Най-търсените думи в Google за 2021 година
Търсенията на потребителите в интернет говорят много за тяхното поведение в онлайн пространството. Това, което търсят и начинът, по който го правят, се променя изключително динамично. Точно затова е необходимо постоянно да обновяваме своята информация.
Това да познаваме потребителското поведение е полезно за нашия бизнес и неговото развитие. Помага ни да разберем кои са техните интереси, къде в социалните мрежи стоят най-много и как да достигнем до тях.
В тази връзка SEMRush са ни подготвили списък с топ 100 търсения в Google за 2021 година. Класацията е както на глобално ниво, така и отделно за САЩ. Тя включва не само ключови думи, но и топ най-търсените въпроси в Google. Този списък се актуализира на всеки три месеца, така че да не пропуснем нито една промяна.
Списъкът за най- търсени думи по цял свят е направен на базата на 20 милиарда ключови думи. В него първото място заема „youtube”. Това не е никаква изненада за нас. YouTube е един от най-популярните и предпочитани платформи. И то не случайно. Потребителите все повече предпочитат видео съдържанието пред всички останали видове.
И така, кои са топ 10 търсените ключови думи в Google на глобално ниво:
Освен тези 10, в списъка от топ 100 търсения в Google също така попадат:
- twitter – на 18-то място с обем на търсене от 142 милиарда
- netflix – заема 20-то място със 133 милиарда търсения
- Google maps – в класацията е на 23-то място, отново със 133 милиарда търсения
- google classroom – 89.1 милиарда търсения
- whatsapp – 89.1 милиарда
- pinterest – 68 милиарда търсения
- zoom – 55.6 милиарда търсения
- ютуб – 55.6 милиарда
- linkedin с 48.9 милиарда търсения, и други.
Любопитен е фактът, че “tik tok” не е в топ 20, а дори не е в топ 50. Въпреки, че придоби толкова голяма популярност и е една от най-използваните социални медии, то остава на 60-та позиция с 59.7 милиарда търсения. Разбира се, това не е никак малко, но предвид мащаба си, очаквахме да заеме малко по-горни позиции.
Важно е да отбележим, че във всяка сфера и географска ширина потребителското поведение е различно. Това означава, че търсенията и техния обем са специфични. За целта, Google Keyword Planner е инструмент, с който можем да открием ключовите думи, отговарящи на търсенията на нашия бизнес.
Но, за да можем да ги използваме правилно, е важно да знаем как да създаваме Content Marketing Strategy и да се запознаем със значението на Latent Semantic Indexing. Това ще ни помогне да създаваме точното съдържание за правилната Buyer Persona.