Миграция от GA Universal към GA4 за онлайн магазини
Новият сезон на нашия преобразен формат стартира с една от най-наболелите теми в сферата на дигиталния бизнес, а именно прехода към GA4 - новото лице на Google Analytics.
В епизода: Миграция от GA Universal към GA4 за онлайн магазини, пред вас застават:
Цветелина Момчилова - домакин на днешния епизод
Златан Иванов - съосновател на маркетингова агенция Digital A, която е специализирана във Facebook реклама и анализ на данни.
Златан има повече от 8 години опит в сферата на анализа на данни. Той управлява повече от 100 проекта, които са генерирали повече от 30 млн долара през последните 2 години.
Също така е съосновател на Trackian - софтуер за анализ на данни, който ще подпомогне бизнесите да се развиват чрез data driven подход.
С него ще ви преведем през процеса на миграция към GA4, ще разкрием забележителните му функции за да ви покажем как чрез анализ на различните данни да усъвършенствате своята маркетингова стратегия.
Гост
Златан Иванов
Основател на DigitalA и съосновател на TrackianВодещ
Цветелина Момчилова
Serpact
Уебинар подтеми
Миграция от GA Universal към GA4 за онлайн магазини
Каква е разликата между Universal и GA4?
Често срещани грешки при миграция на GA4
Функционалности на GA4 за онлайн магазини