Миграция от GA Universal към GA4 за онлайн магазини

Новият сезон на нашия преобразен формат стартира с една от най-наболелите теми в сферата на дигиталния бизнес, а именно прехода към GA4 - новото лице на Google Analytics.

Новият сезон на нашия преобразен формат стартира с една от най-наболелите теми в сферата на дигиталния бизнес, а именно прехода към GA4 - новото лице на Google Analytics.

В епизода: Миграция от GA Universal към GA4 за онлайн магазини, пред вас застават:

Цветелина Момчилова - домакин на днешния епизод

Златан Иванов - съосновател на маркетингова агенция Digital A, която е специализирана във Facebook реклама и анализ на данни.

Златан има повече от 8 години опит в сферата на анализа на данни. Той управлява повече от 100 проекта, които са генерирали повече от 30 млн долара през последните 2 години.

Също така е съосновател на Trackian - софтуер за анализ на данни, който ще подпомогне бизнесите да се развиват чрез data driven подход.

С него ще ви преведем през процеса на миграция към GA4, ще разкрием забележителните му функции за да ви покажем как чрез анализ на различните данни да усъвършенствате своята маркетингова стратегия.



  • Main participant

    Гост
    Златан Иванов

    Основател на DigitalA и съосновател на Trackian

  • Main participant

    Водещ
    Цветелина Момчилова

    Serpact

Уебинар подтеми

  • Миграция от GA Universal към GA4 за онлайн магазини

  • Каква е разликата между Universal и GA4?

  • Често срещани грешки при миграция на GA4

  • Функционалности на GA4 за онлайн магазини

serpask ep.1 (2)

Гледайте целия епизод тук:

Абонирайте се за Youtube канала ни, за да следите още
интересн

Подобни статии