• Контентът – горивото на модерната SEO стратегия

    Дидо Григоров започва да се занимава с програмиране през вече далечната 2001 година, когато създава и първите си сайтове на тогавашните версии на HTML & CSS. По-късно, през 2003та, започват и първите му интереси към оптимизация за търсачки. През 2005та започват и тестовете в оптимизацията със собствени сайтове, а година по-късно и първите малки стъпки на работа с клиенти. През 2007ма година Дидо започва да следи редовно блоговете на SEO специалистите по света, както и първите по-големи сайтове, които дискутират теми свързани с оптимизация на сайтове. Проявява се и интересът му към технологиите на търсачките и семантичното търсене: Information Retrieval, Natural language processing, Ranking systems. Дидо е първият SEO специалист от България, участвал с презентация на събитие на Google – Google Dance Zurich на 21.09.2018 в офиса на компанията в Цюрих, Швейцария.

  • Main participant

    Дидо Григоров
    Serpact

Домакин

Participant 1

Борислав Арапчев - SEO Strategist в агенция Serpact

Уебинар подтеми

  • Контент стратегията - какво представлява?

  • Алгоритмите за оценка на релевантност на съдържание

  • Ранкинг алгоритмите

  • Задайте вашият въпрос към Дидо на живо

Запишете се за уебинара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.