• SEO индустрията през 2020 с Бари Шварц

    Бари Шварц е изпълнителен директор на RustyBrick, нюйоркска фирма за уеб услуги, специализирана в персонализирани онлайн технологии, които помагат на компаниите да намалят разходите и да увеличат продажбите. RustyBrick продава персонализиран уеб софтуер, персонализирани системи за управление на съдържанието, сайтове за социални мрежи, CRM приложения, персонализиран уеб базиран бизнес софтуер, iPhone приложения и много други.


    Бари Шварц е основател на Search Engine Roundtable и обхваща търсенето в продължение на повече от 16 години. Бари е също редактор на Search Engine Land. Бари е домакин на Search Marketing Expo в Израел и е оратор, модератор и координатор на много конференции за search маркетинга, включително Search Marketing Expo, Стратегии за търсачки, La Red Innova Madrid, Испания, PubCon и много други маркетингови и технологични събития. Бари винаги е начело на последните новини и тенденции в търсенето. Той беше и бившият редактор на новини в Search Engine Watch и е модератор на няколко форума за търсене в маркетинга. Бари е изпълнявал и понастоящем консултативна роля за Google, Yahoo! Search, Bing на Microsoft и няколко други интернет компании и много стартиращи компании. През 2019 г. Бари беше отличен с Outstanding Community Services Award от Search Engine Land, а през 2018 г. беше награден с Наградите за търсене в САЩ "US Search Personality Of The Year“.

    Бари често е цитиран и интервюиран в публикации на медии като Forbes, Reuters, Wall Street Journal, New York Times, Bloomberg, USA Today BuinessWeek, News.com, Publish и много други.

  • Main participant

    Бари Шварц
    CEO на RustyBrick и основател на Search Engine Roundtable

Домакин

  • Participant 1

    Никола Минков - CEO & Founder на Serpact

  • Participant 2

    Дидо Григоров - Head of SEO на Serpact

Уебинарът започва след:

Years
0
0
Months
0
0
Weeks
0
0
Days
0
3
Hours
0
4
Minutes
4
1
Seconds
3
8
26 Feb 2020
от 17:00 Българско време / 10:00 ЕТ

Уебинар подтеми

  • SEO индустрията в началото на 2020 година. Какво се е променило? Какво си е същото? Какво трябва да се промени?

  • Seroundtable - часовникът и барометърът на SEO индустрията;

  • SEO от журналистическа гледна точка;

  • Какво е бъдещето на SEO?

Запишете се за уебинара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.