъствие. В частност, често помага с експертно мнение, за по-точно отразяване в самите електронни медии, на обществено значими казуси/теми свързани с имидж, репутация, бранд.
Момчил поддържа и ФБ групата - Дигитален PR, където можете да следите за информация по теми като ePR и ORM.Момчил Марчев
Digital Marketing и ORM експерт в Human Digital Marketing and Communications
Домакин

Борислав Арапчев - SEO Strategist в агенция Serpact
Уебинар подтеми
Специфики и параметри на употреба на понятията имидж, репутация и бранд;
Бранд комуникации и корпоративна репутация;
Важността на анализа и управлението на риска за корпоративната репутация;
Инструменти за одит, мониторинг и анализ при извършване на ORM услуги;
https://youtu.be/xuOaXOdYDb4
https://youtu.be/wRHv0sj_YrM
https://youtu.be/hR0ItWZwmXk
https://youtu.be/AB8THSwq0M8
Още полезни неща от мен
https://digital.softuni.bg/downloads/svn/softuni-digital/Digital_Season_4/%D0%A1%D0%B5%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%B8/From%20digital%20marketing%20to%20personal%20and%20corporate%20reputation%20management.pdf
репурация – нашето отражение в пгледалото общество ?
Ще сподели ли Момчил Марчев и техники за черен ПР ? има общественоопасни силни брандове, все пак 🙂
моля те, покани пак Никола 🙂 в София явно вали сняг 🙂
Браво, Бориславе
много високо ниво
и за много години 🙂
бъдете здрави цялото семейство