Reading Time: 2 minutes

Идва време, когато натрупаната експертиза и знания биват забелязани и признати. А ако твоето ниво на умения е високо и дава ползи и на другите хора, това му дава още стойност. 

Това се случи и съвсем скоро с нашият колега Дидо Григоров, Head of SEO в Serpact. Дидо създаде видео, което описва и обяснява новите функции в Google Search Console /GSC/, кое за какво служи, как да го разбираме и използваме в нашата всекидневна работа като специалисти. 

Темите, които той засегна, са:

What is included:  

  • Crawled – Currently Not Indexed;
  • Have a look on  your internal link structure
  • Have a look for duplicate content-
  • Rendering issue
  • Canonical issue
  • Include your pages into the sitemap
  • It may also have to do with how old the content is
  • Could be just a GSC Cache
  • Short page that has very little content on it
  • Just ensure you look into the list of excluded links for any patterns

 

Why do you see differences between GSC Mobile Report & Mobile Friendly Tool?

 

What is Crawl Anomaly?

  • Too much time for waiting an external resource to be loaded
  • Too much time for waiting an internal resource to be loaded
  • A resource can’t be possible to be loaded
  • AMP errors
  • Structure Data Errors
  • Rendering problems
  • Server accessibility problems

Improve your content;

  • Pages with low impressions and clicks – Wasting Your Crawl Budget 
  • Pages with impressions and low number of Clicks / CTR
  • Find queries you can easily optimize your content for – good impressions, rankings 5-10
  • Generate New Content Ideas (no dedicated page, but there are impressions)
  • Decrease Your Bounce Rate by Addressing Negative Keywords. Negative keywords are queries that you’re ranking for but really shouldn’t be because your content doesn’t satisfy the user intent behind that keyword. 

Compare: 

  • Web vs Image

  • Web vs Video

 

През последната година GSC преживя бурно развитие, много нови функции бяха интегрирани в нея, някои стари отпаднаха, а други бяха модифицирани. Именно това предизвика нуждата от разяснение на новите възможности на Search Console на достъпен език. 

Видеото, записано от Дидо Григоров, който също е и Google Silver Product Expert, не остана незабелязано от корпорацията. 

Материалът беше включен в плейлистата  Learn from a Product Expert , където от Google показват добри практики, обзор на техни инструменти и обучителни материали от различни Google Product Experts. 

Фактът, че това видео е използвано от световната търсеща машина, за да бъде представено пред голяма аудитория е признание и за Дидо Григоров и за Serpact.  

Видеото можете да изгледате по-долу:

Надяваме се, че ще ви е полезно!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.