Отчет на Serpact™ за 2017 година

Екипът Serpact™ подава традиционния си годишен отчет за реализирани проекти за 2017 година. Включваме и тенденции за 2018 година, както и ключови моменти за 2017 година в развитието на Serpact™
Serpact Report 2017

Екипът Serpact™ подава традиционния си годишен отчет за реализирани проекти за 2017 година. Включваме и тенденции за 2018 година, както и ключови моменти за 2017 година в развитието на Serpact™

Списък за изготвените SEO одити за 2016 година:

Екипът на Serpact™ изготви 79 SEO одита за 2016 година. Каналите, довели до запитвания са: Партньори основно от България и препоръки от доволни клиенти. Процентното разпределение по държави е следното:

  • България: над 45%
  • Великобритания: около 10%
  • Австралия: под 5%
  • Швейцария: под 5%
  • ЮАР: под 5%
  • Швеция: под 5%
  • Германия: под 5%
  • Италия: под 5%
  • Други страни: под 5%

graph

Списък за изготвените SEO одити за 2017 година:

Екипът на Serpact™ изготви 442 SEO одита за 2017 година, като всички са дошли единствено през три канала: Органичен трафик, препоръки от доволни клиенти и партньори от САЩ, за което искаме да благодарим на всички за доверието към нас. Разпределението по държави е следното:

  • САЩ: над 30%
  • България: около 25%
  • Великобритания: около 20%
  • Австралия: 10%
  • Швейцария: под 10%
  • Други страни: под 5%
    graph

Сравнение на изготвените от Serpact™ за-2016 спрямо 2017:

Изготвените SEO одити за 2016 година спрямо изготвените за 2017 година е с ръст от 559%, като основна заслуга за това е в новия процес на работа за месечна SEO оптимизация на клиенти на Serpact™. В тази статистика се включват SEO одити за съществуващи клиенти на Serpact™, както и нови клиенти, които са заявили одит. Всеки клиент на агенцията получава един или в някой случаи всички от изброените типове репорти:

  • Седмични OnPage
  • Седмични OffPage
  • Месечни OnPage
  • Месечни OffPage
  • Месечен доклад за извършената работа по проекта, включващ ръчен анализ и обяснение на всеки процес плюс обсъждане на проекта с клиента graph

Сравнение на изготвени SEO одити от Serpact™ за 2017 спрямо реализирани:

Реализираните одити на Serpact™ спрямо предходната 2016 година бележат сериозен ръст. Това се дължи на изградения през 2016 година и разширен през 2017 година вътрешен технически екип по OnPage, който интегрира всяка промяна без външна намеса. Представяме и малко данни усреднени:

  • Време за реализация на Техническо задание на базата на одит изготвен от Serpact™:
  • Минимално: 5 работни часа
  • Максимално: 200 работни часа
  • Средно: около 100 работни часа
  • Брой програмисти участващи в проект:
  • Минимум: един
  • Максимум: трима
  • Средно около: двама graph

Брой запитвания спрямо Брой поети проекти Serpact™:

Екипът на Serpact™ предлага индивидуален подход за всеки клиент с цел запазване на качеството на работа, агенцията е отказала за 2017 година огромен брой клиенти. Тук е и моментът да поднесем искрените си извинения към всеки клиент, който не е успял да започне работа със Serpact™. Малко данни:

  • Брой запитвания: 593 броя
  • От общия брой запитвания / за месечна SEO оптимизация: 151
  • От тях отказани, поради стремежа на Serpact™ да запази текущото качество на услугите: 144
  • Поети нови проекти за месечна SEO оптимизация за 2017 година: 7
  • От общия брой запитвания / за SEO одити: 442
  • Брой поети проекти за интеграция на SEO одити: 282
  • Брой интегрирани SEO одити от клиента: 160
  • Общ брой проекти за месечна SEO оптимизация на Serpact™ : 19
  • Отказали се клиенти (проекти) от Serpact™: 1 клеинт с 1 проект за 2017 година на третия месец от проекта, поради финансови затруднения на клиента
    graph

Тенденции за 2018 година в SEO

Собственикът на Serpact™ Никола Минков представи в София на eCommBlitz & Networking 2017 и в последствие на Digital4Plovdiv 2017 лекция на тема Тенденции в SEO оптимизацията за 2018 година, под име „SEO -Comando 2018„, която можете да разгледате в долния панел. Интересен факт бе, че Search Engine Journal публикува едно запитване до 47 от най-добрите SEO експерти в цял свят за тенденциите в SEO за 2018 година, които си съвпадат с тези на Никола Минков.

Ключови моменти за 2017 година в развитието на Serpact™

В следващата графика можете да проследите част от ключовите моменти на Serpact™ за изминалата на 2017 година, както и от тези, които се плануват за 2018 година. Разбира се, това е малка част от тях…

graph

„Благодаря на екипа на Serpact™ за положените усилия, труд, постоянство и за всеки един работен час, който прекараха в офиса. Страхотни сте!
Искам да благодаря специално и на Дидо Григоров, който се включи със замах в проектът Serpact™.
Благодаря на колегите от Idea Studio – Борислав Арапчев, Inbound – Димитър Димитров, SEOM – Огнян Младенов, Netpeak – Геннадий Воробьов, Viste – Виктор Генчев и Стефан Великов, SEM – Любомир Попов, EventsBakery – Любомир Стоянов, SEOMAX – Любомир Атанасов, че се опитват да развиват този бранш, че осигуряват работна ръка и че са страхотни професионалисти.
Не на последно място, защото те заемат специално място в живота ми, на моята съпруга Катя и дъщерите ми Никол и Валантин.
Благодаря и на Господ, че пази семейството ми, екипа ми и мен.
Весело посрещане на предстоящите Коледни и Новогодишни празници!“
– Никола Минков, собственик на Serpact™

Подобни статии