Никола Минков беше лектор на OA конференция 2017
OA {Online Advertising} София 2017 премина на много високо ниво
Тазгодишното издание на OA се проведе на изключително ниво и за пореден път задоволи всички участници. Собственикът на SEO Агенция Serpact™ – Никола Минков беше лектор в залата за SEO {панел}. Там той говори пред около 200 човека за „Как да не изгубим SEO оптимизацията си след миграция или нов дизайн“.
Никола Минков за: „Как да не изгубим SEO оптимизацията си след миграция или нов дизайн“
Създайте си план, наемете агенция или експерт и тогава извършвайте миграцията или новия дизайн!
1. Ако изгубите позициите си в серп, значи сте сбъркали някъде! – План
2. Кои са най-често срещаните грешки? – Бърза проверка
3. Как да разберем къде сме сбъркали? – Анализ
4. Как да поправим грешките? – Техническа работа
5. Дали да правим периодични анализи на onpage? – Мониторинг
6. Как да проследим дали промените ни са коректни? – Отчети
Игор Горбенко – Serpstat може много повече отколкото си представяте!
Използвайте всички възможности на Serpstat, за да следите конкуренцията и да сравнявате данни.
Игор Горбенко разказа в детайли за възможностите на Serpstat и как може да се използва за различни пазари и ниши. Къде можем да проследим промените и да сравняваме данни за инструмента.
1. Какъв обем от информация можем да анализираме
2. Как да анализираме тази информация спрямо конкуренцията
3. Как да използваме този анализ
4. Как да следим промените. На всички тези въпроси Serpstat има отговор и е важно да го използваме правилно и пълноценно.
Васил Тошков за: Изкуственият интелект в алгоритъма на Google!
Васил Тошков по традиция изнесе много интригуваща лекция, в която обясни в детайли за изкуствения интелект в алгоритъма на Google.
1. От къде Google Събира данни – потребителско поведение, Google Console, Google Analytics и други.
2. По какъв начин събира тези данни
3. Как ги анализира
4. Как ги използва след анализа
5. За какво ги използва е може би най-ценния въпрос от лекцията на Васил Тошков.
5.1. Реално целта на Google е да автоматизира процеса по ранкинг на базата на тези данни чрез изкуствен интелект, който да обработва всички и да бъде невъзможен за манипулация.
Tim Soulo за: How AI and Clickstream are changing keyword research
Ahrefs е в пъти по-точен от Keywords Planner
Tim Soulo показа на практика как Ahrefs ни дава възможност за анализ и справка на големи бази данни, които се актуализират почти в реално време. Разбира се това е сюрреалистично, но инструмента е подобрил в пъти прецизността си.
1. Анализ на връзки
2. Отчетност
3. Защо Google Keywords Planner не е прецизен
4. На практика Ahrefs дава по-точни резултати, защото не се влияе само от PPC {както е за Keywords Planner}
Огнян Младенов за идеалната продуктова страница
Изчистете всичко излишно от вашата продуктова страница
1. Да мислим за потребителя и какво иска той
2. Да представим един продукт по няколко различни начина на базата на таргет групата ни
3. Опростете страницата си
4. Всъщност добър пример за подобна страница може да намерите в уеб-сайта за хранителни добавки с колаген – https://aloha.bg/
Ренесансът на Техническото SEO от Петър Николов
Петър Николов показа нагледно защо ренесансът в техническата оптимизация е налице
1. Да следим какво правят дизайнерите и програмистите
2. За кои основни технически грешки трябва да внимаваме
3. Какви може да са щетите от тези грешки
4. Защо това може да доведе до фалит на един бизнес
5. Използвайте статични сайтове за малки проекти
Fernando Angulo за International SEO: the most common technical mistakes
Hreflang може да причини смазващи щети за един уеб-сайт от малко недоглеждане
1. Hreflang и как да следим дали го използваме правилно в SemRush
2. Международна оптимизация и hreflang вървят ръка за ръка
3. Проверка на различните грешки за hreflang в Semrush
4. Периодичен анализ на Hreflang {повече по темата може да прочете в обзора ни от SMX и лекцията на Aleyda Solis}
Калин Василев за: Управление на онлайн репутация или SEO: Кое е по-важно за нашата компания?
Онлайн репутацията е изключително важна за всеки бизнес
1. Как да се справим като имаме криза с репутацията си
2. Следим ли достатъчно репутацията си онлайн
3. Как да поправим щетите от лоша репутация
4. Връзката с блогъри е много е ценна, но там не става с пари
Заключение
Последният панел беше така наречената „Кръгла маса“, на която всеки лектор сподели някоя малка тайна!
За съжаление няма да можем да споделим най-интересното от този панел публично, но хубавата новина е, че всички, които са присъствали, ще имат достъп до тази информация.