• 5 грешки при управление на лична и корпоративна репутация

    Момчил Марчев е особено познато име в дигиталния маркетинг от 2006-та година насам. През 2010-та година се насочва и към управление на онлайн репутация.
    В неговото портфолио има голям набор от маркетинг проекти и рекламни кампании на популярни брандове от секторите имоти и строителство, туризъм и транспорт, сигурност и застраховане, медицина и още много други.
    Бил е жури на награди за дигитален маркетинг и уеб развитие, също лектор на събития за маркетинг и реклама.
    Консултира редица водещи, онлайн медии в България за успешното им дигитално присъствие. В частност, често помага с експертно мнение, за по-точно отразяване в самите електронни медии, на обществено значими казуси/теми свързани с имидж, репутация, бранд.
    Момчил поддържа и ФБ групата - Дигитален PR, където можете да следите за информация по теми като ePR и ORM.

  • Main participant

    Момчил Марчев
    Digital Marketing и ORM експерт в Human Digital Marketing and Communications

Домакин

Participant 1

Борислав Арапчев - SEO Strategist в агенция Serpact

Уебинар подтеми

  • Специфики и параметри на употреба на понятията имидж, репутация и бранд;

  • Бранд комуникации и корпоративна репутация;

  • Важността на анализа и управлението на риска за корпоративната репутация;

  • Инструменти за одит, мониторинг и анализ при извършване на ORM услуги;

Запишете се за уебинара

6 коментара

  1. Райчин Рачев

    репурация – нашето отражение в пгледалото общество ?

  2. Райчин Рачев

    Ще сподели ли Момчил Марчев и техники за черен ПР ? има общественоопасни силни брандове, все пак 🙂

  3. Райчин Рачев

    моля те, покани пак Никола 🙂 в София явно вали сняг 🙂

  4. Райчин Рачев

    Браво, Бориславе
    много високо ниво
    и за много години 🙂
    бъдете здрави цялото семейство

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.