Полезен Ecomm congress 2017
Ecomm congress 2017 задмина всички очаквания
Ecomm Congress 2017 задмина очакванията и предостави на всички свои посетители много ценни знания, експертни съвети от забележителни лектори в сферата на дигиталния маркетинг. Черешката на тортата се оказаха наградите, които за първи път бяха организирани в такъв формат.
Борил Богоев за Ценови Стратегии за онлайн търговци
Борил Богоев показа няколко интересни A/B теста при различното използване на цените в онлайн магазините
1. Големината на цифрите при намаления или отстъпки е от значение.
2. Подредбата на цифрите също има значение.
3. Куха услуга между две реални, може да повиши оборота ви в пъти.
4. Създавайте намаления на базата на повод, не просто намаления. Примерно: Коледно намаление, Великденско намаление, така потребителите ще знаят, че това е временно намаление и ще ги подтикнете към действие, защото тези празници не са вечни.
5. Процентното намаление е добре да се прави при кръгли суми, иначе става трудно за пресмятане.
6. Безплатна доставка или 2.99 за доставка? Както се вижда на снимката долу, по-добрият метод е вторият.
Борислав Арапчев за това как да продаваме фармацевтични продукти онлайн в САЩ
Борислав Арапчев представи как Case Study е постигнал високи резултати само за няколко години в САЩ и Канада
1. Трябва да сте запознати със законодателството на съответната територия, на която ще продавате.
2. Трябва да имате за цел да изградите дългосрочен бранд.
3. Трябва да бъдете честни с клиентите си, а не да ги заблуждавате.
4. Бъдете полезни – кое, къде, как, защо, за колко? Всички тези въпроси трябва да имат отговор в уеб-сайта ви.
Камелия Господинова за добрите практики при продажба на фармацевтични продукти в България
Камелия Господинова показа нагледно добрите практики във Framar
1. Фрамар са най-големият онлайн търговец на фармацевтични продукти в България.
2. Фрамар разработват личен съветник в онлайн формат за посетителите на уеб-сайта.
3. Екипът на онлайн търговеца разработва постоянно нови услуги на уеб сайта си, с които да помагат и насочват посетителите си.
4. Какво е създал Фрамар може да проследите в долната снимка:
Петър Дяксов за успешен Facebook Remarketing за онлайн търговци
Петър Дяксов от Тендрик показа няколко Case study, с които е постигнал големи резултати с минимални разходи
1. Как да таргетираме във Facebook
2. След като сме таргетирали, Петър показа няколко различни начина за създаване на ефективни кампании във Facebook
3. За всяка кампания той показа разход, оборот и съответно изчисление на ROI
Петър Цачев от Metrilo за Retention Marketing
Петър Цачев показа нагледно къде се крият подводните камъни в Retention Marketinga
1. Как да използваме Retention Marketing?
2. Как да събираме данни?
3. Да си създадем профил на клиента
4. Да знаем как да се обръщаме към всеки клиент
5. Да продаваме без привличане на нови клиенти – само чрез следване на няколко стъпки
Димитър Димитров от Inbound за Ремаркетинг в Онлайн магазини чрез Google AdWords
За никой не е тайна, че Димитър Димитров е нещо като ходеща енциклопедия за Google AdWords
1. Разяснение на RLSA
2. Display ремаркетинг
3. Длъжни сме да проявим голяма креативност при текстовите карета
4. Как да постигнем по-висок CTR, по-ниска цена на клика и повече конверсии/продажби
Димитър Савов за Ecommerce Customer Journeys 2017
Димитър Савов подчерта какво е най-важното при стартиране на един проект
1. Подготовка преди стартиране на бизнеса, събрано в DMTS
2. Как да изградим Retention Strategy?
3. Как, кога и защо да създаваме Branding кампании?
4. Multi-Channel Marketing – как да го управляваме?